Marko A. Kovačič, ki ga slovenska in tudi mednarodna javnost pozna predvsem kot avtorja Plastosov, zbirke fiktivnih, edinih preživelih bitij iz 23. stoletja, ki so po vojnah, ekoloških in raznih drugih katastrofah mutirala, se predstavlja z rekonstrukcijami svojih video del iz obdobja od 1983 do 2003. Dosje 83-03 je zasnovan na odnosu prostor-podoba-čas. Gibljive podobe videa gledalca vodijo skozi čas in mu pri tem vzbujajo različne asociacije. Dogodki-podobe se pred gledalcem odvijajo kot sekvence, ki se skozi čas in prostor sestavljajo v pripoved, ki temelji na osebni zgodovini in spominih, zabeleženih v dvajsetletnem umetniškem delovanju Marka A. Kovačiča. Pred gledalca avtor postavlja dokumentarne, medijske in delovne posnetke, prepletene z razmišljanji, ki so avtorja obsedala v konkretnem času in so povezana z njegovim delovanjem na področju videa, gledališča, likovne umetnosti in performansa. Pripoved video rekonstrukcije temelji na osebni zgodovini in spominih. Metodologija avtorskega prijema je osebna in izraža eklekticizem devetdesetih let 20. stoletja: fragmentarnost, samoreferenčnost, razsrediščenost in subjektivnost.
Produkcija: Studio Brut, 1990
Video dokumentira avtorjev performans Requiem, ki se je zgodil v okviru razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989. Umetnik je performans izvedel za svoj triintrideseti rojstni dan. Premazan z voščenim belim ličilo...
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij,...
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Produkcija: 1987
Video je preprost kolaž fotografij performansa Jupitrova daritev, ki je nastal v sodelovanju z Markom Košnikom in Borutom Cajnkom. Video spremlja poskočna glasba značilna za neme filme iz prve polovice prejšnjega stoletja.
Produkcija: 1986
Video je nastal na osnovi istoimenskega performansa. Metamorfozo slike omogoča elektronska tehnologija. Plastenje ospredja z ozadjem spremenjeni podobi daje večjo dinamičnost, hkrati pa tudi učinek eksperimenta in je korak dalje v rabi croma key posto...
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z na...
Produkcija: ŠKUC - Forum / koprodukcija Marijan Osole - Max, 1985
Narativna zgodba videa temelji na filmskem žanru kriminalke in je opremljena z glasbo iz dveh Hitchcockovih filmov. Podobe so polne citatov iz zgodovine umetnosti in filma (Man Ray, Sergej Eisenstein), ki se znotraj videa plastijo in pomnožujejo. Dinami...
Produkcija: 1985
Video je dokument postavitve dveh avtorjevih kiparskih del, ki sta nastala v okviru simpozija Froma vive v Zrečah. Totale in detajle skulptur uokvirja barvna maska.
Produkcija: 1984
Video je nastal v okviru razstave Back to the USA skupine R IRWIN S (katere član je bil takrat Kovačič) v Galeriji ŠKUC. Poleg dokumentarnih posnetkov z razstave in spremljajočih dogodkov, so bili kot performans uprizorjeni prizori iz slik na razstav...
Produkcija: 1984
Video dokumentacija vizualno zabeležuje avtorjeva kiparska dela, ki so nastala od leta 1982 do leta 1984.
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)