Uršula Berlot - Cast to the Bottom (02:38)
Produkcija: Uršula Berlot, 2017
Video je bil ustvarjen za skladbo Cast to the Bottom z albuma The Great Crater glasbenika Scannerja (Glacial Movements, 2017). Video združuje 3D digitalno simulacijo in digitalno obdelane video posnetke ter prikazuje virtualno potovanje po namišljeni podvodni pokrajini. Segmenti krajine spominjajo na predhodno realizirana umetniška dela Berlotove – topografije magnetnih tekočin in svetlobne skulpture. Sanjska kvaliteta videoposnetka izhaja iz negotovosti prepoznanja časovnih in prosto...
DIVA Video dela
1174 rezultatov med deli
Uršula Berlot - Fluidna trdnost (05:06)
Produkcija: Uršula Berlot, 2017
Okrogla oblika v procesu nenehne transformacije je utemeljena na ideji simulacije življenja na molekularni ravni. Struktura, ki izmenično spominja na zgradbo virusov, kompleksnih proteinov ali ogljikovih fulerenov, se razgrajuje, preoblikuje in sestavlja v nizu urejevalnih procesov. Spajanje elementov po sistemu oblike in protioblike (princip ključ-klučavnica), verižnega sklepanja, deformacije s pomnoženimi simetrijami ali posnemanje Brownovega gibanja, ustvarjajo abstraktne gibljive oblike, ki v stal...
Produkcija: Uršula Berlot, 2017
Okrogla oblika v procesu nenehne transformacije je utemeljena na ideji simulacije življenja na molekularni ravni. Struktura, ki izmenično spominja na zgradbo virusov, kompleksnih proteinov ali ogljikovih fulerenov, se razgrajuje, preoblikuje in sestavlja v nizu urejevalnih procesov. Spajanje elementov po sistemu oblike in protioblike (princip ključ-klučavnica), verižnega sklepanja, deformacije s pomnoženimi simetrijami ali posnemanje Brownovega gibanja, ustvarjajo abstraktne gibljive oblike, ki v stal...
Uršula Berlot - Observatorij: ogljikove nanocevke (00:40)
Produkcija: Uršula Berlot, 2016
Gibljiva, ozvočena diorama, ki jo opazujemo skozi odprtinico v površini kristalu podobnega objekta, posnema mikroskopsko vidne strukture ogljikovih nanocevk. Vozlišče cevk ustvarja simulacijo nano-topografije, katere tehnološki vidik razkriva posebnost, ki je bila odkrita v razvoju svetlobne tehnologije: ogljikove nanocevke predstavljajo na tem področju obetajočo novost, saj omogočajo, da se električna energija skoraj brez toplotnih izgub pretvori v svetlobo. (Vir: Uršula B...
Produkcija: Uršula Berlot, 2016
Gibljiva, ozvočena diorama, ki jo opazujemo skozi odprtinico v površini kristalu podobnega objekta, posnema mikroskopsko vidne strukture ogljikovih nanocevk. Vozlišče cevk ustvarja simulacijo nano-topografije, katere tehnološki vidik razkriva posebnost, ki je bila odkrita v razvoju svetlobne tehnologije: ogljikove nanocevke predstavljajo na tem področju obetajočo novost, saj omogočajo, da se električna energija skoraj brez toplotnih izgub pretvori v svetlobo. (Vir: Uršula B...
Uršula Berlot - Observatorij: magnetni fluid (00:30)
Produkcija: Uršula Berlot, 2014-2016
Miniaturna srebrna krajina v gibanju, ki jo opazujemo skozi opazovalne luknjice v kristalu podobnem objektu, je nastala na osnovi fotografij oblik magnetnih fluidov, po katerih je bil izdelan digitalni model in 3d tiskan relief. Gledalec, ki v statični poziciji opazuje kadrirano panoramo, izgublja občutek za merilo, saj se drobne koničaste strukture kinetične površine dozdevajo kot topografija oddaljenega planeta. Umetna pokrajina, dematerializirana v lastnih odsevih, briše razlikovanje me...
Produkcija: Uršula Berlot, 2014-2016
Miniaturna srebrna krajina v gibanju, ki jo opazujemo skozi opazovalne luknjice v kristalu podobnem objektu, je nastala na osnovi fotografij oblik magnetnih fluidov, po katerih je bil izdelan digitalni model in 3d tiskan relief. Gledalec, ki v statični poziciji opazuje kadrirano panoramo, izgublja občutek za merilo, saj se drobne koničaste strukture kinetične površine dozdevajo kot topografija oddaljenega planeta. Umetna pokrajina, dematerializirana v lastnih odsevih, briše razlikovanje me...
