Sašo Podgoršek - Das Spiel ist aus (0:03:15)
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo Das Spiel ist aus skupine Laibach (album WAT). Člani skupine koketirajo s fašističnimi simboli, da bi na najbolj enostaven način nasilno vdrli na ideološka področja Združenih držav Amerike in Rusije. Gazijo po zvezdi Miki Miške in korakajo pred ruskimi vojaki. Avtor se v depresivni luči posveča vsakdanu teh dveh držav. Laibachov recept je enostaven - z ideologijo nad ideologijo.
DIVA 2004
45 rezultatov med deli
Sašo Podgoršek - Tanz mit Laibach (0:03:29)
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo skupine Laibach Tanz mit Laibach z albuma WAT (2003) postavi glavnega pevca skupine pred različna ozadja, ki prikazujejo simbole in prizore iz slovenske umetnosti in zgodovine. Mestoma se prizori izmenjujejo s posnetki iz koncertov skupine.
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo skupine Laibach Tanz mit Laibach z albuma WAT (2003) postavi glavnega pevca skupine pred različna ozadja, ki prikazujejo simbole in prizore iz slovenske umetnosti in zgodovine. Mestoma se prizori izmenjujejo s posnetki iz koncertov skupine.
Sašo Vrabič - Ljudje s tivolskega gradu / People from the Castle Tivoli (0:33:38)
Produkcija: Balkon Production, 2004
Video dokumentira projekt, ki raziskuje delo zaposlenih Mednarodnem grafično likovnem centru. Delo temelji na intervjujih z zaposlenimi ter posnetkih njihovega dela.
Produkcija: Balkon Production, 2004
Video dokumentira projekt, ki raziskuje delo zaposlenih Mednarodnem grafično likovnem centru. Delo temelji na intervjujih z zaposlenimi ter posnetkih njihovega dela.
Sašo Vrabič - Hunting High and Low (0:02:45)
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Z videom avtor zabeleži vsak mesec leta z avtoportretom. Kolaž posnetkov, katere spremlja kontinuirana glasba, zaznamuje črno bela fotografija in mehki prelivajoči se prehodi. Video je nastal kot del interaktivne medijske instalacije.
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Z videom avtor zabeleži vsak mesec leta z avtoportretom. Kolaž posnetkov, katere spremlja kontinuirana glasba, zaznamuje črno bela fotografija in mehki prelivajoči se prehodi. Video je nastal kot del interaktivne medijske instalacije.
Sašo Vrabič - Let's Go Away For Awhile (0:02:24)
Produkcija: Balkon Production, 2004
Video s fotografijami in posnetki dokumentira prazne in opustele ljubljanske ulice na dolgočasno nedeljsko popoldne 1. januarja, 2004. Spretna montaža in melanholična glasba krepita občutek praznine in želje po eskapizmu.
Produkcija: Balkon Production, 2004
Video s fotografijami in posnetki dokumentira prazne in opustele ljubljanske ulice na dolgočasno nedeljsko popoldne 1. januarja, 2004. Spretna montaža in melanholična glasba krepita občutek praznine in želje po eskapizmu.
Sašo Vrabič - Torek, sreda / Tuesday, Wednesday (0:27:30)
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Avtor z videom beleži in raziskuje svoje intimno razdvojeno življenje, ko poleg svojih delovnih obveznosti deluje tudi znotraj svoje družine. Na dva dela razdeljen ekran na eni polovici prikazuje a avtorja, na drugi pa preostanek njegove družine. Za povezovalne elemente avtor uporablja citate vplivnih mislecev. Video je nastal kot del interaktivne multimedijske instalacije.
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Avtor z videom beleži in raziskuje svoje intimno razdvojeno življenje, ko poleg svojih delovnih obveznosti deluje tudi znotraj svoje družine. Na dva dela razdeljen ekran na eni polovici prikazuje a avtorja, na drugi pa preostanek njegove družine. Za povezovalne elemente avtor uporablja citate vplivnih mislecev. Video je nastal kot del interaktivne multimedijske instalacije.
Dejan Habicht, Tanja Lažetić - Avtokino Barje (00:04:07)
Produkcija: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na postajališču sta organizirala dveurni umetniški program ter prikazala dela različnih domačih avtorjev, ki so se dogodka tudi udeležili. Javna akcija je bila nato dokumentirana v video mediju in je tako tudi sama postala umetniško...
Produkcija: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na postajališču sta organizirala dveurni umetniški program ter prikazala dela različnih domačih avtorjev, ki so se dogodka tudi udeležili. Javna akcija je bila nato dokumentirana v video mediju in je tako tudi sama postala umetniško...
KOLEKTIVA, Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič - First Impression (0:09:08)
Produkcija: Kolektiva, 2004
Video je ustvarjen na podlagi voajerskega snemanja ljudi v javnem prostoru, na glavnem trgu v Ljubljani. Avtorice na podlagi lastnih sugestij in impresij sprašujejo o dejstvih glede določene snemane osebe. Video je razdeljen na štiri dele, kjer vsako posamezno okence predstavlja impresije treh avtoric in v zadnjem dejstva, zbrana po krajšem informativnem pogovoru z opazovano osebo. Avtorice se v videu, ki je opremljen s tekstovnimi zapisi, sprašujejo o človeški percepcij...
Produkcija: Kolektiva, 2004
Video je ustvarjen na podlagi voajerskega snemanja ljudi v javnem prostoru, na glavnem trgu v Ljubljani. Avtorice na podlagi lastnih sugestij in impresij sprašujejo o dejstvih glede določene snemane osebe. Video je razdeljen na štiri dele, kjer vsako posamezno okence predstavlja impresije treh avtoric in v zadnjem dejstva, zbrana po krajšem informativnem pogovoru z opazovano osebo. Avtorice se v videu, ki je opremljen s tekstovnimi zapisi, sprašujejo o človeški percepcij...
Evelin Stermitz - Darovanje mesecu (0:03:37)
Produkcija: E.S., 2004
Video je interpretacija istoimenske pesmi Maje Haderlap. Prikazuje obraz, ki se v temi premika v več smereh. Zdi se, da obraz gleda v gledalca ali gledalko. Kar je odklon od tradicionalnih pravil gledanja (gledati in biti gledan) televizije v vsakdanjem okolju. Pesem, tako kot video, govori o gledanju, ogledovanju in iskanju. (Vir: Evelin Stermitz) Glasba: Iva Bittová, kapitulni sin, 1994.
Produkcija: E.S., 2004
Video je interpretacija istoimenske pesmi Maje Haderlap. Prikazuje obraz, ki se v temi premika v več smereh. Zdi se, da obraz gleda v gledalca ali gledalko. Kar je odklon od tradicionalnih pravil gledanja (gledati in biti gledan) televizije v vsakdanjem okolju. Pesem, tako kot video, govori o gledanju, ogledovanju in iskanju. (Vir: Evelin Stermitz) Glasba: Iva Bittová, kapitulni sin, 1994.
Evelin Stermitz - Koncentracijsko taborišče Ljubelj (0:14:33)
Produkcija: 2004
At a cruel place, one woman moves; determined with pain, fears and depression but also with hope for a way out. The dancer is standing for the painful feeling of women in concentration camps, but also for physic and psychic discrimination of women in general. Actually this place is more imaginary and not bound to the real place as it could be any place where women suffer from cruelty and hopelessness, so it could be any woman who suffers from violence. The sense of feeling and moving is transferre...
Produkcija: 2004