Saša Spačal - Syncness (00:11:11)
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Syncness, avtorjev Saša Spačal in Slavkota Glamočanina.
DIVA narava
124 rezultatov med deli
Saša Spačal - Myconnect (00:14:27)
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Myconnect, avtorjev Saše Spačal, Mirjana Švaglja in Anila Podgornika.
Produkcija: Saša Spačal, Muzej sodobne umetnosti Metelkova - MSUM+, 2016
Video konceptualno premišljuje umetniško delo Myconnect, avtorjev Saše Spačal, Mirjana Švaglja in Anila Podgornika.
Vesna Bukovec - Ko se zbudim, bom naredila nekaj lepega (00:04:00)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2011
Video na poetičen način obravnava ustvarjalno samocenzuro in težave pri iskanju novih idej. Begajoči nočni posnetki cvetočih rastlin v gozdu simbolizirajo vznikanje in izmikanje misli, konceptov in podob, ki se porajajo tik preden potonemo v spanec. (Vir: Vesna Bukovec)
Produkcija: Vesna Bukovec, 2011
Video na poetičen način obravnava ustvarjalno samocenzuro in težave pri iskanju novih idej. Begajoči nočni posnetki cvetočih rastlin v gozdu simbolizirajo vznikanje in izmikanje misli, konceptov in podob, ki se porajajo tik preden potonemo v spanec. (Vir: Vesna Bukovec)
Neža Knez - Za-nič (11:37)
Produkcija: N.K., 2016
Videodokumentacija tridnevne akcije, ki jo je umetnica izvajala na delavnici v Regensburgu v Nemčiji. Na sredi travnika v parku, je začela kopati luknjo. Kopala jo je toliko časa, dokler je iz nje še lahko odmetavala zemljo. Nato je luknjo zasula nazaj. Del projekta so tudi odzivi mimoidočih. Avtorica jih je povabila, naj napišejo svoje mnenje o njenem projektu. Zapise je vključila v knjigo umetnice. Statična kamera beleži različne faze kopanja, interakcijo s soudeleženci delavnice in...
Produkcija: N.K., 2016
Videodokumentacija tridnevne akcije, ki jo je umetnica izvajala na delavnici v Regensburgu v Nemčiji. Na sredi travnika v parku, je začela kopati luknjo. Kopala jo je toliko časa, dokler je iz nje še lahko odmetavala zemljo. Nato je luknjo zasula nazaj. Del projekta so tudi odzivi mimoidočih. Avtorica jih je povabila, naj napišejo svoje mnenje o njenem projektu. Zapise je vključila v knjigo umetnice. Statična kamera beleži različne faze kopanja, interakcijo s soudeleženci delavnice in...
Small but dangers - Listek.ppsx (00:00:32)
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri devetih fotografiji listja, ki se med seboj malenkost razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v sekundnih intervalih izmenjujejo kadri devetih fotografiji listja, ki se med seboj malenkost razlikujejo. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njihove pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Small but dangers - Pticka.ppsx (00:00:36)
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v kratkih intervalih izmenjujeta kadra dveh fotografij mrtve ptice v vodi. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njune pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Produkcija: SBD, 2014
Delo je narejeno kot PowerPoint prezentacija, kot je razvidno tudi iz naslova. V neskončni zanki se v tišini in v kratkih intervalih izmenjujeta kadra dveh fotografij mrtve ptice v vodi. Neprestano izmenjevanje fotografij in spreminjanje njune pozicije v kadru ustvarja iluzijo gibanja po principu stop-motion animacije.
Danilo Milovanović - (Dis)connection (00:04:48)
Produkcija: D.M., 2017
Ta intervenicija je humorna, ampak konkretna reakcija na vsakdanje betoniranje javnega, življenjskega prostora. Ideja zahteva specifično lokacijo, ki vsebuje travnati predel presekan z betonskim. Travnati del mora vsebovati z vsakdanjo uporabo nastale organske poti, ki jim pravimo bližnjice. Intervencija se zgodi skozi prekrivanje betonskega predela s travnatimi ploskvami v obliki potke, ki povezuje dve travnati entiteti. Rezulati je neprekinjena 'organska' pot, ki po eni strani povezuje travnate povr&sc...
