Nika Ham - Videospot (00:03:17)
Produkcija: N.H., 2019
Videospot je nastal v sodelovanju z violinistko Alicio Enstrom. Video posnetki so nastajali od leta 2016 do 2019 z uporabo nadzornih kamer v Moderni galeriji (MG+) v Ljubljani. Skladba z naslovom Monster Cries je delo ameriške violinistke Alicie Enstrom.
DIVA Avtorski video
658 rezultatov med deli
Metka Zupanič - In tukaj smo (00:01:33)
Produkcija: M.Z., 2016
Projekt In tukaj smo se ukvarja s problematiko vojaškega varovanja/nadzorovanja posameznika ter vplivom vojaških struktur na vsakdanje življenje ljudi. Problematizira militariziranost družbe, ki generira latentno napetost, strah in sovraštvo v vsakdanjem življenju ljudi. Video prikazuje nihalo, ki se uporablja pri hipnozi, ob natančnem pogledu pa lahko vidimo, da je nihalo metek. Nizek moški glas gledalca popelje v stanje, ko bi naj iz svojega spomina izbrisal vse misli in po...
Produkcija: M.Z., 2016
Projekt In tukaj smo se ukvarja s problematiko vojaškega varovanja/nadzorovanja posameznika ter vplivom vojaških struktur na vsakdanje življenje ljudi. Problematizira militariziranost družbe, ki generira latentno napetost, strah in sovraštvo v vsakdanjem življenju ljudi. Video prikazuje nihalo, ki se uporablja pri hipnozi, ob natančnem pogledu pa lahko vidimo, da je nihalo metek. Nizek moški glas gledalca popelje v stanje, ko bi naj iz svojega spomina izbrisal vse misli in po...
Đejmi Hadrović - All About the Veil (00:01:57)
Produkcija: Đ.H., 2016
Glavni cilj umetniškega projekta je bilo snemanje eksperimentalnega intervjuja opredmetu, ki ga poznamo pod imenom naglavna ruta. Avtorica je študentom umetnosti postavila vprašanja in opazovala njihovo telesno govorico. Študenti so morali obleči naglavno ruto in povedati, kako se v njej počutijo. Sama sem s projektom želela dekonstruirati semantiko naglavne rute in ji dati nov pomen. Študenti umetnosti so bili izbrani zato, ker predstavljajo specifčno d...
Produkcija: Đ.H., 2016
Glavni cilj umetniškega projekta je bilo snemanje eksperimentalnega intervjuja opredmetu, ki ga poznamo pod imenom naglavna ruta. Avtorica je študentom umetnosti postavila vprašanja in opazovala njihovo telesno govorico. Študenti so morali obleči naglavno ruto in povedati, kako se v njej počutijo. Sama sem s projektom želela dekonstruirati semantiko naglavne rute in ji dati nov pomen. Študenti umetnosti so bili izbrani zato, ker predstavljajo specifčno d...
Đejmi Hadrović - Crossing Borders (00:04:47)
Produkcija: V.A.T., 2015
Umetnica v video performansu stoji v praznem prostoru pred zidom, na katerega se čeznjo preko projekcije izpisuje besedilo v angleščini: "I am a muslim I am a muslim I am a muslim ...". Izjava se ponavlja, dokler ne zapolni celotnega zidu. Umetnica mirno stoji, okoli glave ima ohlapno ovit šal, in kadi cigareto. Čez nekaj časa si šal umakne z glave in prične glasno izjavljati "I am a muslim". Izjavo ponavlja z različnimi afirmativnimi intonacijami. Ko je besedilo do konca izpisano,...
Produkcija: V.A.T., 2015
Umetnica v video performansu stoji v praznem prostoru pred zidom, na katerega se čeznjo preko projekcije izpisuje besedilo v angleščini: "I am a muslim I am a muslim I am a muslim ...". Izjava se ponavlja, dokler ne zapolni celotnega zidu. Umetnica mirno stoji, okoli glave ima ohlapno ovit šal, in kadi cigareto. Čez nekaj časa si šal umakne z glave in prične glasno izjavljati "I am a muslim". Izjavo ponavlja z različnimi afirmativnimi intonacijami. Ko je besedilo do konca izpisano,...
Đejmi Hadrović - Silent Observer (00:09:12)
Produkcija: KulturKontakt Austria, 2017
Video performans sestoji iz monologa ženske v zgodnjih tridesetih, ki predstavi ovire, s katerimi se sooča. Vsebina se dotika problematik spola, identitete, migracij in etnične pripadnosti. Avtobiografske misli so podane samo z glasovnim pripovedovanjem, saj je izvajalka videoposnetka zgolj delno vidna. Njena podoba predstavlja klasični portret, medtem ko je um glavni vir dogajanja. Umetnica obravnava svetovna vprašanja, ki so še vedno aktualna, medtem ko poskuš...
