Sašo Sedlaček - Rent a Žicar / Rent a Beggar (00:19:23)
Produkcija: 2006
Dokumentarni video o problemu "žicanja" denarja. Umetnik ponudi pravemu žicarju robota, ki bo namesto njega opravljal sramotno prakso pridobivanja denarja. Zaradi simbolno-estetske kategorije robota ima le-ta to prednost pred žicarjem, da lahko vstopi v določene javne prostore, ki so žicarjem sicer prepovedani. A video ne kaže samo na probleme skupine ljudi, ki eksistirajo na margini družbe - robot predstavlja tudi strategijo izboljševanja žicarskih pogojev, predstavlja višjo učinkovitost, višjo...
DIVA bled
12
20 rezultatov med deli
Grabar, Nika; Colner, Miha - Isti prostor - drug čas
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Nika Grabar - Intervju: Marko Peljhan/Projekt Atol o videu Park kulture
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Markom Peljhanom o TV situaciji Park kulture, ki je nastala v okviru razstavnega projekta Medij v mediju (SCCA-Ljubljana) leta 1997.
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Markom Peljhanom o TV situaciji Park kulture, ki je nastala v okviru razstavnega projekta Medij v mediju (SCCA-Ljubljana) leta 1997.
Longyka, Jure - Digitalizacija avdiovizualnega arhiva (CD-ROM) (107 strani/pages)
Podnaslov: Diplomska naloga
Produkcija: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko, 2002
Raziskovalni večpredstavni spis: definicije pojmov, razdelava procesa, opis primerov, prikaz primerov, spletni kažipot ... Diplomska naloga govori o razlogih za digitalizacijo avdiovizualnih arhivov in načinih njene uresničitve. Definirani so pojmi kot avdiovizualno delo, digitalni avdiovizualni arhiv in nivoji v avdiovizualnem arhivu. Razdelan je proces digitalizacije avdiovizualnega dela. Opisanih je pet uprizoritev. Podane so tehnične rešitve, potrebne za prepis arhiva na digitalne nosilce, ocen...
Podnaslov: Diplomska naloga
Produkcija: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko, 2002
Raziskovalni večpredstavni spis: definicije pojmov, razdelava procesa, opis primerov, prikaz primerov, spletni kažipot ... Diplomska naloga govori o razlogih za digitalizacijo avdiovizualnih arhivov in načinih njene uresničitve. Definirani so pojmi kot avdiovizualno delo, digitalni avdiovizualni arhiv in nivoji v avdiovizualnem arhivu. Razdelan je proces digitalizacije avdiovizualnega dela. Opisanih je pet uprizoritev. Podane so tehnične rešitve, potrebne za prepis arhiva na digitalne nosilce, ocen...
Luka Prinčič - My Body Hurts Over (00:03:57)
Podnaslov: Transmittance #1.5
Produkcija: Emanat, 2011
My Body Hurts Over je glasbeni video spot za eno od pesmi, nastalih kot produkt improviziranega avdiovizualnega telematskega performansa Transmittance #1.5. Vizualna komponenta videa je sestavljena iz materiala, posnetega na telekimatičnem performansu Transmittanse #1, izvedenem v KC Karlo Rojc v sklopu Polis Jadran Evropa Festivala v hrvaškem Pulju. Projekt raziskuje znotraj konceptov gledalčeve izkušnje in spektakla ter s tem poskuša presegati fizični prostor prikazovanja novomedijskih in performa...
Podnaslov: Transmittance #1.5
Produkcija: Emanat, 2011
My Body Hurts Over je glasbeni video spot za eno od pesmi, nastalih kot produkt improviziranega avdiovizualnega telematskega performansa Transmittance #1.5. Vizualna komponenta videa je sestavljena iz materiala, posnetega na telekimatičnem performansu Transmittanse #1, izvedenem v KC Karlo Rojc v sklopu Polis Jadran Evropa Festivala v hrvaškem Pulju. Projekt raziskuje znotraj konceptov gledalčeve izkušnje in spektakla ter s tem poskuša presegati fizični prostor prikazovanja novomedijskih in performa...
Neža Knez - Deus ex Machina (20:17)
Podnaslov: Imag(in)e Ka-mi-ze
Produkcija: N.K., 2018
Video je del projekta v nastajanju 'Deus ex Machina', ki ga Neža Knez dela v sodelovanju z vrtčevskimi otroki. Prosila jih je, naj opišejo in narišejo zanje najpomembnejše stvari in kako bo to izgledalo v prihodnosti. Iz posameznih opisov so skupaj sestavili eno podobo, ki so jo poimenovali "mašina, ki bo naredila boljši svet, mašina, ki nam bo pomagala." Na podlagi elementov, ki so jih izbrali otroci, je avtorica sestavila maketo robota. Video je dokumentacija us...
