Andreja Džakušič - Taktike preživetja (00:42:40)
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor.
Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.
DIVA 2011
41 rezultatov med deli
Ana Sluga - Somewhere Else (00:05:00)
Produkcija: 2011
Video sestavljata dve vzporedni naraciji. Na levi strani mlada ženska, najverjetneje umetnica, sedi na strehi in zre v daljavo mesta Ljubljana. Vidimo jo v hrbet. Na desni strani se nizajo posnetki narave: ptič na drevesu, trave v vetru, jata ptičev, sled letala na nebu, drevesa ob potoku, žuboreča voda, cvetoče drevo, dim, oblaki, jesenski gozd ... V ozadju se melanholična klavirska glasba (Jože Baša) prepleta s posnetki živahnih dialogov v različnih jezikih (spominjajo na preklapljanje me...
Produkcija: 2011
Video sestavljata dve vzporedni naraciji. Na levi strani mlada ženska, najverjetneje umetnica, sedi na strehi in zre v daljavo mesta Ljubljana. Vidimo jo v hrbet. Na desni strani se nizajo posnetki narave: ptič na drevesu, trave v vetru, jata ptičev, sled letala na nebu, drevesa ob potoku, žuboreča voda, cvetoče drevo, dim, oblaki, jesenski gozd ... V ozadju se melanholična klavirska glasba (Jože Baša) prepleta s posnetki živahnih dialogov v različnih jezikih (spominjajo na preklapljanje me...
Ana Sluga - Still Life I (00:02:23)
Produkcija: 2011
Bližnji statičen posnetek semaforja, na katerem se v realnem času zamenjata dva cikla luči. V podlagi se vrti melanholična klavirska glasba iz filma Shindlerjev seznam. Predmet tihožitja na posnetku ni prizor iz narave, ampak del urbanega javnega prostora. Semafor kot naprava, ki s svetlobo odmerja čas in gibanje. Izrez kadra nakazuje subjektiven pogled voznika ali sovoznika, ki pa se ne premakne, ko posveti zelena luč. Neaktivnost lahko razumemo kot nezmožnost sprejemanja odločitev in z njimi...
Produkcija: 2011
Bližnji statičen posnetek semaforja, na katerem se v realnem času zamenjata dva cikla luči. V podlagi se vrti melanholična klavirska glasba iz filma Shindlerjev seznam. Predmet tihožitja na posnetku ni prizor iz narave, ampak del urbanega javnega prostora. Semafor kot naprava, ki s svetlobo odmerja čas in gibanje. Izrez kadra nakazuje subjektiven pogled voznika ali sovoznika, ki pa se ne premakne, ko posveti zelena luč. Neaktivnost lahko razumemo kot nezmožnost sprejemanja odločitev in z njimi...
Ana Čigon - Drage dame, hvala (galerija Kapelica) (00:05:06)
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Grabar, Nika; Colner, Miha - Isti prostor - drug čas
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Nika Grabar - Intervju: Marko Peljhan/Projekt Atol o videu Park kulture
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Markom Peljhanom o TV situaciji Park kulture, ki je nastala v okviru razstavnega projekta Medij v mediju (SCCA-Ljubljana) leta 1997.
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Markom Peljhanom o TV situaciji Park kulture, ki je nastala v okviru razstavnega projekta Medij v mediju (SCCA-Ljubljana) leta 1997.
Miha Vipotnik - Lumino auro (23:39)
Produkcija: Uho;Oko Institute for Art and Technology & M. V., 2011
Video zaradi nenehnega spreminjanja formata slike na več ravneh vzbuja nelagodje v gledanju. Prvi nivo nelagodja je prazna slabo osvetljena soba. Dogajanje na televiziji je edini premik v statičnem posnetku klavstrofobičnega prostora. Drugi nivo nelagodja je ustvarjen s kolažem heteroklitnih internetnih posnetkov, ki ritmično preplavljajo statičen prostor sobe in delno zakrit pogled skozi okno. Video delo posredno izraža umetnikovo zaskrbljenost nad politično problematičnim prostorom Bližnjega vzh...
Produkcija: Uho;Oko Institute for Art and Technology & M. V., 2011
Video zaradi nenehnega spreminjanja formata slike na več ravneh vzbuja nelagodje v gledanju. Prvi nivo nelagodja je prazna slabo osvetljena soba. Dogajanje na televiziji je edini premik v statičnem posnetku klavstrofobičnega prostora. Drugi nivo nelagodja je ustvarjen s kolažem heteroklitnih internetnih posnetkov, ki ritmično preplavljajo statičen prostor sobe in delno zakrit pogled skozi okno. Video delo posredno izraža umetnikovo zaskrbljenost nad politično problematičnim prostorom Bližnjega vzh...
Vesna Bukovec - When I wake up, I am going to create something beautiful (00:04:00)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2011
Video na poetičen način obravnava ustvarjalno samocenzuro in težave pri iskanju novih idej. Begajoči nočni posnetki cvetočih rastlin v gozdu simbolizirajo vznikanje in izmikanje misli, konceptov in podob, ki se porajajo tik preden potonemo v spanec. (Vir: Vesna Bukovec)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2011
Video na poetičen način obravnava ustvarjalno samocenzuro in težave pri iskanju novih idej. Begajoči nočni posnetki cvetočih rastlin v gozdu simbolizirajo vznikanje in izmikanje misli, konceptov in podob, ki se porajajo tik preden potonemo v spanec. (Vir: Vesna Bukovec)
Nika Oblak & Primož Novak - Activists (00:01:13)
Produkcija: OCAT - Contemporary Art Terminal, Shenzhen, China, 2011
'Activists' je instalacija, ki jo sestavljajo mobilni roboti s protestnimi panoji. Roboti se samostojno gibajo po razstavnem prostoru, odzivajo se na obiskovalce in ostala razstavljena dela. Vsakokrat, ko so predstavljeni publiki, okupirajo prostor in naredijo drugačno akcijo v boju za boljšo družbo. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak)
Produkcija: OCAT - Contemporary Art Terminal, Shenzhen, China, 2011
'Activists' je instalacija, ki jo sestavljajo mobilni roboti s protestnimi panoji. Roboti se samostojno gibajo po razstavnem prostoru, odzivajo se na obiskovalce in ostala razstavljena dela. Vsakokrat, ko so predstavljeni publiki, okupirajo prostor in naredijo drugačno akcijo v boju za boljšo družbo. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak)
Nika Oblak & Primož Novak - Sisyphus Actions (00:03:00)
Produkcija: 2011
V kinetični video instalaciji 'Sisyphus Actions' Nika Oblak & Primož Novak ponavljata monotone, navidezno nesmiselne naloge. Surrealistična, absurdna situacija je refleksija sodobnega globalnega načina življenja, kjer smo ljudje ujeti v vsakodnevne rutine in umetno ustvarjene potrošniške potrebe. Računalniški program sinhronizira posamezni pnevmatski mehanizem in video posnetek, ter omogoča, da je 2D video podoba prevedena v dejanski 3D prostor. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Kopr...
Produkcija: 2011
V kinetični video instalaciji 'Sisyphus Actions' Nika Oblak & Primož Novak ponavljata monotone, navidezno nesmiselne naloge. Surrealistična, absurdna situacija je refleksija sodobnega globalnega načina življenja, kjer smo ljudje ujeti v vsakodnevne rutine in umetno ustvarjene potrošniške potrebe. Računalniški program sinhronizira posamezni pnevmatski mehanizem in video posnetek, ter omogoča, da je 2D video podoba prevedena v dejanski 3D prostor. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Kopr...