Neven Korda, Zemira Alajbegović - Staro in novo (01:05:55)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, VPK & TV Slovenija (kulturna redakcija), 1997
Staro in novo je dokumentarec o posnetkih FV videa. Video rekonstruira živahni vrvež na ljubljanski subkulturni sceni v 80-ih letih, ki sta ji pripadala tudi avtorja. Množico dokumentov in video posnetkov, nastalih od 1982 do 1986, sta z minuciozno in hitro montažo slike in zvoka združila v enourno zgodbo, v kateri se lastna čustva in osebni pogledi prepletajo z družbeno-kritično subkulturo in širšim zgodovinskim okvirom - jugoslovanskim socialističnim sistemom. Eisenstein, čigar nas...
DIVA 1990-1999
186 rezultatov med deli
Neven Korda, Zemira Alajbegović - The Old and the New (01:05:55)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, VPK & TV Slovenija (kulturna redakcija), 1997
The Old and the New reconstructs the lively bustle of the "Ljubljana subculture scene" in the eighties, and it was made by two insiders. With a minute and swift editing of the picture and sound, the makers have succeeded in compiling a number of documents and video shots - made between 1982 and 1988 under the label FV Video - into an hour-long narrative. The video combines the emotions and personal views with the socially-critical subculture and the wider historical context of the Yugoslav socialis...
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana, VPK & TV Slovenija (kulturna redakcija), 1997
Marko A. Kovačič - Katastropolis (00:01:04)
Produkcija: M. A. Kovačič, 1997
Enominutni prelet mesta Katastropolis, ki ga je umetnik zgradil kot maketo - osnovno prizorišče za video Naprej v preteklost. Sestavljajo jo umetniški artefakti in najdeni predmeti iz različnih materialov, tehnik, prostorov in časov.
Produkcija: M. A. Kovačič, 1997
Enominutni prelet mesta Katastropolis, ki ga je umetnik zgradil kot maketo - osnovno prizorišče za video Naprej v preteklost. Sestavljajo jo umetniški artefakti in najdeni predmeti iz različnih materialov, tehnik, prostorov in časov.
Damijan Kracina - The Ant (00:03:53)
Produkcija: 1997
Video prikazuje zadnjo minuto življenja mravlje, ki se je ujela na lepljivo podlago. Statični posnetek je na razstavah zmeraj predstavljen na miniaturnem ekranu, ki prikazuje mravljo v domala naravni velikosti. Avtor obravnava človekovo neodgovorno in brezsrčno ravnanje z živalmi in nam prikaže, da je smrt še tako drobcenega bitja ravno tako dramatična.
Produkcija: 1997
Video prikazuje zadnjo minuto življenja mravlje, ki se je ujela na lepljivo podlago. Statični posnetek je na razstavah zmeraj predstavljen na miniaturnem ekranu, ki prikazuje mravljo v domala naravni velikosti. Avtor obravnava človekovo neodgovorno in brezsrčno ravnanje z živalmi in nam prikaže, da je smrt še tako drobcenega bitja ravno tako dramatična.
Damijan Kracina - Intervju z ogroženo vrsto / /Interview with the Threatened Kind (00:02:25)
Produkcija: 1997
Izsek iz kompilacije Zoospective prikazuje podvodni posnetek soške postrvi, ki je ogrožena zaradi človekovega neodgovornega ravnanja in gojenja navadne postrvi, invazivne vrste v naravnem habitatu soške postrvi. Postrv je usmerjena frontalno naravnost v objektiv. Njeno nemo odpiranje ust govori o tem, da je človek ne sliši in ne posluša.
Produkcija: 1997
Izsek iz kompilacije Zoospective prikazuje podvodni posnetek soške postrvi, ki je ogrožena zaradi človekovega neodgovornega ravnanja in gojenja navadne postrvi, invazivne vrste v naravnem habitatu soške postrvi. Postrv je usmerjena frontalno naravnost v objektiv. Njeno nemo odpiranje ust govori o tem, da je človek ne sliši in ne posluša.
Metod Frlic - Svetloba kože / Brightness of Skin (00:05:10)
Produkcija: VPK, 1997
Pred nami so kože. Pravzaprav tako podobne druga drugi, pa najsi pokrivajo človeške obraze, ponavadi dolgočasne in utrujene, ali pa mlada telesa in telesca, takorekoč igrače, pripravljene za igranje, da lahko ugotovimo, da gre za eno samo kožo. Da gre za eno samo stvaritev, gnilo od zamaščenosti, izsušeno, organo in obleteno obenem. Koža razsvetljena z razkrajanjem. Samo po različni umazanosti svetlobe se razlikujejo krpe te kože med seboj. Pod njimi se skriva ena sama rasa. Nobenih belcev in n...