Podnaslov: Imag(in)e Ka-mi-ze
Produkcija: N.K., 2018
Video je del projekta v nastajanju 'Deus ex Machina', ki ga Neža Knez dela v sodelovanju z vrtčevskimi otroki. Prosila jih je, naj opišejo in narišejo zanje najpomembnejše stvari in kako bo to izgledalo v prihodnosti. Iz posameznih opisov so skupaj sestavili eno podobo, ki so jo poimenovali "mašina, ki bo naredila boljši svet, mašina, ki nam bo pomagala." Na podlagi elementov, ki so jih izbrali otroci, je avtorica sestavila maketo robota. Video je dokumentacija us...
Marko A. Kovačič - Izgubljeni horizont (4:47)
Produkcija: 1997
Dokumentarni posnetki Kovačičeve video instalacije Izgubljeni horizont v Galeriji kapelica v Ljubljani leta1997.
Produkcija: 1997
Dokumentarni posnetki Kovačičeve video instalacije Izgubljeni horizont v Galeriji kapelica v Ljubljani leta1997.
P L A T E AU R E S I D U E - Sub Persona (trailer) (03:29)
Produkcija: P L A T E AU R E S I D U E, 2019
Sub Persona je raziskovalni video-instalacijski projekt, ki izpostavlja pomembnost gozdov, in sicer njegove ekosistemske, ekonomske, rekreativne in kulturne funkcije, ki jih ljudje prepogosto pojmujemo kot samoumevne.Od človekove naselitve do danes sta izraba virov in krčenje povzročila zmanjšanje obsega, kakovosti in delovanja samoregulativnih mehanizmov gozdnega ekosistema. Ti kompleksni medvrstni odnosi in energijski tokovi so gozdu omogočali uspešne prilagoditve na posledice podnebnih...
Produkcija: P L A T E AU R E S I D U E, 2019
Sub Persona je raziskovalni video-instalacijski projekt, ki izpostavlja pomembnost gozdov, in sicer njegove ekosistemske, ekonomske, rekreativne in kulturne funkcije, ki jih ljudje prepogosto pojmujemo kot samoumevne.Od človekove naselitve do danes sta izraba virov in krčenje povzročila zmanjšanje obsega, kakovosti in delovanja samoregulativnih mehanizmov gozdnega ekosistema. Ti kompleksni medvrstni odnosi in energijski tokovi so gozdu omogočali uspešne prilagoditve na posledice podnebnih...
Uršula Berlot - Bodyscope (02:52)
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Na podlagi rentgenskega posnetka hrbtenice je ustvarjen ponavljajoč kaleidoskopski video posnetek, ki je bil projiciran na originalno radiološko sliko, natisnjeno na aluminijasti podlagi. Takšna projekcija ustvari plastenje, neke vrste prostorsko superpozicijo motiva v ponavljajoči hipnotični vzorec. Gibljiva podoba se periodično razplasti in ponovno sestavi v koherentno izvorno sliko. (Vir: Uršula Berlot)video projekcija (2,50′), tisk na aluminijdim: 150 x 200 cmzvok: Scanner...
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Na podlagi rentgenskega posnetka hrbtenice je ustvarjen ponavljajoč kaleidoskopski video posnetek, ki je bil projiciran na originalno radiološko sliko, natisnjeno na aluminijasti podlagi. Takšna projekcija ustvari plastenje, neke vrste prostorsko superpozicijo motiva v ponavljajoči hipnotični vzorec. Gibljiva podoba se periodično razplasti in ponovno sestavi v koherentno izvorno sliko. (Vir: Uršula Berlot)video projekcija (2,50′), tisk na aluminijdim: 150 x 200 cmzvok: Scanner...
Uršula Berlot - Hiperoptika (04:22)
Produkcija: Uršula Berlot, 2021
Video Hiperoptika preučuje tehnološko razširjene oblike vidnega zaznavanja, ki jih omogoča uporaba naprednih optičnih raziskovalnih orodij v mikroskopiji. (Vir: avtorica)
Produkcija: Uršula Berlot, 2021
Video Hiperoptika preučuje tehnološko razširjene oblike vidnega zaznavanja, ki jih omogoča uporaba naprednih optičnih raziskovalnih orodij v mikroskopiji. (Vir: avtorica)
12