Luksuz produkcija - Curriculum Vitae (08:26)
Produkcija: Luksuz produkcija, 2019
Življenjepis (C.V.) je ponavadi dokument v katerem se predstavi lastna znanja in kompetence, o slabostih pa se ne govori. Avtorica Ece Ezer je uporabila formo življenjepisa za iskren premislek o lastnih težavah in strahovih. Hkrati pa delo izpostavlja lingvistične prepreke razumevanja tujega jezika in izpostavlja napake in nove pomene, ki se vzpostavijo z dobesednim strojnim prevodom in neupoštevanjem stavčnih struktur ter zakonitosti drugega jezika. Fragmentarnost in nezmožnost razumevanja je...
DIVA identiteta
42 rezultatov med deli
Milena Kosec - Razstava Zastave v Galeriji Kapelica (42:12)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2001
Neobdelani dokumentarni posnetek samostojne razstave Milene Kosec v Galeriji Kapelica z naslovom Zastave. Razstava se posveča menstruaciji in libidinalnosti. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: Galerija Kapelica, 2001
Neobdelani dokumentarni posnetek samostojne razstave Milene Kosec v Galeriji Kapelica z naslovom Zastave. Razstava se posveča menstruaciji in libidinalnosti. (Vir: Postaja DIVA)
SCCA-Ljubljana, Milena Kosec - Video večer s Postajo DIVA: Milena Kosec (01:01:51)
Produkcija: SCCA–Ljubljana, Galerija Photon, 2021
Video večer s Postajo DIVA je dogodek, ki ponavadi poteka v živo v Galeriji Photon. Pogovor z upokojeno karierno sodobno umetnico Mileno Kosec je bil posnet aprila, v času, ko kulturnih dogodkov v živo zaradi epidemije novega koronavirusa še ni bilo mogoče organizirati. V Projektni sobi SCCA-Ljubljana na Metelkovi 6 se je z umetnico pogovarjala sodelavka Postaje DIVA Vesna Bukovec. Pogovor smo dopolnili z inserti video, foto in spletne dokumentacije njenega preteklega delovanja. Premie...
Produkcija: SCCA–Ljubljana, Galerija Photon, 2021
Video večer s Postajo DIVA je dogodek, ki ponavadi poteka v živo v Galeriji Photon. Pogovor z upokojeno karierno sodobno umetnico Mileno Kosec je bil posnet aprila, v času, ko kulturnih dogodkov v živo zaradi epidemije novega koronavirusa še ni bilo mogoče organizirati. V Projektni sobi SCCA-Ljubljana na Metelkovi 6 se je z umetnico pogovarjala sodelavka Postaje DIVA Vesna Bukovec. Pogovor smo dopolnili z inserti video, foto in spletne dokumentacije njenega preteklega delovanja. Premie...
Aleksandra Saška Gruden - Pridi k meni.... (04:02)
Produkcija: Aleksandra Saška Gruden, MOM, Narodni dom, 2020
Video delo izhaja iz istoimenskega likovnega projekta v prostoru, v katerem se avtorica osredotoča na sporočila, ki jih pošiljajo uporabniki spoznavnih portalov izbrani simpatiji. Pozornost je usmerjena na pisana besedila, ki v kratkih stavkih, včasih več pomenskih besedilih, zgoščeno in obenem nazorno, prepričujejo, da so oni najboljši in da iščejo nekoga, ki je zanje popoln. V delu avtorica obrnjena z golim hrbtom proti kameri reinterpretira stanja, ki jih sporočajo upo...
Produkcija: Aleksandra Saška Gruden, MOM, Narodni dom, 2020
Video delo izhaja iz istoimenskega likovnega projekta v prostoru, v katerem se avtorica osredotoča na sporočila, ki jih pošiljajo uporabniki spoznavnih portalov izbrani simpatiji. Pozornost je usmerjena na pisana besedila, ki v kratkih stavkih, včasih več pomenskih besedilih, zgoščeno in obenem nazorno, prepričujejo, da so oni najboljši in da iščejo nekoga, ki je zanje popoln. V delu avtorica obrnjena z golim hrbtom proti kameri reinterpretira stanja, ki jih sporočajo upo...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Moški, ne jezi se (19:34)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Moški, ne jezi se je najprej feminističen odgovor na znano podobo partije šaha (oblečenega) Marcela Duchampa z (golo) Eve Babitz iz leta 1963. Je pa tudi referenca na performans Mojca, ne jezi se, ki so ga leta 2013 na festivalu Rdeče zore z namenom zagovarjanja uporabe golote v umetniških delih izvedle_i Petja Grafenauer, Zoran Srdić Janežič in Simon Macuh. Tu je ob oblečenih ženskah polgoli moški, ki med igro nikakor ne pride do poteze. Igralne figure v obliki rdečih n...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Moški, ne jezi se je najprej feminističen odgovor na znano podobo partije šaha (oblečenega) Marcela Duchampa z (golo) Eve Babitz iz leta 1963. Je pa tudi referenca na performans Mojca, ne jezi se, ki so ga leta 2013 na festivalu Rdeče zore z namenom zagovarjanja uporabe golote v umetniških delih izvedle_i Petja Grafenauer, Zoran Srdić Janežič in Simon Macuh. Tu je ob oblečenih ženskah polgoli moški, ki med igro nikakor ne pride do poteze. Igralne figure v obliki rdečih n...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh, SIVA, IvAn - Arhiv (22:45)
Produkcija: Siva, Ivanke, Ivan, Anko, 2021
Video je arhivski pregled posnetkov ter fotografij skupnih javnih akcij in performansov, ki so jih umetnice Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik in umetnik Simon Macuh v obdobju od leta 2010 do leta 2021 izvedle_i v okviru različnih medsebojnih sodelovanj. Poimenovanja skupin z imeni SIVA, IvAn, IvAnKe in AnKo izhajajo iz kombiniranja začetnih zlogov imen sodelujočih. Tematike del se razlikujejo glede na sodelujoče, skupno vsem pa je raziskovanje kulture vsakdanjih stvari in...
