Pila Rusjan - We are all Big Brother and Big Brother is just one of us (0:08:14)
Produkcija: AKTO 4 in KUD PUNce, 2009
Video performans, ki ga je Pila Rusjan izvedla leta 2009 v Bitoli, je ustvarjen tako za naključno publiko v živo, kot za kamero oziroma video; na istem mestu se je kasneje predvajal ta isti video javne akcije. Video je ustvarjen v site specific maniri, saj je prvenstveno namenjen za specifičen prostor in kontekst. Avtorica je vzpostavila dvojni pogled: predvajanje videa ulice na tej isti ulici ter lastno prisotnost na mestu predvajanja videa. Video performans sestoji iz izmenjujočih se dolgih kadrov; pr...
DIVA komunikacija
49 rezultatov med deli
Pila Rusjan - If Only... (0:01:57)
Produkcija: ECVP & KUD PUNce, 2009
Video 'If Only' v črno-beli tehniki prikazuje stiliziran avtoportret avtorice, ki repetitivno in agresivno premika glavo ter nakazuje gesto odkimovanja. Njen obraz je zamegljen in zgolj nakazan v podlagi. Preko podobe, ki je videti kot bi bila postavljena za steklom, roka izpisuje pomenljive stavke, ki se navezuejo na kompleksnost medsebojnih odnosov. Avtorica pripoveduje intimno zgodbo na temo vmesnika med zunanjim in notranjim svetom, med mislijo posameznika in stvarnostjo širše družbe. Vide...
Produkcija: ECVP & KUD PUNce, 2009
Video 'If Only' v črno-beli tehniki prikazuje stiliziran avtoportret avtorice, ki repetitivno in agresivno premika glavo ter nakazuje gesto odkimovanja. Njen obraz je zamegljen in zgolj nakazan v podlagi. Preko podobe, ki je videti kot bi bila postavljena za steklom, roka izpisuje pomenljive stavke, ki se navezuejo na kompleksnost medsebojnih odnosov. Avtorica pripoveduje intimno zgodbo na temo vmesnika med zunanjim in notranjim svetom, med mislijo posameznika in stvarnostjo širše družbe. Vide...
Alenka Pirman - Naško Križnar - Drekec pekec, ok. 1966-2006 (00:00:23 zanka)
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, Kibla, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
Podnaslov: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Produkcija: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, Kibla, SCCA-Ljubljana, 2006
Delo ni video, temveč neskončno ponavljanje PowerPoint predstavitve, ki se je v akademskem in komercialnem svetu vzpostavil kot način prezentacije znanja. Avtorica je na novo premislila oziroma vdrla v ta predstavitveni format z linearno strukturo pripovedi in besedilnim sosledjem, ki je del hegemonije institucionalnega znanja. Linearnost je ukinila z ukazom ponovi, zaradi česar je predavanje neskončno. Ideološko vsebino je ukinila z uporabo osnovnih šablon tega programa. Umetnica je iskala reference...
Amir Muratović - Urbanaria (Slovenski magazin) (00:05:21)
Produkcija: RTV Slovenija, 1998
TV oddaja prikazuje razstavo Urbanaria in njene posamične projekte ter se zaključi z izjavo ene od kustosinj razstave. Urbanaria je bila prva razstava Sorosovega centra za sodobno umetnost - Ljubljana (pozneje SCCA-Ljubljana). Tematizirala je umetnost v urbanem okolju in bila razdeljena na dva dela: konceptualno razstavo vseh petdesetih predlogov, prispelih na javni razpis, in realizacijo trinajstih projektov na različnih lokacijah po Ljubljani in v različnih časovnih obdobjih (1994-1997)
Produkcija: RTV Slovenija, 1998
TV oddaja prikazuje razstavo Urbanaria in njene posamične projekte ter se zaključi z izjavo ene od kustosinj razstave. Urbanaria je bila prva razstava Sorosovega centra za sodobno umetnost - Ljubljana (pozneje SCCA-Ljubljana). Tematizirala je umetnost v urbanem okolju in bila razdeljena na dva dela: konceptualno razstavo vseh petdesetih predlogov, prispelih na javni razpis, in realizacijo trinajstih projektov na različnih lokacijah po Ljubljani in v različnih časovnih obdobjih (1994-1997)
Sašo Sedlaček - Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium (00:09:43)
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Produkcija: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Valérie Wolf Gang - La vue à travers la fênetre (Pogled skozi okno) (00:19:49)
Produkcija: 2014
"La vue à travers la fênetre" (Pogled skozi okno) je video instalacija, ki se predvaja v zanki. Sestavljata jo video in zvočna kulisa iz filma Jeana-Luca Godarda “Vivre sa vie” (Živeti svoje življenje, 1962). Video je umetniška pariška razglednica gibljivih slik. S kamero iz roke je umetnica posnela sodobni pariški spleen: kolažirala je sekvence s pariških ulic in sprehajalcev, se zavrtela z vrtiljakom ob vznožju Montmartra, se ohladila ob fontanah na Marsovem polju, posnela kons...
