Ana Čigon - Drage dame, hvala (galerija Kapelica) (00:05:06)
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino.
Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
DIVA spomin
78 rezultatov med deli
Ana Čigon - Drage dame, hvala – Rdeče zore (00:12:30)
Produkcija: KUD Mreža, 2013
Drage dame, hvala je performans v nastajanju/spreminjanju, ki je bil izveden v več različicah. Rdeča nit, ki povezuje vse izvedbe, je tematiziranje podreprezentiranosti žensk v umetnostni zgodovini in teoriji, umetnostnih institucijah in širšem kolektivnem spominu. Vizualna, akcijska in vsebinska plat performansa se spreminjajo glede na kontekst, znotraj katerega se le-ta zgodi, ter glede na spoznanja, ki jih prinašajo predhodne izvedbe. Ena od problematik, ki se je pokazala v predhodnih performansih,...
Produkcija: KUD Mreža, 2013
Drage dame, hvala je performans v nastajanju/spreminjanju, ki je bil izveden v več različicah. Rdeča nit, ki povezuje vse izvedbe, je tematiziranje podreprezentiranosti žensk v umetnostni zgodovini in teoriji, umetnostnih institucijah in širšem kolektivnem spominu. Vizualna, akcijska in vsebinska plat performansa se spreminjajo glede na kontekst, znotraj katerega se le-ta zgodi, ter glede na spoznanja, ki jih prinašajo predhodne izvedbe. Ena od problematik, ki se je pokazala v predhodnih performansih,...
Ana Čigon - Spominjanje Drugih (00:45:54)
Produkcija: Ana Čigon, Stacion - Center for Contemporary Art, Prishtina - Kosovo, Mestna galerija Ljubljana, 2015
Remembering the Others (Spominjanje Drugih) je dokumentarni film o pomenu in moči javnih spomenikov. V filmu teoretičarke, aktivistke, študentke, umetnice in umetnik iz Prištine na Kosovu govorijo o javnih spomenikih. Ugotavljajo, kateri ljudje imajo privilegij, da so zastopani v spomenikih, zakaj ni spomenikov, ki bi bili posvečeni ženskim osebnostim in katere so še druge družbene skupine, ki so izključene iz reprezentacije v javnih obeležjih. Film izjavlja, da bo, dokler bodo z...
Produkcija: Ana Čigon, Stacion - Center for Contemporary Art, Prishtina - Kosovo, Mestna galerija Ljubljana, 2015
Remembering the Others (Spominjanje Drugih) je dokumentarni film o pomenu in moči javnih spomenikov. V filmu teoretičarke, aktivistke, študentke, umetnice in umetnik iz Prištine na Kosovu govorijo o javnih spomenikih. Ugotavljajo, kateri ljudje imajo privilegij, da so zastopani v spomenikih, zakaj ni spomenikov, ki bi bili posvečeni ženskim osebnostim in katere so še druge družbene skupine, ki so izključene iz reprezentacije v javnih obeležjih. Film izjavlja, da bo, dokler bodo z...
Nika Grabar - Kot razpada spomin
Podnaslov: Intervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crasy Wisdom
Produkcija: SCCA-Ljubljana
Nika Grabar: Kot razpada spominIntervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crazy Wisdom Delovanje Mihe Vipotnika običajno povezujemo z video umetnostjo. Njegov prispevek je v tem kontekstu nedvomno pomemben. Velja za pionirja eksperimentalnega videa pri nas. A ko govorimo o njegovih intervencijah, je pomembno govoriti o izkušnji, ki jo z deli ustvarja, o specifični čutni formi, ki jo vedno znova konstruira skozi raziskovanje časa. Nenazadnje je bil tudi Path of Crazy Wisdom zamišljen kot v...
Podnaslov: Intervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crasy Wisdom
Produkcija: SCCA-Ljubljana
Nika Grabar: Kot razpada spominIntervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crazy Wisdom Delovanje Mihe Vipotnika običajno povezujemo z video umetnostjo. Njegov prispevek je v tem kontekstu nedvomno pomemben. Velja za pionirja eksperimentalnega videa pri nas. A ko govorimo o njegovih intervencijah, je pomembno govoriti o izkušnji, ki jo z deli ustvarja, o specifični čutni formi, ki jo vedno znova konstruira skozi raziskovanje časa. Nenazadnje je bil tudi Path of Crazy Wisdom zamišljen kot v...
Miha Vipotnik - Čas alikvotnih delcev (12:00)
Produkcija: Slovenski etnografski muzej, 2013
Video/Film je nastal ob praznovanju 90-letnice Slovenskega etnografskega muzeja in prikazuje bogastvo muzejskih zbirkiz različnih geografskih okolij. Uporabljeno je avdiovizualno gradivo iz muzejskega arhiva. Filmski in zvočni dokumenti/posnetki so na novo urejeni in tvorijo vizualno-zvočno kompozicijo, ki skozi fragmente prikazuje eno od mogočih zgodb kulture in ustvarja snovno in nesnovno zmes spomina. Video Besede je uvodni "besedni" prolog k filmu Čas alikvotnih delcev. Je nekakšen epigraf i...
Produkcija: Slovenski etnografski muzej, 2013
Video/Film je nastal ob praznovanju 90-letnice Slovenskega etnografskega muzeja in prikazuje bogastvo muzejskih zbirkiz različnih geografskih okolij. Uporabljeno je avdiovizualno gradivo iz muzejskega arhiva. Filmski in zvočni dokumenti/posnetki so na novo urejeni in tvorijo vizualno-zvočno kompozicijo, ki skozi fragmente prikazuje eno od mogočih zgodb kulture in ustvarja snovno in nesnovno zmes spomina. Video Besede je uvodni "besedni" prolog k filmu Čas alikvotnih delcev. Je nekakšen epigraf i...