Produkcija: D.M., 2017
Ta intervenicija je humorna, ampak konkretna reakcija na vsakdanje betoniranje javnega, življenjskega prostora. Ideja zahteva specifično lokacijo, ki vsebuje travnati predel presekan z betonskim. Travnati del mora vsebovati z vsakdanjo uporabo nastale organske poti, ki jim pravimo bližnjice. Intervencija se zgodi skozi prekrivanje betonskega predela s travnatimi ploskvami v obliki potke, ki povezuje dve travnati entiteti. Rezulati je neprekinjena 'organska' pot, ki po eni strani povezuje travnate povr&sc...
Danilo Milovanović - Intreeder (00:04:15)
Produkcija: D.M. in Fotopub, 2017
Dokumentacija intervencije v javni prostor, ki jo je umetnik skupaj z ekipo Fotopuba izvedel v času festivala v Novem mestu. Danilo Milovanović v svojih javnih akcijah večkrat na kritično-humoren način obravnava kapitalistično-potrošniško urbano realnost in se ji s pomočjo narave simbolično zoperstavlja. Na izbrani ulici je neposredno pred vse reklamne panoje posadil mlada drevesa, ki zastirajo pogled na reklamo. Naslov videa je sestavljen iz dveh angleških besed Tree (drev...
Produkcija: D.M. in Fotopub, 2017
Dokumentacija intervencije v javni prostor, ki jo je umetnik skupaj z ekipo Fotopuba izvedel v času festivala v Novem mestu. Danilo Milovanović v svojih javnih akcijah večkrat na kritično-humoren način obravnava kapitalistično-potrošniško urbano realnost in se ji s pomočjo narave simbolično zoperstavlja. Na izbrani ulici je neposredno pred vse reklamne panoje posadil mlada drevesa, ki zastirajo pogled na reklamo. Naslov videa je sestavljen iz dveh angleških besed Tree (drev...
Danilo Milovanović - Plastic Makes It Static (00:03:17)
Produkcija: D.M. in Fotopub, 2017
Privatizacija in dobičkarsko ravnanje z vodnimi viri postaja zmeraj bolj donosen posel. Pitna voda, ki je za človeka vitalnega pomena, nikakor ne bi smela biti tržno blago, ki tiči na policah supermarketov v stotinah plastenk različnih blagovnih znamk. Kaj bi se zgodilo, če bi vso vodo zapakirali in ji onemogočili nemoteno kroženje v naravi? Kot ilustracijo hidrosfere v urbanem prostoru sem prepoznal fontano, prizorišče moje intervencije. Ideja je bila zapakirati celotno kapaciteto vode ene...
Produkcija: D.M. in Fotopub, 2017
Privatizacija in dobičkarsko ravnanje z vodnimi viri postaja zmeraj bolj donosen posel. Pitna voda, ki je za človeka vitalnega pomena, nikakor ne bi smela biti tržno blago, ki tiči na policah supermarketov v stotinah plastenk različnih blagovnih znamk. Kaj bi se zgodilo, če bi vso vodo zapakirali in ji onemogočili nemoteno kroženje v naravi? Kot ilustracijo hidrosfere v urbanem prostoru sem prepoznal fontano, prizorišče moje intervencije. Ideja je bila zapakirati celotno kapaciteto vode ene...
Danilo Milovanović - Product (00:06:27)
Produkcija: D.M., 2017
Cilj intervencije je umeščanje izdelka, kot celice potrošniške družbe, nekam kjer ga ne pričakujemo. Prvi korak intervencije je sprehajanje po supermarketih in nabiranje avtentičnih nalepk, ki jih najdemo na uvoženemu sadju. To sadje predstavlja večino na trgu dostopnega sadja. Drugi korak je lepljenje nabranih nalepk na še nedozorele sadeže živega drevesa. S tem sem želel doseči navidezno brendirano sadje, že preden je postalo prepoznano kot 'užiten produkt narave' (...
Produkcija: D.M., 2017
Cilj intervencije je umeščanje izdelka, kot celice potrošniške družbe, nekam kjer ga ne pričakujemo. Prvi korak intervencije je sprehajanje po supermarketih in nabiranje avtentičnih nalepk, ki jih najdemo na uvoženemu sadju. To sadje predstavlja večino na trgu dostopnega sadja. Drugi korak je lepljenje nabranih nalepk na še nedozorele sadeže živega drevesa. S tem sem želel doseči navidezno brendirano sadje, že preden je postalo prepoznano kot 'užiten produkt narave' (...