Small but dangers - Listek.ppsx (00:00:32)
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri devetih fotografiji listja, ki se med seboj malenkost razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
DIVA 2010-2019
446 rezultatov med deli
Small but dangers - Luc.ppsx (00:00:34)
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnem intervalu izmenjuje dvanajst fotografiji, ki se med seboj minimalno razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije. Nastane iluzija gibanja ozadja, medtem ko predmet (cestna svetilka) v ospredju miruje.
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnem intervalu izmenjuje dvanajst fotografiji, ki se med seboj minimalno razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije. Nastane iluzija gibanja ozadja, medtem ko predmet (cestna svetilka) v ospredju miruje.
Small but dangers - Pticka.ppsx (00:00:36)
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v kratkih intervalih izmenjujeta kadra dveh fotografij mrtve ptice v vodi. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njune pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v kratkih intervalih izmenjujeta kadra dveh fotografij mrtve ptice v vodi. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njune pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Razširjena Cirkulacija - Hrup smo mi: Prostor časa (00:05:50)
Produkcija: Cirkulacija 2, 2014
Samodejna računalniška montaža vsega zabeleženega gradiva pri 14-dnevnem dogajanju/ minifestivalu Cirkulacija 2: Hrup smo mi - Prostor časa. Datumi: 26. oktober – 2. november 2014. Lokacija: prostor C² v nekdanji grosistični hali v Tobačni Ljubljana na Tržaški 5. Pri projektu so sodelovali Borut Kržišnik, Boštjan Čadež, Vlado Repnik, Stefan Doepner, Lina Rica, Dominik Mahnič, Jakob Harisch, Lars Vaupel, Boštjan Leskovšek, Borut Savski, Se...
Produkcija: Cirkulacija 2, 2014
Samodejna računalniška montaža vsega zabeleženega gradiva pri 14-dnevnem dogajanju/ minifestivalu Cirkulacija 2: Hrup smo mi - Prostor časa. Datumi: 26. oktober – 2. november 2014. Lokacija: prostor C² v nekdanji grosistični hali v Tobačni Ljubljana na Tržaški 5. Pri projektu so sodelovali Borut Kržišnik, Boštjan Čadež, Vlado Repnik, Stefan Doepner, Lina Rica, Dominik Mahnič, Jakob Harisch, Lars Vaupel, Boštjan Leskovšek, Borut Savski, Se...
Anja Medved - Najdeni portreti (33:18)
Podnaslov: Čezmejne akcije zbiranja spomina
Produkcija: Kinoatelje, Kinokašča, 2014
Decembra 2013 je bila v prostorih nekdanjega mejnega prehoda med Novo Gorico in Gorico izvedena četrta spominodajalska akcija z naslovom Najdeni portreti. Občani obeh Goric so bili povabljeni, da izberejo fotografije neznanih someščanov ter spregovirjo o svojih spominih nanje. Čezmejne akcije zbiranja spominaNamen spominodajalskih akcij je oblikovati odprti arhiv, ki se razvija s časom in postaja nekakšno darilo, ki ga prebivalci obeh mest poklanjamo bodočim generacijam. Podobno kot druž...
Podnaslov: Čezmejne akcije zbiranja spomina
Produkcija: Kinoatelje, Kinokašča, 2014
Decembra 2013 je bila v prostorih nekdanjega mejnega prehoda med Novo Gorico in Gorico izvedena četrta spominodajalska akcija z naslovom Najdeni portreti. Občani obeh Goric so bili povabljeni, da izberejo fotografije neznanih someščanov ter spregovirjo o svojih spominih nanje. Čezmejne akcije zbiranja spominaNamen spominodajalskih akcij je oblikovati odprti arhiv, ki se razvija s časom in postaja nekakšno darilo, ki ga prebivalci obeh mest poklanjamo bodočim generacijam. Podobno kot druž...
