Jana Flego, Katarina Petrov - Intervju z Igorjem Zabelom (00:46:19)
Produkcija: Zavod SCCA-Ljubljana / Založba/*cf. Ljubljana, 2006
Intervju razdeljen na šest poglavij sta avtorici opravili v okviru razstave INSIDE OUT v Galeriji Škuc leta 2004. Intervju je kot CD-ROM priložen knjigi Igorja Zabela 'Eseji I'.
DIVA Viri
24 rezultatov med deli
Barbara Borčić - Od alternativne scene do avtorskega videa
Podnaslov: Video produkcija v Slovenji 1992-1994
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 1994
Tekst spremlja video program z naslovom "Od alternativne scene do avtorskega videa. Video produkcija v Slovenji 1992-1994, ki so ga v produkciji SCCA-Ljubljana in Galerije Škuc kurirale Zemira Alajbegović, Barbara Borčić in Eva Rohrman leta 1994. Predvajan je bil na evropskih in ameriških prizoriščih.
Podnaslov: Video produkcija v Slovenji 1992-1994
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 1994
Tekst spremlja video program z naslovom "Od alternativne scene do avtorskega videa. Video produkcija v Slovenji 1992-1994, ki so ga v produkciji SCCA-Ljubljana in Galerije Škuc kurirale Zemira Alajbegović, Barbara Borčić in Eva Rohrman leta 1994. Predvajan je bil na evropskih in ameriških prizoriščih.
Nancy Buchanan - Video program iz Slovenije
Produkcija: 1996
Besedilo je nastalo ob projekciji programa "Od alternativne scene do avtorskega videa" v Los Angelesu in Valenciji leta 1996. Program v produkciji SCCA-Ljubljana in Galerije Škuc so kurirale Zemira Alajbegović, Barbara Borčić in Eva Rohrman (http://www.videospotting.org/od-alternativne-scene-do-avtorskega-videa-1994).
Produkcija: 1996
Besedilo je nastalo ob projekciji programa "Od alternativne scene do avtorskega videa" v Los Angelesu in Valenciji leta 1996. Program v produkciji SCCA-Ljubljana in Galerije Škuc so kurirale Zemira Alajbegović, Barbara Borčić in Eva Rohrman (http://www.videospotting.org/od-alternativne-scene-do-avtorskega-videa-1994).
Nika Grabar - Užitek v disciplini
Podnaslov: Intervju: Neven Korda o videu Borghesia: Discipline
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Nevenom Kordo o videu Discipline.
Podnaslov: Intervju: Neven Korda o videu Borghesia: Discipline
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Nevenom Kordo o videu Discipline.
Barbara Borčić - Recepcija video produkcije v slovenskem kulturnem prostoru
Produkcija: 1999
"Recepcija video produkcije v slovenskem kulturnem prostoru" je iz: Videodokument. Video umetnost v slovenskem prostoru 1969-1998,ed. B. Borčić, OSI-Slovenia, SCCA-Ljubljana, 1999-2001.
Produkcija: 1999
"Recepcija video produkcije v slovenskem kulturnem prostoru" je iz: Videodokument. Video umetnost v slovenskem prostoru 1969-1998,ed. B. Borčić, OSI-Slovenia, SCCA-Ljubljana, 1999-2001.
Kosec, Milena - Marička B. Pomagaj
Produkcija:
Milena Kosec, zdaj karierna umetnica, nekoč pa uradna pooblaščenka Državice Ptičjestrašilne, je predstavila ustanovitev državice in svojo vlogo v njej. Njena predstavitev se je zaključila z akcijo Marička Pomagaj v Moderni galeriji v Ljubljani, v času pregledne triletne razstave slovenske umetnosti U3 Vulgata, ki jo je leta 2001 kuriral Gregor Podnar. Sodelovanje na razstavi je umetnica odklonila, ker za svoj prispevek ni dobila honorarja. Poudarila je, da je umetnost lahko kritična tudi kot manjš...
Produkcija:
Milena Kosec, zdaj karierna umetnica, nekoč pa uradna pooblaščenka Državice Ptičjestrašilne, je predstavila ustanovitev državice in svojo vlogo v njej. Njena predstavitev se je zaključila z akcijo Marička Pomagaj v Moderni galeriji v Ljubljani, v času pregledne triletne razstave slovenske umetnosti U3 Vulgata, ki jo je leta 2001 kuriral Gregor Podnar. Sodelovanje na razstavi je umetnica odklonila, ker za svoj prispevek ni dobila honorarja. Poudarila je, da je umetnost lahko kritična tudi kot manjš...
Grabar, Nika; Colner, Miha - Isti prostor - drug čas
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Skozi pogovore s protagonisti umetniške scene v Ljubljani, ki pripadajo različnim generacijam in izraznim tokovom, smo želeli soočiti poglede in spomine ter se vprašati o tektonskih premikih v polju likovne umetnosti v zadnjih tridesetih letih, ki so spremljali družbeno transformacijo tega prostora.[Iz: From Consideration to Commitment: Art in Critical Confrontation to Society, on-line publication https://talkingcriticarts.wordpress.com/, Belgrade, Ljubljana, Skopje, Zagreb: 1990-2010; Publishers:...
Nika Grabar - Intervju: Marko Peljhan/Projekt Atol o videu Park kulture
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Markom Peljhanom o TV situaciji Park kulture, ki je nastala v okviru razstavnega projekta Medij v mediju (SCCA-Ljubljana) leta 1997.
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2011
Intervju z Markom Peljhanom o TV situaciji Park kulture, ki je nastala v okviru razstavnega projekta Medij v mediju (SCCA-Ljubljana) leta 1997.
Nika Grabar - Kot razpada spomin
Podnaslov: Intervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crasy Wisdom
Produkcija: SCCA-Ljubljana
Nika Grabar: Kot razpada spominIntervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crazy Wisdom Delovanje Mihe Vipotnika običajno povezujemo z video umetnostjo. Njegov prispevek je v tem kontekstu nedvomno pomemben. Velja za pionirja eksperimentalnega videa pri nas. A ko govorimo o njegovih intervencijah, je pomembno govoriti o izkušnji, ki jo z deli ustvarja, o specifični čutni formi, ki jo vedno znova konstruira skozi raziskovanje časa. Nenazadnje je bil tudi Path of Crazy Wisdom zamišljen kot v...
Podnaslov: Intervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crasy Wisdom
Produkcija: SCCA-Ljubljana
Nika Grabar: Kot razpada spominIntervju z Miho Vipotnikom o videu Path of Crazy Wisdom Delovanje Mihe Vipotnika običajno povezujemo z video umetnostjo. Njegov prispevek je v tem kontekstu nedvomno pomemben. Velja za pionirja eksperimentalnega videa pri nas. A ko govorimo o njegovih intervencijah, je pomembno govoriti o izkušnji, ki jo z deli ustvarja, o specifični čutni formi, ki jo vedno znova konstruira skozi raziskovanje časa. Nenazadnje je bil tudi Path of Crazy Wisdom zamišljen kot v...
Longyka, Jure - Digitalizacija avdiovizualnega arhiva (CD-ROM) (107 strani/pages)
Podnaslov: Diplomska naloga
Produkcija: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko, 2002
Raziskovalni večpredstavni spis: definicije pojmov, razdelava procesa, opis primerov, prikaz primerov, spletni kažipot ... Diplomska naloga govori o razlogih za digitalizacijo avdiovizualnih arhivov in načinih njene uresničitve. Definirani so pojmi kot avdiovizualno delo, digitalni avdiovizualni arhiv in nivoji v avdiovizualnem arhivu. Razdelan je proces digitalizacije avdiovizualnega dela. Opisanih je pet uprizoritev. Podane so tehnične rešitve, potrebne za prepis arhiva na digitalne nosilce, ocen...
Podnaslov: Diplomska naloga
Produkcija: Univerza v Ljubljani, Fakulteta za računalništvo in informatiko, 2002
Raziskovalni večpredstavni spis: definicije pojmov, razdelava procesa, opis primerov, prikaz primerov, spletni kažipot ... Diplomska naloga govori o razlogih za digitalizacijo avdiovizualnih arhivov in načinih njene uresničitve. Definirani so pojmi kot avdiovizualno delo, digitalni avdiovizualni arhiv in nivoji v avdiovizualnem arhivu. Razdelan je proces digitalizacije avdiovizualnega dela. Opisanih je pet uprizoritev. Podane so tehnične rešitve, potrebne za prepis arhiva na digitalne nosilce, ocen...