Anja Medved - Mesto na travniku (01:03:00)
Podnaslov: videoesej o Novi Gorici
Produkcija: Kinoatelje, 2004
Ob priključitvi Primorske k Jugoslaviji je Gorica ostala v Italiji. Na jugoslovanski strani so leta 1948 začeli graditi novo Gorico. Mesto na travniku, na močvirju, na zapuščenem pokopališču ob stari Frnaži je dolga leta stalo kot skelet sredi praznega prostora ob neizmerno široki ulici, ki ni nikamor vodila. Ljudje, ki so se vanj selili iz vseh koncev in krajev, so kmalu ugotovili, da so se znašli na “divjem zahodu” in da si bodo Novo Gorico morali zgraditi sam...
Podnaslov: videoesej o Novi Gorici
Produkcija: Kinoatelje, 2004
Ob priključitvi Primorske k Jugoslaviji je Gorica ostala v Italiji. Na jugoslovanski strani so leta 1948 začeli graditi novo Gorico. Mesto na travniku, na močvirju, na zapuščenem pokopališču ob stari Frnaži je dolga leta stalo kot skelet sredi praznega prostora ob neizmerno široki ulici, ki ni nikamor vodila. Ljudje, ki so se vanj selili iz vseh koncev in krajev, so kmalu ugotovili, da so se znašli na “divjem zahodu” in da si bodo Novo Gorico morali zgraditi sam...
Luka Prinčič - Oziranja: Maya Deren (00:12:02)
Produkcija: 2007
Video delo je produkt filmskega performansa v živo, ki za temelj svoje raziskave vzame filmski opus avantgardne umetnice Maye Deren. Z vizualno in zvočno manipulacijo in montažo materiala v realnem času avtor vzpostavlja dialog med sodobnostjo in preteklostjo ter na ta način išče svoj lasten odnos z zgodovino. Maya Deren (1917-1961) je bila ameriška avantgardna filmska umetnica, montažerka, performerka, filmska teoretičarka, plesalka, pesnica in fotografinja, rojena v Kievu.
Produkcija: 2007
Video delo je produkt filmskega performansa v živo, ki za temelj svoje raziskave vzame filmski opus avantgardne umetnice Maye Deren. Z vizualno in zvočno manipulacijo in montažo materiala v realnem času avtor vzpostavlja dialog med sodobnostjo in preteklostjo ter na ta način išče svoj lasten odnos z zgodovino. Maya Deren (1917-1961) je bila ameriška avantgardna filmska umetnica, montažerka, performerka, filmska teoretičarka, plesalka, pesnica in fotografinja, rojena v Kievu.
Zvonka T Simčič - Spomin / Memory (00:09:00)
Podnaslov: (English version)
Produkcija: Zavod CCC, 2016
Gre za avtobiografsko delo, ki se v časovnem kroženju vrača v otroštvo. K izvoru. Tolikokrat po istih sledeh zaokroži na isto mesto, da tam znova najde vir svetlobe. Je to tisto, kar nas zaznamuje? In iz katerih globin prihaja? Je res samo spomin iz otroštva? Ali pa nekaj še veliko globljega? (Vir: Zvonka T Simčič)
Podnaslov: (English version)
Produkcija: Zavod CCC, 2016
Gre za avtobiografsko delo, ki se v časovnem kroženju vrača v otroštvo. K izvoru. Tolikokrat po istih sledeh zaokroži na isto mesto, da tam znova najde vir svetlobe. Je to tisto, kar nas zaznamuje? In iz katerih globin prihaja? Je res samo spomin iz otroštva? Ali pa nekaj še veliko globljega? (Vir: Zvonka T Simčič)
Zvonka T Simčič - Spomin (00:09:00)
Podnaslov: (Slovenska verzija)
Produkcija: Zavod CCC, 2016
Gre za avtobiografsko delo, ki se v časovnem kroženju vrača v otroštvo. K izvoru. Tolikokrat po istih sledeh zaokroži na isto mesto, da tam znova najde vir svetlobe. Je to tisto, kar nas zaznamuje? In iz katerih globin prihaja? Je res samo spomin iz otroštva? Ali pa nekaj še veliko globljega? (Zvonka T Simčič)
Podnaslov: (Slovenska verzija)
Produkcija: Zavod CCC, 2016
Gre za avtobiografsko delo, ki se v časovnem kroženju vrača v otroštvo. K izvoru. Tolikokrat po istih sledeh zaokroži na isto mesto, da tam znova najde vir svetlobe. Je to tisto, kar nas zaznamuje? In iz katerih globin prihaja? Je res samo spomin iz otroštva? Ali pa nekaj še veliko globljega? (Zvonka T Simčič)
Nataša Prosenc Stearns - Hotelski dnevnik (Galerija Velenje) (00:01:55)
Produkcija: 2016
Instalacija serije videov z naslovom Hotelski dnevnik, posnetih s statično kamero v zapuščenem hotelu v Los Angelesu, ki so poskušali ujeti atmosfero prostora in njenega spominskega zapisa je bila skupaj z video instalacijo Zlata zavesa postavljena na razstavi v Galeriji Velenje leta 2016.
Produkcija: 2016
Instalacija serije videov z naslovom Hotelski dnevnik, posnetih s statično kamero v zapuščenem hotelu v Los Angelesu, ki so poskušali ujeti atmosfero prostora in njenega spominskega zapisa je bila skupaj z video instalacijo Zlata zavesa postavljena na razstavi v Galeriji Velenje leta 2016.