Polonca Lovšin - Opazovalec (00:03:13)
Production: 2002
The author is filming child play at a school playground. Her voyeuristic position allows her to observe a group of children having fun. She is filming them playing, but the filmed characters fail to notice their hidden observer.
Polonca Lovšin (1970, Ljubljana) je arhitektka in umetnica, ki se v svojih delih osredotoča na samoorganizirane iniciative in alternativne oblike delovanja znotraj arhitekture in urbanizma. V zadnjih letih se ukvarja z razmerjem med mestom in podeželjem, kar je bila tudi tema njene doktorske dizertacije na Fakulteti za likovno umetnost in dizajn na Univerzi Bauhaus,v Weimarju (2015).
V mednarodnem in lokalnem likovnem prizorišču je uveljavljena kot vsestranska umetnica na področju intervencij in umetnosti v javnem prostoru, video performansov in animacij, v katerih obravnava alternativne načine bivanja. Vodilna tematika njenih del je okoljevarstveno delovanje posameznikov v urbanem prostoru, ki jih uprizarja s humornimi akcijami.
Je soustanoviteljica umetniške skupine Kud Obrat, znotraj katere se osredotoča na javni prostor in med drugim skupaj z okoliškimi prebivalci v Ljubljani soustvarja skupnostni vrt Onkraj gradbišča (od 2010 do danes).
Sodelovala je na številnih samostojnih razstavah, kot so razstava Zemlja, voda, vrt, svoboda, v seriji Prepih, v Muzeju sodobne umetnostni na Metelkovi (2015), Vsako jajce šteje, v Centru in Galeriji P74, v Ljubljani (2013) in Elektrisierende Träume/, v Kunstverein Gera, v Nemčiji (2011) in na mnogih skupinskih razstavah, kot so Green Islands 2015, Ubran Hives, aMAZElab, na Železniški postaji Garibaldi, v Milanu (2015), Measures of Saving the World_Part 5, v Galeriji Rotor, v avstrijskem Gradcu (2014), na U3, 7. trienalu sodobne umetnosti v Sloveniji, v MSUM (2013) in Tricky Woman 2012, festivalu animiranega filma na Dunaju (2012).
Je avtorica in soavtorica številnih publikacij in dobitnica različnih štipendij, nagrad in umetniških rezidenc, med drugim priznanja Riharda Jakopiča 2018 za dosežke na področju sodobne vizualne umetnosti (2018), nagrade zlata ptica za vizualno in intermedijsko umetnost (2010), umetniške rezidence v Wysing Arts Centru v Cambridgu, VB (2009) in rezidence Artslink v New Yorku/San Franciscu (2006). Je samozaposlena v kulturi.
V mednarodnem in lokalnem likovnem prizorišču je uveljavljena kot vsestranska umetnica na področju intervencij in umetnosti v javnem prostoru, video performansov in animacij, v katerih obravnava alternativne načine bivanja. Vodilna tematika njenih del je okoljevarstveno delovanje posameznikov v urbanem prostoru, ki jih uprizarja s humornimi akcijami.
Je soustanoviteljica umetniške skupine Kud Obrat, znotraj katere se osredotoča na javni prostor in med drugim skupaj z okoliškimi prebivalci v Ljubljani soustvarja skupnostni vrt Onkraj gradbišča (od 2010 do danes).
Sodelovala je na številnih samostojnih razstavah, kot so razstava Zemlja, voda, vrt, svoboda, v seriji Prepih, v Muzeju sodobne umetnostni na Metelkovi (2015), Vsako jajce šteje, v Centru in Galeriji P74, v Ljubljani (2013) in Elektrisierende Träume/, v Kunstverein Gera, v Nemčiji (2011) in na mnogih skupinskih razstavah, kot so Green Islands 2015, Ubran Hives, aMAZElab, na Železniški postaji Garibaldi, v Milanu (2015), Measures of Saving the World_Part 5, v Galeriji Rotor, v avstrijskem Gradcu (2014), na U3, 7. trienalu sodobne umetnosti v Sloveniji, v MSUM (2013) in Tricky Woman 2012, festivalu animiranega filma na Dunaju (2012).
Je avtorica in soavtorica številnih publikacij in dobitnica različnih štipendij, nagrad in umetniških rezidenc, med drugim priznanja Riharda Jakopiča 2018 za dosežke na področju sodobne vizualne umetnosti (2018), nagrade zlata ptica za vizualno in intermedijsko umetnost (2010), umetniške rezidence v Wysing Arts Centru v Cambridgu, VB (2009) in rezidence Artslink v New Yorku/San Franciscu (2006). Je samozaposlena v kulturi.
12
Polonca Lovšin - Always Better (00:01:27)
Production: 2002
The video thematises footage from the artist's childhood: together with her sister, she demonstrated gymnastic exercises for the camera in the back garden of their family home. The sisters repeated the same routine, in the same place, in the present.
Production: 2002
The video thematises footage from the artist's childhood: together with her sister, she demonstrated gymnastic exercises for the camera in the back garden of their family home. The sisters repeated the same routine, in the same place, in the present.
Polonca Lovšin - Nomadi / Vroče poletno vozilo (00:02:40)
Production: 2000-2002
The author is building an improvised vehicle with a group of her friends and then uses it to sail on the lake. The static camera first shows accelerated shots of construction which slow down to real speed at the end of the video, when she finally sails aw...
Production: 2000-2002
The author is building an improvised vehicle with a group of her friends and then uses it to sail on the lake. The static camera first shows accelerated shots of construction which slow down to real speed at the end of the video, when she finally sails aw...
12