Matevž Jerman - Kar ostane (38:48)
Produkcija: EN-KNAP, 2014
Obrisi realnosti, sanj, spominov in fantazij, skozi te pa se izrisujejo neizbežno povezane podobe groze in lepote obenem. Kar ostane je eksperimentalna romantična srhljivka, ki je nastala kot del istoimenske interdisciplinarne plesne predstave in združuje gib, film, glasbo ter literaturo. (Vir: Matevž Jerman)
Produkcija: EN-KNAP, 2014
Obrisi realnosti, sanj, spominov in fantazij, skozi te pa se izrisujejo neizbežno povezane podobe groze in lepote obenem. Kar ostane je eksperimentalna romantična srhljivka, ki je nastala kot del istoimenske interdisciplinarne plesne predstave in združuje gib, film, glasbo ter literaturo. (Vir: Matevž Jerman)
Emil Memon - Fireworks / Hot in a Disco (25:46)
Podnaslov: The Urban Trilogy
Produkcija: Emil Memon, 2014
Video je sestavljen iz distopijskih posnetkov ognjemeta ob praznovanju Dneva neodvisnosti 4. julija na zahodni strani Manhattna (New York), zabeleženega dve leti zapored (2012 in 2013). Dogodek je vsakič snemal z istega mesta, vendar ne gre za dokumentarec. Umetnik je mesto s svojimi prebivalci vzel kot element, ki tvori naracijo. Video je prežet je s simboliko in se sklicuje tudi na prejšnje umetniške predstavitve dogodka. S sijajem barve je reminiscenca na bojno polje in eksplozijo atomsk...
Podnaslov: The Urban Trilogy
Produkcija: Emil Memon, 2014
Video je sestavljen iz distopijskih posnetkov ognjemeta ob praznovanju Dneva neodvisnosti 4. julija na zahodni strani Manhattna (New York), zabeleženega dve leti zapored (2012 in 2013). Dogodek je vsakič snemal z istega mesta, vendar ne gre za dokumentarec. Umetnik je mesto s svojimi prebivalci vzel kot element, ki tvori naracijo. Video je prežet je s simboliko in se sklicuje tudi na prejšnje umetniške predstavitve dogodka. S sijajem barve je reminiscenca na bojno polje in eksplozijo atomsk...
Uršula Berlot - Fluidna topografija (06:33)
Produkcija: Uršula Berlot, 2014
Posnetek dinamičnih oblik magnetnih fluidov, ki jih oblikujejo polja nevidnih magnetnih sil, usmeri doživljanje snovnega v odnos do nesnovnega. V realnosti le nekaj centimetrov velike strukture ferofluidov delujejo, posredovane v digitalnem, virtualnem mediju, kot makro-podobe pojavov, ki simulirajo lastnosti organskega in živega. Fluidna topografija deluje kot simulacija živega in naravnega, ki v razkrivanju sfere nevidnih fizikalnih magnetnih privlačnosti in energij poskuša usmerjati gledalca...
Produkcija: Uršula Berlot, 2014
Posnetek dinamičnih oblik magnetnih fluidov, ki jih oblikujejo polja nevidnih magnetnih sil, usmeri doživljanje snovnega v odnos do nesnovnega. V realnosti le nekaj centimetrov velike strukture ferofluidov delujejo, posredovane v digitalnem, virtualnem mediju, kot makro-podobe pojavov, ki simulirajo lastnosti organskega in živega. Fluidna topografija deluje kot simulacija živega in naravnega, ki v razkrivanju sfere nevidnih fizikalnih magnetnih privlačnosti in energij poskuša usmerjati gledalca...
Lealudvik - Toth (01:01)
Produkcija: Lealudvik, 2014
Video je sestavljen iz niza kolažiranih okultnih situacij v zlatem okviru, ki se navdihuje pri kartah Toth Tarot Aleisterja Crowleya. Vsaka scena predstavlja eno izmed kart. Delo je bilo predstavljeno na enodnevnem dogodku BYOB LJ leta 2014 prostoru MoTA Point, v bivši trgovini Lovec na Gosposvetski ulici v Ljubljani. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: Lealudvik, 2014
Video je sestavljen iz niza kolažiranih okultnih situacij v zlatem okviru, ki se navdihuje pri kartah Toth Tarot Aleisterja Crowleya. Vsaka scena predstavlja eno izmed kart. Delo je bilo predstavljeno na enodnevnem dogodku BYOB LJ leta 2014 prostoru MoTA Point, v bivši trgovini Lovec na Gosposvetski ulici v Ljubljani. (Vir: Postaja DIVA)