Produkcija: Siva, Ivanke, Ivan, Anko, 2021
Video je arhivski pregled posnetkov ter fotografij skupnih javnih akcij in performansov, ki so jih umetnice Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik in umetnik Simon Macuh v obdobju od leta 2010 do leta 2021 izvedle_i v okviru različnih medsebojnih sodelovanj. Poimenovanja skupin z imeni SIVA, IvAn, IvAnKe in AnKo izhajajo iz kombiniranja začetnih zlogov imen sodelujočih. Tematike del se razlikujejo glede na sodelujoče, skupno vsem pa je raziskovanje kulture vsakdanjih stvari in...
Ester Ivakič - Sometimes I wish I were an angel sometimes (06:32)
Produkcija: Ester Ivakič, 2022
Gotovo obstaja način obstajanja brez obstoja. (Vir: Ester Ivakič)
Produkcija: Ester Ivakič, 2022
Gotovo obstaja način obstajanja brez obstoja. (Vir: Ester Ivakič)
Anne Tassel, Teja Miholič, Ester Ivakič - A ti spremenim ime? (06:19)
Produkcija: Anne Tassel, Teja Miholič, Ester Ivakič, Lea Anclin, 2016
Nič ni tako kot se zdi.(Vir: avtorice)
Produkcija: Anne Tassel, Teja Miholič, Ester Ivakič, Lea Anclin, 2016
Nič ni tako kot se zdi.(Vir: avtorice)
Anne Tassel - Živeti v megabitu (12:12)
Produkcija: AU UNG, Warehouse Collective, 2017
Kratki igrani študentski film. V svetu, kjer so sanje valuta, protagonistka Os ugotovi, da nič ni zares njeno, niti sanje ne. Njena podzavest je uničena in morda sploh ne živi svojega življenja ...(Vir: avtorica)
Produkcija: AU UNG, Warehouse Collective, 2017
Kratki igrani študentski film. V svetu, kjer so sanje valuta, protagonistka Os ugotovi, da nič ni zares njeno, niti sanje ne. Njena podzavest je uničena in morda sploh ne živi svojega življenja ...(Vir: avtorica)
Neža Knez - Skozi te iste pore se še vedno zliva taisti znoj (poskus #2) (17:16)
Podnaslov: Cirkulacije
Produkcija: Galerija Tobačna, 2021
Skozi te iste pore se še vedno zliva taisti znoj (Cirkulacije) je večletna raziskava prostora, ki preko osebne pripovedi govori o zgodovini in identiteti pokrajine, prepletanju osebne in obče biografije ter njihovih objektih in subjektih raziskave. Ukvarja se s spominom ter odnosom med naravnim in zgrajenim prostorom. Poskus 2 je drugi v nizu raziskovalnega projekta, ki bo v končni obliki eksperimentalni film. Predstavlja prizorišče za razmislek o zbranem gradivu, eksperimentiranje z...
Podnaslov: Cirkulacije
Produkcija: Galerija Tobačna, 2021
Skozi te iste pore se še vedno zliva taisti znoj (Cirkulacije) je večletna raziskava prostora, ki preko osebne pripovedi govori o zgodovini in identiteti pokrajine, prepletanju osebne in obče biografije ter njihovih objektih in subjektih raziskave. Ukvarja se s spominom ter odnosom med naravnim in zgrajenim prostorom. Poskus 2 je drugi v nizu raziskovalnega projekta, ki bo v končni obliki eksperimentalni film. Predstavlja prizorišče za razmislek o zbranem gradivu, eksperimentiranje z...