Neven Korda, Dario Seraval, Zemira Alajbegović - A.R. (00:04:44)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia 'Tako mladi'
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
V videu je dinamičnost ustvarjena s kombiniranjem pozitivnih in negativnih različic posnetkov urbanih in subkulturnih dogajanj. Tradicionalna in alternativna kultura sta v neprestanem boju. Tekst skladbe je zelo enostaven, reduciran na ponavljanje besed, ki ne sledijo strukturi stavka. Video v odnosu do teksta predstavlja določeno informativno obilje in nadomešča ekonomičnost teksta.(DIVA)
Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako mladi" (Tako mladi, Divja hor...
DIVA popularna kultura
45 rezultatov med deli
Amir Muratović - Zapeljevanje pogleda (1)
Podnaslov: 1. sezona : Marija Mojca Pungerčar / Polona Tratnik, Vadim Fiškin / Sašo Sedlaček, Damijan Kracina / Marko A. Kovačič, Uršula Berlot / son:Da
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2009
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje.
Podnaslov: 1. sezona : Marija Mojca Pungerčar / Polona Tratnik, Vadim Fiškin / Sašo Sedlaček, Damijan Kracina / Marko A. Kovačič, Uršula Berlot / son:Da
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2009
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje.
Sašo Sedlaček - Veliki izklop / The Big Switch Off (00:01:48)
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
Produkcija: Aksioma, 2011
Veliki izklop je del razstave Supetrash, v kateri umetnik med drugim problematizira tudi množično uničenje odrabljene tehnološke opreme in njeno deponiranje v državah tretjega sveta. V pričujočem video delu, ki ga zaznamuje specifična utopija, spremljamo odpiranje in zapiranje oken na fasadi večstanovanjske stavbe, skozi katera stanovalci odmetavajo katodne televizijske sprejemnike. Video komentira uvedbo digitalnega signala, ki je nadomestil analognega in povzročil, da so naprave, ki ne podpirajo...
Tomaž Furlan - Wear IX-X (00:06:41)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear V-VII (00:11:10)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XII (00:04:08)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XIII (00:04:18)
Produkcija: Galerija Alkatraz
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija: Galerija Alkatraz
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XIV (00:02:28)
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija:
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Tomaž Furlan - Wear XV (00:04:14)
Produkcija: MSUM+MG, 2013
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Produkcija: MSUM+MG, 2013
V seriji studijskih video performansov Wear, ki jo sestavlja več video del, umetnik postane kiborg - človek skulptura. Oblečen je v masivne betonske kiparske elemente, ki mu otežujejo gibanje. Z okornim uprizarjanjem vsakodnevnih opravil humorno prikazuje paradoks med življenjsko rutino in aparaturami, ki naj bi omogočale lažje bivanje. Serija Wear portretira bivanje z aparaturami, ki mentalno in ideološko determinirajo svobodo gibanja in mišljenja.
Nika Oblak & Primož Novak - Reality is out (00:02:01)
Produkcija: EMARE MEX 2012-2013 – New Mexican and European Media Art, Halle in cooperation with Centro Multimedia of Centro Nacional de las Artes, Mexico City, 2012
'Reality is Out' je kinetična video instalacija, ki združuje performativni video Nike Oblak & Primoža Novaka, s pnevmatskim mehanizmom in panojem iz kartona, ki se zdi, kot da dejansko izstopi iz prostora videa ter vstopi v razstavni prostor. Delo nadaljuje raziskovanje odnosa med realnostjo in fikcijo. Današnja realnost je namreč, kot pravi Žižek, pridobila strukturo fikcije. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak)
Produkcija: EMARE MEX 2012-2013 – New Mexican and European Media Art, Halle in cooperation with Centro Multimedia of Centro Nacional de las Artes, Mexico City, 2012
'Reality is Out' je kinetična video instalacija, ki združuje performativni video Nike Oblak & Primoža Novaka, s pnevmatskim mehanizmom in panojem iz kartona, ki se zdi, kot da dejansko izstopi iz prostora videa ter vstopi v razstavni prostor. Delo nadaljuje raziskovanje odnosa med realnostjo in fikcijo. Današnja realnost je namreč, kot pravi Žižek, pridobila strukturo fikcije. (Vir: Nika Oblak & Primož Novak)