Nataša Prosenc Stearns - Suvenir (film - odlomki) (01:20:00 (00:02:32))
Produkcija: Kanalya Pictures, 2006
Triler o ilegalnem trgovanju z afriško umetnostjo in posledicah kolonializma na zahodu.
Št. 291
"Video Installations (1994-2005)"
Avtor/ica: Prosenc, Nataša
Naslov: Video Installations (1994-2005)
Podnaslov: Swimming the Dark, Crossing, Sphere, Well, Vortex, Shadows, Corner, Tomb, Pillar, More, Reason, Vertical Horizon, Journey into the Void, Place of the Game
Trajanje: 00:13:58
Leto: 2005
Zvrst: Instalacija / Eksperimentalni video / Avtorski video / Narativni video
+
VEČ 1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005)
2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instalacije v prostoru. (2004/5)
3. Sphere: podvodna podoba plavalke, ki je rahlo popačena in projicirana na izboženo površino, spominja na podobo iz akvarija. Žensko telo se giblje in skuša ubežati krožnim omejitvam. Krogla je narejena iz pleksi stekla, na njej pa so projicirane podobe. Na koncu izsek z razstave. (2001)
4. Well: video projekcija pulziranja srčne mišice, ki se zrcali v vodnjaku. Podobe notranjega organa so popačene, saj so povečane in postavljene v vodnjak. (2001)
5. Vortex: detajl s štirikanalne video instalacije Gladiatorji. Nizanje podob ognja, zemlje, peska, snega, ki se vrtijo in izgubljajo v krožnem gibanju.(1999)
6. Shadows: enokanalni video človeških senc na puščavskih tleh, vključen v več instalacij. (1999)
7. Corner: dvokanalna projekcija na pravokotno postavljene zaslone prikazuje sence teles, ki prehajajo v urbanem okolju, se zrcalijo na puščavskih tleh pod njimi. Vendar se nekako ne ujemajo. Osvobojene sence iz narave sledijo svoji poti. (1998)
8. Tomb: video projekcija skozi vejevje na razpokano marmorno površino. (2002)
9. Pillar: preplet podob senc golih teles v obliki stebra. (1997)
10. More: devetkanalna modra talna instalacija podob telesnih delov v različnih postavitvah. (1997)
11. Reason: dvokanalna video instalacija, ki prikazuje zgodbo o Sizifu. (1996)
12. Vertical Horizon: štirikanalna video instalacija s podobami iskalcev izhoda iz labirinta iz betonskih opek. (1994)
13. Journey into the Void: petkanalna instalacija obnove srednjeveškega gradu v Sloveniji. (1994)
14. Place of the Game: video projekcija, ki prikazuje hrbet plesalca butoh. Opazujemo gibanje človeškega telesa, ki se prelevi v gibljivo mišično gmoto in nakazuje okostje in tkivo; poigravanje s kiparskim modelom, z organsko in celostno kvaliteto človeškega telesa. Pomikanje v samo strukturo kože in prikaz samega ustroja telesa kot nekakšnega valovanja. (1994)
2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instalacije v prostoru. (2004/5)
3. Sphere: podvodna podoba plavalke, ki je rahlo popačena in projicirana na izboženo površino, spominja na podobo iz akvarija. Žensko telo se giblje in skuša ubežati krožnim omejitvam. Krogla je narejena iz pleksi stekla, na njej pa so projicirane podobe. Na koncu izsek z razstave. (2001)
4. Well: video projekcija pulziranja srčne mišice, ki se zrcali v vodnjaku. Podobe notranjega organa so popačene, saj so povečane in postavljene v vodnjak. (2001)
5. Vortex: detajl s štirikanalne video instalacije Gladiatorji. Nizanje podob ognja, zemlje, peska, snega, ki se vrtijo in izgubljajo v krožnem gibanju.(1999)
6. Shadows: enokanalni video človeških senc na puščavskih tleh, vključen v več instalacij. (1999)
7. Corner: dvokanalna projekcija na pravokotno postavljene zaslone prikazuje sence teles, ki prehajajo v urbanem okolju, se zrcalijo na puščavskih tleh pod njimi. Vendar se nekako ne ujemajo. Osvobojene sence iz narave sledijo svoji poti. (1998)
8. Tomb: video projekcija skozi vejevje na razpokano marmorno površino. (2002)
9. Pillar: preplet podob senc golih teles v obliki stebra. (1997)
10. More: devetkanalna modra talna instalacija podob telesnih delov v različnih postavitvah. (1997)
11. Reason: dvokanalna video instalacija, ki prikazuje zgodbo o Sizifu. (1996)
12. Vertical Horizon: štirikanalna video instalacija s podobami iskalcev izhoda iz labirinta iz betonskih opek. (1994)
13. Journey into the Void: petkanalna instalacija obnove srednjeveškega gradu v Sloveniji. (1994)
14. Place of the Game: video projekcija, ki prikazuje hrbet plesalca butoh. Opazujemo gibanje človeškega telesa, ki se prelevi v gibljivo mišično gmoto in nakazuje okostje in tkivo; poigravanje s kiparskim modelom, z organsko in celostno kvaliteto človeškega telesa. Pomikanje v samo strukturo kože in prikaz samega ustroja telesa kot nekakšnega valovanja. (1994)
Nataša Prosenc Stearns - Swimming the Dark (00:03:52)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev.