Produkcija: VPK, 1997
Pred nami so kože. Pravzaprav tako podobne druga drugi, pa najsi pokrivajo človeške obraze, ponavadi dolgočasne in utrujene, ali pa mlada telesa in telesca, takorekoč igrače, pripravljene za igranje, da lahko ugotovimo, da gre za eno samo kožo. Da gre za eno samo stvaritev, gnilo od zamaščenosti, izsušeno, organo in obleteno obenem. Koža razsvetljena z razkrajanjem. Samo po različni umazanosti svetlobe se razlikujejo krpe te kože med seboj. Pod njimi se skriva ena sama rasa. Nobenih belcev in n...
Barbara Borčić - Škuc-Forum Video Production
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 1997
The text is accompanying the video program entitled "Škuc-Forum Video Production", curated by Barbara Borčić in 1997. It was presented at the Interstanding project (exhibition & conference) in Tallin, Estonia.
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 1997
Miha Vipotnik - Trikk – prostor za vašo domišljijo (00:27)
Produkcija: Aanima, 1997
Glasbeni video za skladbo Fantazija glasbene skupine Kut Gas. Video je posnet pred blue screenom, gibanje glasbenikov in igralcev pa je sinhronizirano z ritmom glasbe. Spot je nastal na podlagi uvodne špice za televizijsko oddajo Trikk – prostor za vašo domišljijo. (Vir: DIVA)
Produkcija: Aanima, 1997
Glasbeni video za skladbo Fantazija glasbene skupine Kut Gas. Video je posnet pred blue screenom, gibanje glasbenikov in igralcev pa je sinhronizirano z ritmom glasbe. Spot je nastal na podlagi uvodne špice za televizijsko oddajo Trikk – prostor za vašo domišljijo. (Vir: DIVA)
Nika Špan - Video ne video (00:26:55)
Podnaslov: Nika Špan
Produkcija: Moderna galerija Ljubljana, 1997
Dvokanalni sinhroni video je bil posnet na 2. trienalu sodobne slovenske umetnosti (U3). Pri snemanju tega video dela sta Nika Špan in Peter Weibel komunicirala, ne da bi se videla. Njuna komunikacija je potekala preko dveh neposrednih video prenosov na monitorjih, postavljenih pred oba akterja. Video prenosa sta bila posneta sočasno. Posnetka sta nespremenjeno prikazana v video instalaciji. Ena kamera je bila usmerjena v umetnico Niko Špan, druga pa v kustosa U3. Weibel je lahko videl umetnico na monito...
Podnaslov: Nika Špan
Produkcija: Moderna galerija Ljubljana, 1997
Dvokanalni sinhroni video je bil posnet na 2. trienalu sodobne slovenske umetnosti (U3). Pri snemanju tega video dela sta Nika Špan in Peter Weibel komunicirala, ne da bi se videla. Njuna komunikacija je potekala preko dveh neposrednih video prenosov na monitorjih, postavljenih pred oba akterja. Video prenosa sta bila posneta sočasno. Posnetka sta nespremenjeno prikazana v video instalaciji. Ena kamera je bila usmerjena v umetnico Niko Špan, druga pa v kustosa U3. Weibel je lahko videl umetnico na monito...
Nika Špan - Video ne video (00:26:55)
Podnaslov: Peter Weibel
Produkcija: Moderna galerija Ljubljana, 1997
Dvokanalni sinhroni video je nastal na 2. trienalu sodobne slovenske umetnosti U3. Vsaka od kamer sledi enemu od korespondentov, ki se brez besed dogovarjata o avtoričinih projektih. Avtorica svojemu kustosu Petru Weibelu zgolj z risanjem in pisanjem opisuje svoje projekte, on pa ji odgovarja s prikimavanjem.
Podnaslov: Peter Weibel
Produkcija: Moderna galerija Ljubljana, 1997
Dvokanalni sinhroni video je nastal na 2. trienalu sodobne slovenske umetnosti U3. Vsaka od kamer sledi enemu od korespondentov, ki se brez besed dogovarjata o avtoričinih projektih. Avtorica svojemu kustosu Petru Weibelu zgolj z risanjem in pisanjem opisuje svoje projekte, on pa ji odgovarja s prikimavanjem.