Nataša Prosenc Stearns - Swimming the Dark (00:03:52)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Št. 1168
"Črne vode (Ofelija)"
Avtor/ica: Prosenc Stearns, Nataša
Naslov: Črne vode (Ofelija)
Podnaslov: Črne vode in druge zgodbe (serija)
Trajanje: 00:06:19
Leto: 2016
Zvrst: Avtorski video
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns
+
VEČVideo sodi v serijo "Črne vode in druge zgodbe" - kratkih videov, ki nimajo narativne strukture. Dela iz serije Črne vode in druge zgodbe so gibljivi kolaži, ki temeljijo na plastenju podob. Ustvarjajo svet, ki ni antropocentričen, ampak integrira človeško telo v okolje, ki se nenehno širi, krči, spreminja. Dela upodabljajo stanja neprestanga porajanja, integriteta telesa razpada, vzpostavlja nove povezave z okoljem in sugerira nove možnosti regeneracije. Transformacije se dogajajo pod vplivom vode, ki se v delu Nataše Prosenc Stearns iz naravnega elementa spreminja v likovni element dekonstrukcije ali integracije. V nekaterih delih voda povzroča razpad podobe, v drugih delih pa je tekočina, ki povezuje in varuje. Intenzivno ukvarjanje s telesom je umentničin odziv na odtujeno eksistenco sodobnega človeka, ki postaja vse bolj “breztelesena”, ker je velik del medčloveških odnosov preseljen iz fizičnega sveta na ekrane in v virtualni prostor Interneta.
Nataša Prosenc Stearns - Crossing (0:04:59)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se...
Nataša Prosenc Stearns - Connected (0:08:00)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, n...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, n...
Nataša Prosenc Stearns - Video Installations (1994-2005) (00:13:58)
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega...
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega...
Nataša Prosenc Stearns - Čakalnica (0:10:20)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Kratki igrani film prikazuje vzdušje med naključnimi pacienti v čakalnici pri svojem osebnem zdravniku na božični večer. Običajni pacienti morajo čakati, medtem ko pomembnejši partnerji, znane osebnosti in znanci zdravnikov vstopajo v ambulanto m...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Kratki igrani film prikazuje vzdušje med naključnimi pacienti v čakalnici pri svojem osebnem zdravniku na božični večer. Običajni pacienti morajo čakati, medtem ko pomembnejši partnerji, znane osebnosti in znanci zdravnikov vstopajo v ambulanto m...
Nataša Prosenc Stearns - The Beach (00:05:51)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Nataša Prosenc Stearns - Construct (00:12:00)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2002
Video dokumentira gradnjo ogromnega objekta. Posnetke spremljajo zvoki gradnje, občasni glasbeni vložki ter naracija, ki se ukvarja s pomenom in vplivom človeških dejanj ter posledično s smislom obstoja. Kamera prehaja od totalov do bližnjih kadrov...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2002
Video dokumentira gradnjo ogromnega objekta. Posnetke spremljajo zvoki gradnje, občasni glasbeni vložki ter naracija, ki se ukvarja s pomenom in vplivom človeških dejanj ter posledično s smislom obstoja. Kamera prehaja od totalov do bližnjih kadrov...
Nataša Prosenc Stearns - Samota v dvoje – Večer (00:11:06)
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot mošk...
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot mošk...
Nataša Prosenc Stearns - Samota v dvoje – Jutro (00:01:13)
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškeg...
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškeg...
Nataša Prosenc Stearns - Meja / Border (0:04:32)
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaž...
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaž...
Nataša Prosenc Stearns - Disk / Disc (00:02:57)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...