Produkcija: 1999
DIVA 1990-1999
186 rezultatov med deli
Sašo Vrabič - TNT (0:01:00)
Produkcija: 1999
Video is made as a computer edit with a simple cut from a movie with latter added sound. It was made only for a CD-ROM.
Produkcija: 1999
Nika Špan - Per aspera ad astra (04:05:00)
Produkcija: Nika Špan, 1999
Video delo prikazuje neobdelan posnetek štiriurnega neprestanega menjanja 150 televizijskih programov preko satelita Astra. Video je bil posnet neposredno s televizije na video kamero. Trajanje določa dolžina traku VHS kasete. Video je bil posnet 5. 7. 1999, med 17:23 in 21:27 uro v Düsseldorfu.
Produkcija: Nika Špan, 1999
Video delo prikazuje neobdelan posnetek štiriurnega neprestanega menjanja 150 televizijskih programov preko satelita Astra. Video je bil posnet neposredno s televizije na video kamero. Trajanje določa dolžina traku VHS kasete. Video je bil posnet 5. 7. 1999, med 17:23 in 21:27 uro v Düsseldorfu.
Kolja Saksida - Eksperimentalec (00:09:31)
Produkcija: ZVVIKS Production, 1999
Inspiracija za 8 milimetrski film je žanr akcijskega filma. Avtor na ironičen način rekonstruira dinamiko zasledovanja, suspenza in nenadnih rezov, ki so še posebej značilni za kung-fu filme iz 70. let. Z istim namenom uporablja zrnato sliko in zatemnjene robove, ki obrobljajo filmsko sceno. Film je zgodba o naključnem srečanju med dvema profesionalnima žonglerjema in piromanom, ki se dogaja v na pol porušeni tovarni v okolici Jesenic. V tem nenavadnem okolju žonglerja postaneta ujetnika, dokler s...
Produkcija: ZVVIKS Production, 1999
Inspiracija za 8 milimetrski film je žanr akcijskega filma. Avtor na ironičen način rekonstruira dinamiko zasledovanja, suspenza in nenadnih rezov, ki so še posebej značilni za kung-fu filme iz 70. let. Z istim namenom uporablja zrnato sliko in zatemnjene robove, ki obrobljajo filmsko sceno. Film je zgodba o naključnem srečanju med dvema profesionalnima žonglerjema in piromanom, ki se dogaja v na pol porušeni tovarni v okolici Jesenic. V tem nenavadnem okolju žonglerja postaneta ujetnika, dokler s...
Barbara Borčić - Recepcija video produkcije v slovenskem kulturnem prostoru
Produkcija: 1999
"Recepcija video produkcije v slovenskem kulturnem prostoru" je iz: Videodokument. Video umetnost v slovenskem prostoru 1969-1998,ed. B. Borčić, OSI-Slovenia, SCCA-Ljubljana, 1999-2001.
Produkcija: 1999
"Recepcija video produkcije v slovenskem kulturnem prostoru" je iz: Videodokument. Video umetnost v slovenskem prostoru 1969-1998,ed. B. Borčić, OSI-Slovenia, SCCA-Ljubljana, 1999-2001.
Nataša Prosenc Stearns - Samota v dvoje – Jutro (00:01:13)
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškega, v Večeru pa ženske. Oba filma se osredotočata na tematiko osamljenosti/izoliranosti posameznika v sodobni družbi.
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškega, v Večeru pa ženske. Oba filma se osredotočata na tematiko osamljenosti/izoliranosti posameznika v sodobni družbi.
Duba Sambolec - I Don't Remember (02:00:31)
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 1999/2000
V sto dvajset minut dolgem video performansu se avtorica s prevezanimi očmi in težko prtljago v rokah opoteka v prostoru pred veliko projekcijo po poti vlaka premikajočih se železniških tirov. Vodi jo strog, ukazujoč in nasilen moški glas, ki jo na vsak način želi spraviti izven zaslona, izven vidnega polja in v prenesenem pomenu izven javnega življenja. Potovanje po tirih se občasno obrne nazaj, vlak se vrača po isti poti po kateri je prispel. Prehodi vlaka iz poti naprej v nazaj so...
Podnaslov: NoHomeVideos©
Produkcija: Duba Sambolec, 1999/2000
V sto dvajset minut dolgem video performansu se avtorica s prevezanimi očmi in težko prtljago v rokah opoteka v prostoru pred veliko projekcijo po poti vlaka premikajočih se železniških tirov. Vodi jo strog, ukazujoč in nasilen moški glas, ki jo na vsak način želi spraviti izven zaslona, izven vidnega polja in v prenesenem pomenu izven javnega življenja. Potovanje po tirih se občasno obrne nazaj, vlak se vrača po isti poti po kateri je prispel. Prehodi vlaka iz poti naprej v nazaj so...