Janez Janša, Igor Štromajer - Problemmarket (00:13:13)
Podnaslov: Problem Stock Exchange
Produkcija: Oddelek za avdio-vizualne komunikacije Problemarket.com, Forum Ljubljana, VPK, 2002
Video dokumentarec se prične z uvodno predstavitvijo: "Ali ste kdaj naleteli na problem, ki ga niste mogli rešiti? Ali želite s kakšnim problemom zaslužiti? Če je vaš odgovor DA, smo tu za vas. problemarket.com Problemska borza." Gre za video posnetek o aktivnostih institucije Problemmarket in njenih prvih mesecih delovanja. Dokumentarec vključuje pomembne dogodke, izmenjava na internetu pa je bolj podrobno predstavljena.
Problemska borza je naredila tudi nadaljevanje dokumentarca z naslo...
DIVA 2002
33 rezultatov med deli
Duba Sambolec - Collectors #3 (30:55)
Podnaslov: *Settings*
Produkcija: Duba Sambolec, 2002
Video se prek serije scen, ki v satirični maniri prikazujejo nego telesa, ukvarja z dinamiko v sektorju osebnih storitev. Prizori si sledijo v dvojicah. Ženska, ki nudi storitev, pripravlja kozmetične preparate in v sledečem prizoru odjemalko storitev z njimi neguje. Kadri priprave preparatov so pospremljeni z žvižganjem, ki narekuje optimistično marljivo vzdušje. Video Collectors #3 je refleksija avtorice o osebnem profilu, nekakšen avtoportret, ki ustvarja vtis bežnega izkustva Druge...
Podnaslov: *Settings*
Produkcija: Duba Sambolec, 2002
Video se prek serije scen, ki v satirični maniri prikazujejo nego telesa, ukvarja z dinamiko v sektorju osebnih storitev. Prizori si sledijo v dvojicah. Ženska, ki nudi storitev, pripravlja kozmetične preparate in v sledečem prizoru odjemalko storitev z njimi neguje. Kadri priprave preparatov so pospremljeni z žvižganjem, ki narekuje optimistično marljivo vzdušje. Video Collectors #3 je refleksija avtorice o osebnem profilu, nekakšen avtoportret, ki ustvarja vtis bežnega izkustva Druge...
Borut Savski - Sonično gledišče (00:08:46)
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svojega naključnega funkcioniranja onemogoča virtuozno dejanje, in s tem ravno omogoči da je vsakdo virtuoz. (DIVA)
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svojega naključnega funkcioniranja onemogoča virtuozno dejanje, in s tem ravno omogoči da je vsakdo virtuoz. (DIVA)
Martina Bastarda, Mateja Ocepek, Nataša Skušek - Pissing (0:04:28)
Produkcija: 2002
Video delo treh umetnic z aktom uriniranja v javnosti vzpostavlja feministično družbeno kritiko. Avtorice v elegantnih kostumih zasedejo zasneženo idilično pokrajino, si slečejo hlačne nogavice, dvignejo krila in v pozi, za moškega popolnoma sprejemljivi, pričnejo z uriniranjem. Dozdevno vulgaren prizor se ukvarja s fiksiranimi vlogami, ki jih naturalizirane pripisujemo spoloma. (DIVA)
Produkcija: 2002
Video delo treh umetnic z aktom uriniranja v javnosti vzpostavlja feministično družbeno kritiko. Avtorice v elegantnih kostumih zasedejo zasneženo idilično pokrajino, si slečejo hlačne nogavice, dvignejo krila in v pozi, za moškega popolnoma sprejemljivi, pričnejo z uriniranjem. Dozdevno vulgaren prizor se ukvarja s fiksiranimi vlogami, ki jih naturalizirane pripisujemo spoloma. (DIVA)
Zoran Srdić Janežič - Akvarel (00:37: 27)
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Inštitut za likovne in multimedijske raziskave Modri krog Kranj, 2002
Video dokumentira poslikavo tal v javnem prostoru. Avtor spremlja slikarja pri slikanju s suhimi pigmenti. Široki kadri poteka dela se izmenjujejo z detajli poslikave, občasni efekti prelivanja pa popestrijo sicer neobdelane posnetke.
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Inštitut za likovne in multimedijske raziskave Modri krog Kranj, 2002
Video dokumentira poslikavo tal v javnem prostoru. Avtor spremlja slikarja pri slikanju s suhimi pigmenti. Široki kadri poteka dela se izmenjujejo z detajli poslikave, občasni efekti prelivanja pa popestrijo sicer neobdelane posnetke.