Nataša Prosenc Stearns - Crossing (0:04:59)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Video Crossing vsebuje več plasti video posnetkov. Bližnji posnetek obraza je prekrit s plastjo, ki vsebuje valujoče sledi ognja in vode. Kombinacija daje vtis, da se posneto preliva in staplja s površino obraza. Gre za sekvenco video projekcij, ki se...
Nataša Prosenc Stearns - Connected (0:08:00)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, n...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Dokumentarec o živi skulpturi na enem izmed mostičkov čez kanal ameriških Benetk v Kaliforniji. V skulpturi Connected - A Living Sculpture/Human Bridge je sodelovalo sto ljudi, pokritih z rdečo tkanino. Udeleženci so z ramo ob rami stali na mostu, n...
Nataša Prosenc Stearns - Čakalnica (0:10:20)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Kratki igrani film prikazuje vzdušje med naključnimi pacienti v čakalnici pri svojem osebnem zdravniku na božični večer. Običajni pacienti morajo čakati, medtem ko pomembnejši partnerji, znane osebnosti in znanci zdravnikov vstopajo v ambulanto m...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2005
Kratki igrani film prikazuje vzdušje med naključnimi pacienti v čakalnici pri svojem osebnem zdravniku na božični večer. Običajni pacienti morajo čakati, medtem ko pomembnejši partnerji, znane osebnosti in znanci zdravnikov vstopajo v ambulanto m...
Nataša Prosenc Stearns - The Beach (00:05:51)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Produkcija: Kanalya Pictures, 2004
Dokumentarni posnetki Venice Beach v Los Angelesu, Kalifornija. Avtorica uporablja eksperimentalno snemalno tehniko s kombiniranjem DV kamere, filmskih leč in adaptorja za pretvorbo filmske podobe v digitalni signal.rnrn
Nataša Prosenc Stearns - Construct (00:12:00)
Produkcija: Kanalya Pictures, 2002
Video dokumentira gradnjo ogromnega objekta. Posnetke spremljajo zvoki gradnje, občasni glasbeni vložki ter naracija, ki se ukvarja s pomenom in vplivom človeških dejanj ter posledično s smislom obstoja. Kamera prehaja od totalov do bližnjih kadrov...
Produkcija: Kanalya Pictures, 2002
Video dokumentira gradnjo ogromnega objekta. Posnetke spremljajo zvoki gradnje, občasni glasbeni vložki ter naracija, ki se ukvarja s pomenom in vplivom človeških dejanj ter posledično s smislom obstoja. Kamera prehaja od totalov do bližnjih kadrov...
Nataša Prosenc Stearns - Samota v dvoje – Večer (00:11:06)
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot mošk...
Produkcija: Arsmedia, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt "Samota v dvoje" je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot mošk...
Nataša Prosenc Stearns - Samota v dvoje – Jutro (00:01:13)
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškeg...
Produkcija: Kanalya Pictures, 1999
Ko je samota preboleča, si začnemo umišljati stvari. Filmski projekt Samota v dvoje je sestavljen iz dveh kratkih filmov: Jutro in Večer, katerih zgodbi se dogajata na meji resničnosti in iluzije. V Jutru je predstavljen zorni kot moškeg...
Nataša Prosenc Stearns - Meja / Border (0:04:32)
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaž...
Produkcija: Center RTV Maribor, TV Slovenija, 1997
Video kaže razsežnosti kože, mejo med telesom in njegovo okolico. Slika se zavestno odreče vsaki sofisticirani vizualni manipulaciji, raje uporablja primarne efekte: igro svetlobe in sence in barvnih sprememb. Vibriranje kože poudarja ritmična montaž...
Nataša Prosenc Stearns - Disk / Disc (00:02:57)
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...
Produkcija: TV Slovenija, 1995
Montirani črno-beli prizori množičnih ritualov, predvsem vojn in poveličevanja velikih vodij so dokumenti sveta, neskončni in povsod navzoči. Svetovno in časovno povezanost teh podob poudarja grafični znak diska, edinega barvnega poudarka v videu,...