Sašo Sedlaček - Fernetiči / Fernetti (00:05:59)
Produkcija:
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseeno slabo vidne in izginjajo v digitalni posplošitvi. Tako kot je absurdna meja med državami, je absurdna tudi znakovna distinkcija.
DIVA gospodarstvo
12
19 rezultatov med deli
Sašo Sedlaček - Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium (00:09:43)
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Andreja Džakušič - Taktike preživetja (00:42:40)
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor. Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.
Produkcija: 2011
Umetnice in umetniki spregovorijo o načinih preživetja, svojem težkem ekonomskem položaju in produkcijskih pogojih na področju sodobne vizualne umetnosti. Avtorica ohrani anonimnost sodelujočih s postavitvijo kamere na tla prostora, v katerem poteka pogovor. Video je bil predvajan na bienalni razstavi Jaz, tukaj, zdaj: pogled na likovno umetnost Slovenije 6 leta 2011.
Valérie Wolf Gang - The Luxembourg Monster (00:10:05)
Produkcija: 2013
Avtorski video "Luksemburška pošast" je umetniško dokumentaren pogled na Luksemburg, ki se ga prikazuje kot video instalacijo v zanki. Dokumentarni travelog se začne z bližnjim posnetkom državnih insignij, zastave in cestne table, ki označuje državo Luksemburg kot članico Evropske unije. Sledi pogled skozi vetrobransko steklo avtomobila, ki se po regionalni cesti približuje glavnemu mestu. Vozimo se skozi predmestje, tunele, po mestni vpadnici v center Luksemburga. Vožnja se prelije...
Produkcija: 2013
Avtorski video "Luksemburška pošast" je umetniško dokumentaren pogled na Luksemburg, ki se ga prikazuje kot video instalacijo v zanki. Dokumentarni travelog se začne z bližnjim posnetkom državnih insignij, zastave in cestne table, ki označuje državo Luksemburg kot članico Evropske unije. Sledi pogled skozi vetrobransko steklo avtomobila, ki se po regionalni cesti približuje glavnemu mestu. Vozimo se skozi predmestje, tunele, po mestni vpadnici v center Luksemburga. Vožnja se prelije...
Evelin Stermitz - Into the Ceiling Part I (00:10:17)
Podnaslov: A Theory of Everything (Sort Of) and the Hijacked Crisis in Part I – III
Produkcija: E.S., 2011
Video je del 3 kanalne video instalacije. Vsi trije videi so sestavljeni iz posnetka pogleda skozi okno stanovanja v New Yorku na deževen dan. Dopolnjuje ga animiran niz besedila, ki se dviguje proti nebu. Besedilo je sestavljajeno iz naslovov člankov, ki so izšli v New York Timesu avgusta 2011 in odražajo določen duh prostora in časa.
Podnaslov: A Theory of Everything (Sort Of) and the Hijacked Crisis in Part I – III
Produkcija: E.S., 2011
Video je del 3 kanalne video instalacije. Vsi trije videi so sestavljeni iz posnetka pogleda skozi okno stanovanja v New Yorku na deževen dan. Dopolnjuje ga animiran niz besedila, ki se dviguje proti nebu. Besedilo je sestavljajeno iz naslovov člankov, ki so izšli v New York Timesu avgusta 2011 in odražajo določen duh prostora in časa.
Evelin Stermitz - Into the Ceiling Part II (00:02:44)
Podnaslov: A Theory of Everything (Sort Of) and the Hijacked Crisis in Part I – III
Produkcija: E.S., 2011
Video je del 3 kanalne video instalacije. Vsi trije videi so sestavljeni iz posnetka pogleda skozi okno stanovanja v New Yorku na deževen dan. Dopolnjuje ga animiran niz besedila, ki se dviguje proti nebu. Besedilo je sestavljajeno iz naslovov člankov, ki so izšli v New York Timesu avgusta 2011 in odražajo določen duh prostora in časa.
Podnaslov: A Theory of Everything (Sort Of) and the Hijacked Crisis in Part I – III
Produkcija: E.S., 2011
Video je del 3 kanalne video instalacije. Vsi trije videi so sestavljeni iz posnetka pogleda skozi okno stanovanja v New Yorku na deževen dan. Dopolnjuje ga animiran niz besedila, ki se dviguje proti nebu. Besedilo je sestavljajeno iz naslovov člankov, ki so izšli v New York Timesu avgusta 2011 in odražajo določen duh prostora in časa.
Evelin Stermitz - Into the Ceiling Part III (00:02:39)
Podnaslov: A Theory of Everything (Sort Of) and the Hijacked Crisis in Part I – III
Produkcija: Evelin Stermitz, 2011
Video je del 3 kanalne video instalacije. Vsi trije videi so sestavljeni iz posnetka pogleda skozi okno stanovanja v New Yorku na deževen dan. Dopolnjuje ga animiran niz besedila, ki se dviguje proti nebu. Besedilo je sestavljajeno iz naslovov člankov, ki so izšli v New York Timesu avgusta 2011 in odražajo določen duh prostora in časa.
Podnaslov: A Theory of Everything (Sort Of) and the Hijacked Crisis in Part I – III
Produkcija: Evelin Stermitz, 2011
Video je del 3 kanalne video instalacije. Vsi trije videi so sestavljeni iz posnetka pogleda skozi okno stanovanja v New Yorku na deževen dan. Dopolnjuje ga animiran niz besedila, ki se dviguje proti nebu. Besedilo je sestavljajeno iz naslovov člankov, ki so izšli v New York Timesu avgusta 2011 in odražajo določen duh prostora in časa.
Zmago Lenardič - NeoDance (12:39)
Produkcija: Zmago Lenardič, 2010
Produkcija: Zmago Lenardič, 2010
Toni Poljanec, Neža Knez, Danilo Milovanović - Y? (57:03)
Produkcija: Projekt Y? (Toni Poljanec, Neža Knez, Danilo Milovanović, Luka Erdani), 2020
Y? je road-trip dokumentarec, posnet leta 2019 med potovanjem od Kragujevca (Srbija) do Mercerja (Pensilvanija, ZDA) z Yugom coral 55. Naša štiričlanska ekipa se je z Yugom – katalizatorjem mitov in dejstev v določenem času in prostoru – odpravila na vožnjo v sodobni kontekst. Glavna tema filma je jugoslovanski "posel stoletja": izvoz Yuga v ZDA. Yugo pa je v ZDA v relativno kratkem času strmoglavil navzdol, saj je iz prodajne uspešnice postal predmet posmeha in metafor...
Produkcija: Projekt Y? (Toni Poljanec, Neža Knez, Danilo Milovanović, Luka Erdani), 2020
Y? je road-trip dokumentarec, posnet leta 2019 med potovanjem od Kragujevca (Srbija) do Mercerja (Pensilvanija, ZDA) z Yugom coral 55. Naša štiričlanska ekipa se je z Yugom – katalizatorjem mitov in dejstev v določenem času in prostoru – odpravila na vožnjo v sodobni kontekst. Glavna tema filma je jugoslovanski "posel stoletja": izvoz Yuga v ZDA. Yugo pa je v ZDA v relativno kratkem času strmoglavil navzdol, saj je iz prodajne uspešnice postal predmet posmeha in metafor...
12