Zoran Srdić Janežič - Kapa (00:31:50)
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Inštitut za likovne in multimedijske raziskave Modri krog Kranj, 2002
Video se humorno poigrava s konceptom voajerizma. Opazovanje speče ženske snemalca in posledično gledalca, ki s prvim nastopi v vlogi voajerja, popelje v nasprotno smer. Tako sta oba sprva priča goli ženski figuri, ki se z vedno več sloji oblačil popolnoma zakrije.
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Inštitut za likovne in multimedijske raziskave Modri krog Kranj, 2002
Video se humorno poigrava s konceptom voajerizma. Opazovanje speče ženske snemalca in posledično gledalca, ki s prvim nastopi v vlogi voajerja, popelje v nasprotno smer. Tako sta oba sprva priča goli ženski figuri, ki se z vedno več sloji oblačil popolnoma zakrije.
Zoran Srdić Janežič - Skrivno pismo moji ženi (00:21:00)
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Inštitut za likovne in multimedijske raziskave Modri krog Kranj, 2002
Skrivno pismo moji ženi je z alkoholnim flomastrom zapisano na magnetni trak video kasete. V videu nepomembnega posnetka, kjer piše pismo na računalnik več oseb, se resnično pismo skriva na samem trak. Le tega pa so ob montiranju videa izbrisali zavoljo kvalitete posnetka. Kar je ostalo je distorzija traku zaradi pisanja z magnetno iglo preko črk.
Produkcija: Kulturno umetniško društvo Inštitut za likovne in multimedijske raziskave Modri krog Kranj, 2002
Skrivno pismo moji ženi je z alkoholnim flomastrom zapisano na magnetni trak video kasete. V videu nepomembnega posnetka, kjer piše pismo na računalnik več oseb, se resnično pismo skriva na samem trak. Le tega pa so ob montiranju videa izbrisali zavoljo kvalitete posnetka. Kar je ostalo je distorzija traku zaradi pisanja z magnetno iglo preko črk.
Boštjan Kavčič - Kaj je ostalo od zadnje večerje / What's Left from the Last Supper (0:00:42)
Produkcija: 2002
Dokumentacija postavitve zvočne instalacije. Na posnetku je kader straniščne školjke, iz katere se sliši človeško prehranjevanje.
Produkcija: 2002
Dokumentacija postavitve zvočne instalacije. Na posnetku je kader straniščne školjke, iz katere se sliši človeško prehranjevanje.
Boštjan Kavčič - Obleka in stroj / Dress and Machine (0:02:08)
Produkcija: 2002
Video performans združuje dve podobi iz na videz nasprotujočih si družbenih okolij. V umazani in temačni tovarniški hali stroj v taktu dunajskega valčka obrača na obešalniku visečo obleko, s katero nato zapleše performer. V kontekst tovarne, simbol delavstva, avtor s svojim performansom vnese poetičnost, delavstvu sicer nedosegljivo vzvišeno, kulturno in fragilno ter se na ta način poigrava s fiksnostjo pomenov.
Produkcija: 2002
Video performans združuje dve podobi iz na videz nasprotujočih si družbenih okolij. V umazani in temačni tovarniški hali stroj v taktu dunajskega valčka obrača na obešalniku visečo obleko, s katero nato zapleše performer. V kontekst tovarne, simbol delavstva, avtor s svojim performansom vnese poetičnost, delavstvu sicer nedosegljivo vzvišeno, kulturno in fragilno ter se na ta način poigrava s fiksnostjo pomenov.
Boštjan Kavčič - Game Over (0:02:13)
Produkcija: 2002
Manipuliurani posnetki turnega smučanja iz perspektive smučarja (kamera na čeladi), slika je popačena in popolnoma shematizirana. Pomembno je zgolj dejanje in ne okolica. Preko slike se ves čas trajanja v zgodnji računalniški estetiki izpisujejo napisi "Game over", "Demo version" in "Buy full version". Celoten video se nanaša na popularno kulturo računalniških video igric.
Produkcija: 2002
Manipuliurani posnetki turnega smučanja iz perspektive smučarja (kamera na čeladi), slika je popačena in popolnoma shematizirana. Pomembno je zgolj dejanje in ne okolica. Preko slike se ves čas trajanja v zgodnji računalniški estetiki izpisujejo napisi "Game over", "Demo version" in "Buy full version". Celoten video se nanaša na popularno kulturo računalniških video igric.