Darij Kreuh - Mine Mind Do you Mind (00:03:18)
Podnaslov: Imena skulptur: Treadmill, Push it, Cabine
Produkcija: 1993
Posnetek serije skulptur, ki delujejo kot nihala. Gre za interaktivno delo predmeta s predmeti in za dokumentarne posnetke iz razstave, v katere montaža minimalno poseže. Kamera posega v različne kote eksponatov, zato da jih lažje - razločneje vidimo.
DIVA Razstava
41 rezultatov med deli
Damijan Kracina - Kracina TV (00:06:24)
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnos človeka do živali, na davek človekov...
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnos človeka do živali, na davek človekov...
Damijan Kracina - Kolaž izsekov umetniških del Damijana Kracine (00:03:09)
Produkcija: 1995
Kolaž treh video del. Prvi prikazuje posnetek razstave v Galerij Trdnjavi Kluže v Bovcu, kjer je avtor postavil enega prvih kipov živali - jazbec, ki ga je upravljal z dalinjskim vodenjem. Drugo video delo je študijsko. V njem je avtor raziskoval spreminjanje barvnih tonov v skrajno nasičenih barvnih ploskvah. Tretji video prikazuje računalniško generirano gibanje človeške ribice - proteusa.
Produkcija: 1995
Kolaž treh video del. Prvi prikazuje posnetek razstave v Galerij Trdnjavi Kluže v Bovcu, kjer je avtor postavil enega prvih kipov živali - jazbec, ki ga je upravljal z dalinjskim vodenjem. Drugo video delo je študijsko. V njem je avtor raziskoval spreminjanje barvnih tonov v skrajno nasičenih barvnih ploskvah. Tretji video prikazuje računalniško generirano gibanje človeške ribice - proteusa.
Damijan Kracina - Kracina TV (00:05:48)
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...
Borut Savski - Posodi polni zvoka (00:03:34)
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali lju...
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali lju...
Marko A. Kovačič - Back to the USA (00:04:37)
Produkcija: 1984
Video je nastal v okviru razstave Back to the USA skupine R IRWIN S (katere član je bil takrat Kovačič) v Galeriji ŠKUC. Poleg dokumentarnih posnetkov z razstave in spremljajočih dogodkov, so bili kot performans uprizorjeni prizori iz slik na razstavi. Ženska in moški uprizarjata statične poze iz stenskih poslikav. Poslikave prikazujejo jazzista s trobento in par, ki se ljubi v ležečem položaju. Statične poze in igranje na trobento spremlja jazz glasba, ki jo prekini občasni računalniški napi...
Produkcija: 1984
Video je nastal v okviru razstave Back to the USA skupine R IRWIN S (katere član je bil takrat Kovačič) v Galeriji ŠKUC. Poleg dokumentarnih posnetkov z razstave in spremljajočih dogodkov, so bili kot performans uprizorjeni prizori iz slik na razstavi. Ženska in moški uprizarjata statične poze iz stenskih poslikav. Poslikave prikazujejo jazzista s trobento in par, ki se ljubi v ležečem položaju. Statične poze in igranje na trobento spremlja jazz glasba, ki jo prekini občasni računalniški napi...
Marko A. Kovačič - Naprej v preteklost (razstava) / Forth Into the Past (exhibition) (00:05:38)
Produkcija: 1994
Dokumentacija razstave v Galeriji Škuc, Ljubljana, 1994
Produkcija: 1994
Dokumentacija razstave v Galeriji Škuc, Ljubljana, 1994
Uršula Berlot - Prehodnost (02:13)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
Marko A. Kovačič - AIDA 87 (00:03:22)
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Marko A. Kovačič - Programiranje pogleda (00:07:41)
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).