Dejan Habicht, Tanja Lažetić - Avtokino Barje (00:04:07)
Produkcija: Tanja Lažetić & Dejan Habicht, 2004
Avtokino Barje je enkratna javna akcija na avtocestnem postajališču ljubljanske obvoznice (4. oktobra 2004). Avtorja sta na ta način želela opozoriti na neizkoriščenost nekaterih nevidnih javnih prostorov, kamor večina ljudi ne zahaja. Na postajališču sta organizirala dveurni umetniški program ter prikazala dela različnih domačih avtorjev, ki so se dogodka tudi udeležili. Javna akcija je bila nato dokumentirana v video mediju in je tako tudi sama postala umetniško...
DIVA umetniško sodelovanje
45 rezultatov med deli
KOLEKTIVA, Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič - First Impression (0:09:08)
Produkcija: Kolektiva, 2004
Video je ustvarjen na podlagi voajerskega snemanja ljudi v javnem prostoru, na glavnem trgu v Ljubljani. Avtorice na podlagi lastnih sugestij in impresij sprašujejo o dejstvih glede določene snemane osebe. Video je razdeljen na štiri dele, kjer vsako posamezno okence predstavlja impresije treh avtoric in v zadnjem dejstva, zbrana po krajšem informativnem pogovoru z opazovano osebo. Avtorice se v videu, ki je opremljen s tekstovnimi zapisi, sprašujejo o človeški percepcij...
Produkcija: Kolektiva, 2004
Video je ustvarjen na podlagi voajerskega snemanja ljudi v javnem prostoru, na glavnem trgu v Ljubljani. Avtorice na podlagi lastnih sugestij in impresij sprašujejo o dejstvih glede določene snemane osebe. Video je razdeljen na štiri dele, kjer vsako posamezno okence predstavlja impresije treh avtoric in v zadnjem dejstva, zbrana po krajšem informativnem pogovoru z opazovano osebo. Avtorice se v videu, ki je opremljen s tekstovnimi zapisi, sprašujejo o človeški percepcij...
Ana Čigon, Brina Torkar - Ulikses / Ulysses (0:24:00)
Produkcija: Ana Čigon, Brina Torkar, 2005
Ulikses je vizualni dokumentarec, videofilm, ki govori o mestu Dublinu, kjer sta bili avtorici na študijski izmenjavi. Videofilm prikazuje različne plati tega mesta in dežele Irske, sestavljen je iz več med seboj povezanih delov, ki so obdelani na različne načine. Posamezni deli obdelujejo utrip ulice, zgodovino, nakupovanje, nočno zabavo, posamezne naravne in kulturne znamenitosti (po predlogi rubrik iz vodiča Lonely Planet). Celota tega alternativnega, osebnega vodiča je sestavljena iz kratkih...
Produkcija: Ana Čigon, Brina Torkar, 2005
Ulikses je vizualni dokumentarec, videofilm, ki govori o mestu Dublinu, kjer sta bili avtorici na študijski izmenjavi. Videofilm prikazuje različne plati tega mesta in dežele Irske, sestavljen je iz več med seboj povezanih delov, ki so obdelani na različne načine. Posamezni deli obdelujejo utrip ulice, zgodovino, nakupovanje, nočno zabavo, posamezne naravne in kulturne znamenitosti (po predlogi rubrik iz vodiča Lonely Planet). Celota tega alternativnega, osebnega vodiča je sestavljena iz kratkih...
Maja Smrekar - Imaginarij elektromagnetnih transformacij (0:28:39)
Produkcija: Smrekar, Maja, 2009
Eksperimentalno video in zvočno delo z večplastno strukturo, obdelano z različnimi tehničnimi sredstvi, upoštevajoč raziskovalne formalne video in audio pristope, ki izkazujejo presečišče analognega in digitalnega načina. Video se poslužuje številnih sredstev za manipulacijo in obdelavo slike, plastenje, hitro prehajanje kadrov in distorzija, kar ustvarja abstrahirane efekte shematiziranega podobja. Motivi se izmanjujejo hitro in so poudarjeno repetitivni, formalno in pomensko ujemajoči se z zv...
Produkcija: Smrekar, Maja, 2009
Eksperimentalno video in zvočno delo z večplastno strukturo, obdelano z različnimi tehničnimi sredstvi, upoštevajoč raziskovalne formalne video in audio pristope, ki izkazujejo presečišče analognega in digitalnega načina. Video se poslužuje številnih sredstev za manipulacijo in obdelavo slike, plastenje, hitro prehajanje kadrov in distorzija, kar ustvarja abstrahirane efekte shematiziranega podobja. Motivi se izmanjujejo hitro in so poudarjeno repetitivni, formalno in pomensko ujemajoči se z zv...
Amir Muratović - Gibanje v podobah (00:05:00)
Produkcija: Amir Muratović, 2006
Video na specifičen način dokumentira likovno kolonijo. Ker je bila tema kolonije podoba gibanja, se je avtor osredotočil na gibanje umetnikov in umetniškega procesa. Z zaključkom umetniškega procesa se ustvarjalni akt ne pretopi vedno le v umetnino. Vsaka umetniška praksa se tako pokaže v svoji goli ustvarjalnosti. Video kot zapisovalec tega umetniškega procesa pa postane dokument ritmičnih premikov, svetlobnih iger, barvnih in reliefnih tranzicij in gibanj umetnikov.