Produkcija: KulturKontakt Austria, 2017
Video performans sestoji iz monologa ženske v zgodnjih tridesetih, ki predstavi ovire, s katerimi se sooča. Vsebina se dotika problematik spola, identitete, migracij in etnične pripadnosti. Avtobiografske misli so podane samo z glasovnim pripovedovanjem, saj je izvajalka videoposnetka zgolj delno vidna. Njena podoba predstavlja klasični portret, medtem ko je um glavni vir dogajanja. Umetnica obravnava svetovna vprašanja, ki so še vedno aktualna, medtem ko poskuš...
Lea Culetto - (Brez) (00:02:48)
Produkcija: L.C., 2017
Video sestavljajo številni posnetki vzeti iz reklam za kozmetične izdelke, ki prikazujejo žensko telo v zapeljivih pozah. Njihovo hitro izmenjevanje spremljajo digitalne motnje "glitches". Zvočni del videa sestavlja citat iz besedila Foucault, ženskost in modernizacija patriarhalne oblasti Sandre Lee Bartky. Avtorica videa bere del besedila, v katerem so našteti kozmetični izdelki, ki naj bi jih ženska uporabljala za doseganje popolnega videza.
Produkcija: L.C., 2017
Video sestavljajo številni posnetki vzeti iz reklam za kozmetične izdelke, ki prikazujejo žensko telo v zapeljivih pozah. Njihovo hitro izmenjevanje spremljajo digitalne motnje "glitches". Zvočni del videa sestavlja citat iz besedila Foucault, ženskost in modernizacija patriarhalne oblasti Sandre Lee Bartky. Avtorica videa bere del besedila, v katerem so našteti kozmetični izdelki, ki naj bi jih ženska uporabljala za doseganje popolnega videza.
Lea Culetto - Reveal The Goddess In You (00:00:42)
Produkcija: L.C., 2017
Video z montažno tehniko plastenja preplete posnetek britja nog v domači kopalnici s posnetki britja iz reklam za kozmetične depilacijske izdelke. Tretjo plast tvori besedilo, v katerem se izpisujejo reklamni slogani kozmetičnih blagovnih znamk. Naslov dela je povzet po enem izmed sloganov in ironično dopolnjuje vizualni kontrast med realnostjo in idealizirano podobo ženskega telesa. Video nima zvoka.
Produkcija: L.C., 2017
Video z montažno tehniko plastenja preplete posnetek britja nog v domači kopalnici s posnetki britja iz reklam za kozmetične depilacijske izdelke. Tretjo plast tvori besedilo, v katerem se izpisujejo reklamni slogani kozmetičnih blagovnih znamk. Naslov dela je povzet po enem izmed sloganov in ironično dopolnjuje vizualni kontrast med realnostjo in idealizirano podobo ženskega telesa. Video nima zvoka.
Kaja & Sava Kosmač - Nosferatu (00:02:35)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Kaja & Sava Kosmač - Please Don't Follow Me Into the Sun (00:04:48)
Podnaslov: Hide, Baby!
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Ob glasbi banda Intimn Frizurn se gradi video, ki ga na eni starni opredeljuje ekološka tematika in urbana subkultura, na drugi pa pop estetika z potenciranimi barvnimi poudarki. Montaža sledi glasbeni kompoziciji in tvori kompozicijske matrice, posluži se tudi računalniških video efektov, najopazneje zrcalne podvojitve (mirror). Dinamične barvne posnetke industrijskega pejsaža, mimibežečega vlaka in plesnih korakov prekinjajo črno-beli prizori obraza, silhuetne figure in modrina...
Podnaslov: Hide, Baby!
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Ob glasbi banda Intimn Frizurn se gradi video, ki ga na eni starni opredeljuje ekološka tematika in urbana subkultura, na drugi pa pop estetika z potenciranimi barvnimi poudarki. Montaža sledi glasbeni kompoziciji in tvori kompozicijske matrice, posluži se tudi računalniških video efektov, najopazneje zrcalne podvojitve (mirror). Dinamične barvne posnetke industrijskega pejsaža, mimibežečega vlaka in plesnih korakov prekinjajo črno-beli prizori obraza, silhuetne figure in modrina...
Kaja & Sava Kosmač - To Paul & Friends (00:02:36)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2009
Ob glasbi The Beatles se nejasni upočasnjeni posnetki odkrivajo kot fragmenti telesa in barvitega oblačila. Ko v igro stopi rumena cestna linija se hitrost pospešuje in posnetek približuje. Usmerjena svetloba, ki spremlja človeško figuro, izolira podobo in jo postavi v kontrapunkt z bogastvom barvnih fragmentov, kar ustvari melanholično atmosfero. (Diva)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2009
Ob glasbi The Beatles se nejasni upočasnjeni posnetki odkrivajo kot fragmenti telesa in barvitega oblačila. Ko v igro stopi rumena cestna linija se hitrost pospešuje in posnetek približuje. Usmerjena svetloba, ki spremlja človeško figuro, izolira podobo in jo postavi v kontrapunkt z bogastvom barvnih fragmentov, kar ustvari melanholično atmosfero. (Diva)