Št. 11
"Pesem mesa in podoba je telo postala"
Avtor/ica: Kovačič, Marko
Naslov: Pesem mesa in podoba je telo postala
Trajanje: 00:15:56
Leto: 1985
Zvrst: Avtorski video / Video performans / Narativni video
Produkcija: ŠKUC - Forum / koprodukcija Marijan Osole - Max
+
VEČNarativna zgodba videa temelji na filmskem žanru kriminalke in je opremljena z glasbo iz dveh Hitchcockovih filmov. Podobe so polne citatov iz zgodovine umetnosti in filma (Man Ray, Sergej Eisenstein), ki se znotraj videa plastijo in pomnožujejo. Dinamika slike je prilagojena glasbeni spremljavi (Bernard Herrmann), za katero je značilen filmski suspenz. (Vir: DIVA)
Marko A. Kovačič - Sarkofag, Oko (00:02:49)
Produkcija: Studio Brut, 1990
Črno-bel posnetek dokumentira prostorski instalaciji z naslovom Sarkofag in Oko ob spremljavi operne glasbe. Postavitev je bila del razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989.
Produkcija: Studio Brut, 1990
Črno-bel posnetek dokumentira prostorski instalaciji z naslovom Sarkofag in Oko ob spremljavi operne glasbe. Postavitev je bila del razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989.
Marko A. Kovačič - Requiem M (00:04:02)
Produkcija: Studio Brut, 1990
Video dokumentira avtorjev performans Requiem, ki se je zgodil v okviru razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989. Umetnik je performans izvedel za svoj triintrideseti rojstni dan. Premazan z voščenim belim ličilo...
Produkcija: Studio Brut, 1990
Video dokumentira avtorjev performans Requiem, ki se je zgodil v okviru razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989. Umetnik je performans izvedel za svoj triintrideseti rojstni dan. Premazan z voščenim belim ličilo...
Marko A. Kovačič - Programiranje pogleda (00:07:41)
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij,...
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij,...
Marko A. Kovačič - AIDA 87 (00:03:22)
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Marko A. Kovačič - Jupitrova daritev (00:01:11)
Produkcija: 1987
Video je preprost kolaž fotografij performansa Jupitrova daritev, ki je nastal v sodelovanju z Markom Košnikom in Borutom Cajnkom. Video spremlja poskočna glasba značilna za neme filme iz prve polovice prejšnjega stoletja.
Produkcija: 1987
Video je preprost kolaž fotografij performansa Jupitrova daritev, ki je nastal v sodelovanju z Markom Košnikom in Borutom Cajnkom. Video spremlja poskočna glasba značilna za neme filme iz prve polovice prejšnjega stoletja.
Marko A. Kovačič - Ogledalo pozna skrivnost (00:02:34)
Produkcija: 1986
Video je nastal na osnovi istoimenskega performansa. Metamorfozo slike omogoča elektronska tehnologija. Plastenje ospredja z ozadjem spremenjeni podobi daje večjo dinamičnost, hkrati pa tudi učinek eksperimenta in je korak dalje v rabi croma key posto...
Produkcija: 1986
Video je nastal na osnovi istoimenskega performansa. Metamorfozo slike omogoča elektronska tehnologija. Plastenje ospredja z ozadjem spremenjeni podobi daje večjo dinamičnost, hkrati pa tudi učinek eksperimenta in je korak dalje v rabi croma key posto...
Marko A. Kovačič - American Dream (00:06:43)
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z na...
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z na...
Marko A. Kovačič - Forma Zreče 85 (00:01:32)
Produkcija: 1985
Video je dokument postavitve dveh avtorjevih kiparskih del, ki sta nastala v okviru simpozija Froma vive v Zrečah. Totale in detajle skulptur uokvirja barvna maska.
Produkcija: 1985
Video je dokument postavitve dveh avtorjevih kiparskih del, ki sta nastala v okviru simpozija Froma vive v Zrečah. Totale in detajle skulptur uokvirja barvna maska.
Marko A. Kovačič - Back to the USA (00:04:37)
Produkcija: 1984
Video je nastal v okviru razstave Back to the USA skupine R IRWIN S (katere član je bil takrat Kovačič) v Galeriji ŠKUC. Poleg dokumentarnih posnetkov z razstave in spremljajočih dogodkov, so bili kot performans uprizorjeni prizori iz slik na razstav...
Produkcija: 1984
Video je nastal v okviru razstave Back to the USA skupine R IRWIN S (katere član je bil takrat Kovačič) v Galeriji ŠKUC. Poleg dokumentarnih posnetkov z razstave in spremljajočih dogodkov, so bili kot performans uprizorjeni prizori iz slik na razstav...
Marko A. Kovačič - Kipi 82-84 (00:01:47)
Produkcija: 1984
Video dokumentacija vizualno zabeležuje avtorjeva kiparska dela, ki so nastala od leta 1982 do leta 1984.
Produkcija: 1984
Video dokumentacija vizualno zabeležuje avtorjeva kiparska dela, ki so nastala od leta 1982 do leta 1984.
Marko A. Kovačič - Hey Joe (06:26)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)