Uršula Berlot - Fluidna topografija (06:33)
Produkcija: Uršula Berlot, 2014
Posnetek dinamičnih oblik magnetnih fluidov, ki jih oblikujejo polja nevidnih magnetnih sil, usmeri doživljanje snovnega v odnos do nesnovnega. V realnosti le nekaj centimetrov velike strukture ferofluidov delujejo, posredovane v digitalnem, virtualnem mediju, kot makro-podobe pojavov, ki simulirajo lastnosti organskega in živega. Fluidna topografija deluje kot simulacija živega in naravnega, ki v razkrivanju sfere nevidnih fizikalnih magnetnih privlačnosti in energij poskuša usmerjati gledalca...
Produkcija: Uršula Berlot, 2014
Posnetek dinamičnih oblik magnetnih fluidov, ki jih oblikujejo polja nevidnih magnetnih sil, usmeri doživljanje snovnega v odnos do nesnovnega. V realnosti le nekaj centimetrov velike strukture ferofluidov delujejo, posredovane v digitalnem, virtualnem mediju, kot makro-podobe pojavov, ki simulirajo lastnosti organskega in živega. Fluidna topografija deluje kot simulacija živega in naravnega, ki v razkrivanju sfere nevidnih fizikalnih magnetnih privlačnosti in energij poskuša usmerjati gledalca...
Uršula Berlot - Luminiscenca (01:17)
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Svetlobna kinetična instalacija; vrtljivi podstavek, posrebreno pleksi steklo (70 x 90 cm), svetlobni odsev različne dimenzije zvok: Scanner - Robin Rimbaud.
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Svetlobna kinetična instalacija; vrtljivi podstavek, posrebreno pleksi steklo (70 x 90 cm), svetlobni odsev različne dimenzije zvok: Scanner - Robin Rimbaud.
Uršula Berlot - Bodyscope (02:52)
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Na podlagi rentgenskega posnetka hrbtenice je ustvarjen ponavljajoč kaleidoskopski video posnetek, ki je bil projiciran na originalno radiološko sliko, natisnjeno na aluminijasti podlagi. Takšna projekcija ustvari plastenje, neke vrste prostorsko superpozicijo motiva v ponavljajoči hipnotični vzorec. Gibljiva podoba se periodično razplasti in ponovno sestavi v koherentno izvorno sliko. (Vir: Uršula Berlot)video projekcija (2,50′), tisk na aluminijdim: 150 x 200 cmzvok: Scanner...
Produkcija: Uršula Berlot, 2012
Na podlagi rentgenskega posnetka hrbtenice je ustvarjen ponavljajoč kaleidoskopski video posnetek, ki je bil projiciran na originalno radiološko sliko, natisnjeno na aluminijasti podlagi. Takšna projekcija ustvari plastenje, neke vrste prostorsko superpozicijo motiva v ponavljajoči hipnotični vzorec. Gibljiva podoba se periodično razplasti in ponovno sestavi v koherentno izvorno sliko. (Vir: Uršula Berlot)video projekcija (2,50′), tisk na aluminijdim: 150 x 200 cmzvok: Scanner...
Lealudvik - Fish Love (13:15)
Produkcija: Lealudvik, 2019
Video je enokanalna verzija trikanalne prostorske postavitve na razstavi Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020. Sestavljen je iz treh posnetkov performansa za video v katerem umetnika jesta odlitek dela telesa svojega partnerja. Stranska posnetka, postavljena v perspektivo, sta bila v galerijskem prostoru postavljena na nasprotnih stenah. Vsak usmerjen na enega protagonista. Frontalni posnetek prikazuje pogled z vrha, v katerem vidimo odlitka polovice obeh teles, ki skupaj sestavlja...
Produkcija: Lealudvik, 2019
Video je enokanalna verzija trikanalne prostorske postavitve na razstavi Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020. Sestavljen je iz treh posnetkov performansa za video v katerem umetnika jesta odlitek dela telesa svojega partnerja. Stranska posnetka, postavljena v perspektivo, sta bila v galerijskem prostoru postavljena na nasprotnih stenah. Vsak usmerjen na enega protagonista. Frontalni posnetek prikazuje pogled z vrha, v katerem vidimo odlitka polovice obeh teles, ki skupaj sestavlja...
Lealudvik - Safe Haven (02:30)
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Video prikazuje avtorico, tokrat v vlogi domine, ki v...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Video prikazuje avtorico, tokrat v vlogi domine, ki v...
Lealudvik - Safe Haven II (02:01)
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Posnetki so polni glitchev (digitalnih motenj), ki us...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Posnetki so polni glitchev (digitalnih motenj), ki us...