Produkcija: Amir Muratović, 2006
Video na specifičen način dokumentira likovno kolonijo. Ker je bila tema kolonije podoba gibanja, se je avtor osredotočil na gibanje umetnikov in umetniškega procesa. Z zaključkom umetniškega procesa se ustvarjalni akt ne pretopi vedno le v umetnino. Vsaka umetniška praksa se tako pokaže v svoji goli ustvarjalnosti. Video kot zapisovalec tega umetniškega procesa pa postane dokument ritmičnih premikov, svetlobnih iger, barvnih in reliefnih tranzicij in gibanj umetnikov.
Borut Savski - Multimedia. Mali (00:03:53)
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Produkcija: Borut Savski, 2008
Omnibus dokumentarnih video in fotografskih posnetkov instalacij in performansov med letoma 1999 in 2008.
Borut Savski - Estetski stroji (00:09:39)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v tem primeru vsebovana v sami enostavni strukturi "instrumenta". Dve klavirski žici lahko dajeta zvok, kadar se drgneta - zato pa potrebujeta štiri ljudi, med katerimi sta po dva par in tesno v stiku, saj napenjata vsak po eno žico. Da bi se žici d...
Produkcija: Galerija Kapelica, 2003
Dokumentacija performensa v galeriji Kapelica leta 2003, kjer je bil naslov temelj razmisleka, sam dogodek pa igriva komunikacija štirih nastopajočih. Tako kot vsaka igra, je bila tudi komunikacija poenostavljena na osnovna pravila, ki so bila v tem primeru vsebovana v sami enostavni strukturi "instrumenta". Dve klavirski žici lahko dajeta zvok, kadar se drgneta - zato pa potrebujeta štiri ljudi, med katerimi sta po dva par in tesno v stiku, saj napenjata vsak po eno žico. Da bi se žici d...
PUNce, Pila Rusjan, Tina Krajnc, Nina Bric - Vidiš umetnost? (00:05:46)
Produkcija: KUD PUNce, 2010
Dokumentarni posnetek performativne akcije skupine PUNce (Pila Rusjan, Tina Krajnc, Nina Bric) s posnetkom avtorske izjave, ki jo je za skupino podala Pila Rusjan. V posnetku spremljamo performans treh akterk in reakcije naključnih mimoidočih sprehajalcev. Performans je bila neformalna intervencija v razstavo Viktorja Bernika v Mali galeriji Moderne galerije na Slovenski cesti. Bernik je 20. junija 2010 kot svojo samostojno razstavo izpraznil prostor in na stežaj odprl vrata, da bi zastavil vprašanje gl...
Produkcija: KUD PUNce, 2010
Dokumentarni posnetek performativne akcije skupine PUNce (Pila Rusjan, Tina Krajnc, Nina Bric) s posnetkom avtorske izjave, ki jo je za skupino podala Pila Rusjan. V posnetku spremljamo performans treh akterk in reakcije naključnih mimoidočih sprehajalcev. Performans je bila neformalna intervencija v razstavo Viktorja Bernika v Mali galeriji Moderne galerije na Slovenski cesti. Bernik je 20. junija 2010 kot svojo samostojno razstavo izpraznil prostor in na stežaj odprl vrata, da bi zastavil vprašanje gl...
Luka Dekleva - FeedForward Cinema (00:05:25)
Produkcija: codeep, 2007
Video dokumentacija performansa iz Kinodvor dne 19. oktobra 2007. Delo Feedforward Cinema nastaja z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljajo signale in tvorijo zaprt krog informacij. Rezultat spominja na različne vzorce od zelo organskih oblik do strogo geometričnih in točno omejenih polj, ki v določenem trenutku raspadejo in odprejo polje za nove oblike. Vzorci so vedno ne-narativni. Če je na začetku tvorba, ki spominja na molekulano strukturo, proti koncu postaja vse bolj grafična. Vs...
Produkcija: codeep, 2007
Video dokumentacija performansa iz Kinodvor dne 19. oktobra 2007. Delo Feedforward Cinema nastaja z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljajo signale in tvorijo zaprt krog informacij. Rezultat spominja na različne vzorce od zelo organskih oblik do strogo geometričnih in točno omejenih polj, ki v določenem trenutku raspadejo in odprejo polje za nove oblike. Vzorci so vedno ne-narativni. Če je na začetku tvorba, ki spominja na molekulano strukturo, proti koncu postaja vse bolj grafična. Vs...
Luka Dekleva - lOw/Tuning (00:07:08)
Produkcija: 2007
Pri video delu lOw/Tuning gre za isti princip kot pri delu Feedforward Cinema. Z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljata signale in tvorita zaprt krog informacij, pride do realizacije deloma nepredvidivih struktur, ki se pojavlajo kot hrup, motnja ali feed-back. lOw/Tuning je tako s stališča zvoka kot videa zelo minimalističen. Podobe pogosto na kratko izstopijo iz popolne črnine, da bi se nemudoma pogrznile nazaj v globino. Prostor tvorijo bele črte, ki s premikanjem in repeticijo po...
Produkcija: 2007
Pri video delu lOw/Tuning gre za isti princip kot pri delu Feedforward Cinema. Z interakcijo dveh video naprav, ki si vzajemno pošiljata signale in tvorita zaprt krog informacij, pride do realizacije deloma nepredvidivih struktur, ki se pojavlajo kot hrup, motnja ali feed-back. lOw/Tuning je tako s stališča zvoka kot videa zelo minimalističen. Podobe pogosto na kratko izstopijo iz popolne črnine, da bi se nemudoma pogrznile nazaj v globino. Prostor tvorijo bele črte, ki s premikanjem in repeticijo po...