Produkcija: 2014
"La vue à travers la fênetre" (Pogled skozi okno) je video instalacija, ki se predvaja v zanki. Sestavljata jo video in zvočna kulisa iz filma Jeana-Luca Godarda “Vivre sa vie” (Živeti svoje življenje, 1962). Video je umetniška pariška razglednica gibljivih slik. S kamero iz roke je umetnica posnela sodobni pariški spleen: kolažirala je sekvence s pariških ulic in sprehajalcev, se zavrtela z vrtiljakom ob vznožju Montmartra, se ohladila ob fontanah na Marsovem polju, posnela kons...
Zemira Alajbegović - Urbanaria (00:01:50)
Podnaslov: TV oddaja / TV show
Produkcija: TV Slovenija, 1996
Izjava Barbare Borčić, ene od kustosinje razstavnega projekta Urbanaria o dvodnevnem dogodku Predstavitev Metelkove: konferenca, diskusije, ogledi in projekcije (14. in 15. februarja 1996). Urbanaria je bila prva razstava Sorosovega centra za sodobno umetnost - Ljubljana (pozneje SCCA-Ljubljana). Tematizirala je umetnost v urbanem okolju, bila pa je razdeljena na dva dela: konceptualno razstavo vseh petdesetih predlogov, prispelih na javni razpis, in realizacijo trinajstih projektov na različnih lokacija...
Podnaslov: TV oddaja / TV show
Produkcija: TV Slovenija, 1996
Izjava Barbare Borčić, ene od kustosinje razstavnega projekta Urbanaria o dvodnevnem dogodku Predstavitev Metelkove: konferenca, diskusije, ogledi in projekcije (14. in 15. februarja 1996). Urbanaria je bila prva razstava Sorosovega centra za sodobno umetnost - Ljubljana (pozneje SCCA-Ljubljana). Tematizirala je umetnost v urbanem okolju, bila pa je razdeljena na dva dela: konceptualno razstavo vseh petdesetih predlogov, prispelih na javni razpis, in realizacijo trinajstih projektov na različnih lokacija...
Nika Oblak & Primož Novak - Smartist (00:02:59)
Produkcija: U3 - Triennial of contemporary Slovenian art, Museum of Modern Art, Ljubljana (in collaboration with Stefan Doepner), 2006
Smartist je samostojen mobilni robot, ki nadomesti umetnika. Biva v razstavnem prostoru, kjer se poljubno giba in se odziva na gledalce ter druga razstavljena dela. Občasno na tla razstavnega prostora napiše avtogram avtorjev Nike Oblak & Primoža Novaka, ki postane Smartistov avtogram. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Video dokumentacija je bila posneta na U3 – 5. trienale sodobne slovenske umetnosti v Moderni galeriji leta 2006.
Produkcija: U3 - Triennial of contemporary Slovenian art, Museum of Modern Art, Ljubljana (in collaboration with Stefan Doepner), 2006
Smartist je samostojen mobilni robot, ki nadomesti umetnika. Biva v razstavnem prostoru, kjer se poljubno giba in se odziva na gledalce ter druga razstavljena dela. Občasno na tla razstavnega prostora napiše avtogram avtorjev Nike Oblak & Primoža Novaka, ki postane Smartistov avtogram. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak) Video dokumentacija je bila posneta na U3 – 5. trienale sodobne slovenske umetnosti v Moderni galeriji leta 2006.
Miha Vipotnik - It Brings Luck (02:30)
Produkcija: TV Koper, 1984
Video je razmislek o verižnih pismih; vsebuje pripovedi o človeški usodi in skrivnostne dogodke, ki so se zgodili leta 1955.
Produkcija: TV Koper, 1984
Video je razmislek o verižnih pismih; vsebuje pripovedi o človeški usodi in skrivnostne dogodke, ki so se zgodili leta 1955.
Luka Prinčič - My Body Hurts Over (00:03:57)
Podnaslov: Transmittance #1.5
Produkcija: Emanat, 2011
My Body Hurts Over je glasbeni video spot za eno od pesmi, nastalih kot produkt improviziranega avdiovizualnega telematskega performansa Transmittance #1.5. Vizualna komponenta videa je sestavljena iz materiala, posnetega na telekimatičnem performansu Transmittanse #1, izvedenem v KC Karlo Rojc v sklopu Polis Jadran Evropa Festivala v hrvaškem Pulju. Projekt raziskuje znotraj konceptov gledalčeve izkušnje in spektakla ter s tem poskuša presegati fizični prostor prikazovanja novomedijskih in performa...
Podnaslov: Transmittance #1.5
Produkcija: Emanat, 2011
My Body Hurts Over je glasbeni video spot za eno od pesmi, nastalih kot produkt improviziranega avdiovizualnega telematskega performansa Transmittance #1.5. Vizualna komponenta videa je sestavljena iz materiala, posnetega na telekimatičnem performansu Transmittanse #1, izvedenem v KC Karlo Rojc v sklopu Polis Jadran Evropa Festivala v hrvaškem Pulju. Projekt raziskuje znotraj konceptov gledalčeve izkušnje in spektakla ter s tem poskuša presegati fizični prostor prikazovanja novomedijskih in performa...