Neven Korda, Dario Seraval, Zemira Alajbegović - On (00:04:40)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Glasbeni video za skladbo On skupine Borghesia. Podzemlje, SM motivi, slika močnega svetlobnega kontrasta, močne spremembe v dinamiki slike so značilne karakteristike videov skupine. Pri videu On gre za inverzijo patriarhalnega sistema - v videu kraljuje ženska. Moško telo je le banalni objekt želje. (DIVA)
Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako mladi" (Tako mladi, Divja horda, On, Preveč tenzije, Cindy, A.R., ZMR), ki je izšla kot prva video kaseta...
DIVA bolečina
49 rezultatov med deli
Tomaž Furlan - Wear IX-X (00:06:41)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear V-VII (00:11:10)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XII (00:04:08)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XIII (00:04:18)
Produkcija: Galerija Alkatraz
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija: Galerija Alkatraz
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XIV (00:02:28)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XV (00:04:14)
Produkcija: MSUM+MG, 2013
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija: MSUM+MG, 2013
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Evelin Stermitz - Women in War (00:03:05)
Produkcija: E.S., 2010
Umetnica je sestavila kolaž stereotipnih podob privlačnih žensk, ki jih je našla z iskalnim nizom 'women' (ženske) na YouTubu. Zvočno podlago tvorijo različna poročila o nasilju nad ženskami med vojnami in spopadi. Rdeče-črna barvna kombinacija videa simbolizira krvavo in pornografsko nasilje nad ženskim telesom.
Produkcija: E.S., 2010
Umetnica je sestavila kolaž stereotipnih podob privlačnih žensk, ki jih je našla z iskalnim nizom 'women' (ženske) na YouTubu. Zvočno podlago tvorijo različna poročila o nasilju nad ženskami med vojnami in spopadi. Rdeče-črna barvna kombinacija videa simbolizira krvavo in pornografsko nasilje nad ženskim telesom.
Andreja Džakušič - Razvijanje sočutja (00:17:45)
Podnaslov: Vezenje in sežig
Produkcija: 2007
Foto in video dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkuži...
Podnaslov: Vezenje in sežig
Produkcija: 2007
Foto in video dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost in strah, s sežigom simbolično razpusti, v drugem, ko pomiva tla z razkuži...
Andreja Džakušič - Razvijanje sočutja (00:17:45)
Podnaslov: Spusti se
Produkcija: 2008
Prvi del videa sestavlja sklop Spusti se (serija fotografij in zvok, 2006), drugi del pa je dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost...
Podnaslov: Spusti se
Produkcija: 2008
Prvi del videa sestavlja sklop Spusti se (serija fotografij in zvok, 2006), drugi del pa je dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost...