Neža Knez - Deus ex Machina (20:17)
Podnaslov: Imag(in)e Ka-mi-ze
Produkcija: N.K., 2018
Video je del projekta v nastajanju 'Deus ex Machina', ki ga Neža Knez dela v sodelovanju z vrtčevskimi otroki. Prosila jih je, naj opišejo in narišejo zanje najpomembnejše stvari in kako bo to izgledalo v prihodnosti. Iz posameznih opisov so skupaj sestavili eno podobo, ki so jo poimenovali "mašina, ki bo naredila boljši svet, mašina, ki nam bo pomagala." Na podlagi elementov, ki so jih izbrali otroci, je avtorica sestavila maketo robota. Video je dokumentacija us...
DIVA otroštvo
12
17 rezultatov med deli
Miha Mohorič - Khatte (00:55:00)
Podnaslov: Izbira Svobode
Produkcija: Sagar Kolektiv, 2015
Dokumentarni film prikazuje življenja otrok na ulicah Katmanduja, glavnega mesta Nepala. Režiser in snemalec Miha Mohorič spremlja skupino dečkov, ki mu pripovedujejo o svojih izkušnjah, razmišljanjih. »Včasih grdo govorim in včasih mislim na svojo mamo,« pove eden od njih. Spijo na ulici in v opuščenem vodovodnem jašku, ne hodijo v šolo, so pa pronicljivi opazovalci in iznajdljivi v iskanju načinov preživetja. Mnogi izkoriščajo njiho...
Podnaslov: Izbira Svobode
Produkcija: Sagar Kolektiv, 2015
Dokumentarni film prikazuje življenja otrok na ulicah Katmanduja, glavnega mesta Nepala. Režiser in snemalec Miha Mohorič spremlja skupino dečkov, ki mu pripovedujejo o svojih izkušnjah, razmišljanjih. »Včasih grdo govorim in včasih mislim na svojo mamo,« pove eden od njih. Spijo na ulici in v opuščenem vodovodnem jašku, ne hodijo v šolo, so pa pronicljivi opazovalci in iznajdljivi v iskanju načinov preživetja. Mnogi izkoriščajo njiho...
Urška Aplinc - sara-grieg-čokolada (00:16:55)
Produkcija: U.A., 2015
Avtorica uporabi domači videoposnetek, ki ga je posnela njena mlajša sestra v avtu. Surov material iz kamere, ki je nastal kot otroška igra s kamero, je hkrati spontana zabeležka nekega trenutka v času in prostoru. Umetnica s podrobno analizo posnetka (glej dodatno besedilo) raziskuje dva aspekta, prvi je vezan na telo in njegovo manifestacijo skozi glas in snemanje, drugi pa na vmesnost videa, ki beleži preplet otroške igre, momentov nadzora in usmerjanja. Video je bil predstavljen...
Produkcija: U.A., 2015
Avtorica uporabi domači videoposnetek, ki ga je posnela njena mlajša sestra v avtu. Surov material iz kamere, ki je nastal kot otroška igra s kamero, je hkrati spontana zabeležka nekega trenutka v času in prostoru. Umetnica s podrobno analizo posnetka (glej dodatno besedilo) raziskuje dva aspekta, prvi je vezan na telo in njegovo manifestacijo skozi glas in snemanje, drugi pa na vmesnost videa, ki beleži preplet otroške igre, momentov nadzora in usmerjanja. Video je bil predstavljen...
Luksuz produkcija - Birds Don’t Cry (02:34)
Produkcija: Luksuz produkcija, 2019
Nekega dne ugotoviš, da ne znaš. Sprašuješ druge, kdaj so se naučili. Nihče se ne spominja. Ko jim poskusiš razložiti, se smejejo – saj ni tako pomembno. Ne razumejo in to te neznansko muči. To je zgodba o Yuliji in kako je nekega dne spoznala, da nekaj v njej manjka.Kratek dokumentarec prostovoljk EVS in ESC Yuliye Kogol in Lúe López Ribes (Vir: Luksuz produkcija)
Produkcija: Luksuz produkcija, 2019
Nekega dne ugotoviš, da ne znaš. Sprašuješ druge, kdaj so se naučili. Nihče se ne spominja. Ko jim poskusiš razložiti, se smejejo – saj ni tako pomembno. Ne razumejo in to te neznansko muči. To je zgodba o Yuliji in kako je nekega dne spoznala, da nekaj v njej manjka.Kratek dokumentarec prostovoljk EVS in ESC Yuliye Kogol in Lúe López Ribes (Vir: Luksuz produkcija)
Luksuz produkcija - Ephemera (06:21)
Produkcija: Luksuz produkcija, 2014
Postarana koža, stari zidovi. Grad se je spremenil v ruševino. Stara gospa še vedno hodi po njegovih praznih sobanah. Nekoč je tu živela kot deklica, nato kot mlada ženska. Ljubila je. On je umrl. Ephemera se poetično poigrava s podobami, ki prihajajo iz preteklosti, obujenimi spomini, ki bi morali postati dediščina. Sedanjost in preteklost odmevajo v svetlih barvah med sedanjimi ruševinami, kot v filmu Jacquesa Demyja. Stvari se ne spreminjajo vedno v prah in pepel. (Vi...
Produkcija: Luksuz produkcija, 2014
Postarana koža, stari zidovi. Grad se je spremenil v ruševino. Stara gospa še vedno hodi po njegovih praznih sobanah. Nekoč je tu živela kot deklica, nato kot mlada ženska. Ljubila je. On je umrl. Ephemera se poetično poigrava s podobami, ki prihajajo iz preteklosti, obujenimi spomini, ki bi morali postati dediščina. Sedanjost in preteklost odmevajo v svetlih barvah med sedanjimi ruševinami, kot v filmu Jacquesa Demyja. Stvari se ne spreminjajo vedno v prah in pepel. (Vi...
Luksuz produkcija - Zadnji pionirji (10:35)
Produkcija: Luksuz produkcija, 2013
V bivši Jugoslaviji so otroci vstopali med pionirje pod federativno ideologijo bratstva in enotnosti. V 90-ih so v slovensko družbo vstopile nove vrednote. Kako je dobo tranzicije doživljala zadnja generacija pionirjev? (Vir: Luksuz produkcija) Avtorica: Daniela Rodrigues
Produkcija: Luksuz produkcija, 2013
V bivši Jugoslaviji so otroci vstopali med pionirje pod federativno ideologijo bratstva in enotnosti. V 90-ih so v slovensko družbo vstopile nove vrednote. Kako je dobo tranzicije doživljala zadnja generacija pionirjev? (Vir: Luksuz produkcija) Avtorica: Daniela Rodrigues
Neža Knez - Sledim (10:33)
Podnaslov: Sedmi poskus
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2023
Izhodišče procesa je osebna potreba po raziskovanju nevidnih oblik in form, neslišnih zvokov, pomenov, lepote in nevarnosti dotika, ki človeka popelje v odnos z lastnim telesom. Umetnica na eni strani raziskuje in beleži transformacije materialnosti narave ter vpisovanje človeških sledi v te materiale, na drugi strani pa te materiale v ateljeju obdeluje in raziskuje njihove značilnosti, jim sledi in jih organizira na način, ki rezultira v novih primerjavah in povezavah med samimi...
Podnaslov: Sedmi poskus
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2023
Izhodišče procesa je osebna potreba po raziskovanju nevidnih oblik in form, neslišnih zvokov, pomenov, lepote in nevarnosti dotika, ki človeka popelje v odnos z lastnim telesom. Umetnica na eni strani raziskuje in beleži transformacije materialnosti narave ter vpisovanje človeških sledi v te materiale, na drugi strani pa te materiale v ateljeju obdeluje in raziskuje njihove značilnosti, jim sledi in jih organizira na način, ki rezultira v novih primerjavah in povezavah med samimi...
12