Uršula Berlot - Prehodnost (02:13)
Produkcija: Uršula Berlot, 2006
Vzorci, nastali z jedkanjem plastične površine, reflektirajo svetlobo na stene galerije. Razgibana arhitektura bivšega sakralnega prostora se popolnoma dekonstruira z gibanjem svetlobnih odsevov. Dvodimenzionalna površina s svojimi številnimi odsevi ustvarja trodimenzionalno animacijo, ki si z močjo učinkovanja prilasti volumen galerije. Ta volumen postane medij, ki generira podobe in tako multiplicira svojo prostorskost. (Vir: DIVA)
DIVA svetloba
40 rezultatov med deli
Vesna Čadež - Slika / Painting (0:03:24)
Produkcija: 2007
Video v ospredje postavlja način prikaza slikarskih ploskev, fragmentov iz avtoričinih slik. Slednje se v videu prikazujejo na način animacije in kolažiranja, ko se površina slike gradi ena na drugo, v podslikavah in barvnih razmerjih. V tem primeru slikarsko platno nadomesti računalniški ekran, kjer avtorica postopoma prihaja do zapolnjene vizualne površine, slike. Oblike in motiv se navezujejo na naravni svet in njegove elemente.
Produkcija: 2007
Video v ospredje postavlja način prikaza slikarskih ploskev, fragmentov iz avtoričinih slik. Slednje se v videu prikazujejo na način animacije in kolažiranja, ko se površina slike gradi ena na drugo, v podslikavah in barvnih razmerjih. V tem primeru slikarsko platno nadomesti računalniški ekran, kjer avtorica postopoma prihaja do zapolnjene vizualne površine, slike. Oblike in motiv se navezujejo na naravni svet in njegove elemente.
Vesna Čadež - Med vožnjo / During the Drive (0:02:19)
Produkcija: 2007
Video delo upodablja pot, ki jo predstavlja potovanje z vlakom. Avtorica skozi sliko raziskuje gibanje, opazovanje okolice skozi okno, igre upočasnjenega in hitrega gibanja, ki se odražajo v sledeh hitrosti zunanje, naravne pojavnosti. Video je namenoma ustvarjen in predstavljen v črno-beli tehniki, saj je tako še bolj poudarjen grafični videz struktur in sledi opazovanja na tej poti. Umetnica se loteva Večnega iskanja neštetih in neponovljivih možnosti pogledov skozi okno, ki se nizajo v zgodbi pot...
Produkcija: 2007
Video delo upodablja pot, ki jo predstavlja potovanje z vlakom. Avtorica skozi sliko raziskuje gibanje, opazovanje okolice skozi okno, igre upočasnjenega in hitrega gibanja, ki se odražajo v sledeh hitrosti zunanje, naravne pojavnosti. Video je namenoma ustvarjen in predstavljen v črno-beli tehniki, saj je tako še bolj poudarjen grafični videz struktur in sledi opazovanja na tej poti. Umetnica se loteva Večnega iskanja neštetih in neponovljivih možnosti pogledov skozi okno, ki se nizajo v zgodbi pot...
Vesna Čadež - Sencasvetloba / Shadowlight (0:01:25)
Produkcija: 2007
Video prikazuje svetlobne vzorce narave, ki se pojavljajo v določenih zaporedjih. Gre za različne vidike svetlobe in sence v naravi, od neposrednih v naravi, kot so presevanja na listih, na nebu, v oblikah narave, do tistih, ki jih povzročajo različne strukture bivalnega okolja človeka.
Produkcija: 2007
Video prikazuje svetlobne vzorce narave, ki se pojavljajo v določenih zaporedjih. Gre za različne vidike svetlobe in sence v naravi, od neposrednih v naravi, kot so presevanja na listih, na nebu, v oblikah narave, do tistih, ki jih povzročajo različne strukture bivalnega okolja človeka.
Uršula Berlot - Pulzija (0:02:41)
Produkcija: Uršula Berlot, 2007
Video delo kombinira medicinske posnetke možganov in računalniške manipulacije teh slik. Tako animirana podoba je simetrična in dehumanizirana. V video delu se ustvari popolnoma abstrakten prostor, podoben vesolju. Cerebralno prodročje avtorice tako postane ishodišče za nepredvidljivo potovanje svetlobnih žarkov. (Vir: DIVA)
Produkcija: Uršula Berlot, 2007
Video delo kombinira medicinske posnetke možganov in računalniške manipulacije teh slik. Tako animirana podoba je simetrična in dehumanizirana. V video delu se ustvari popolnoma abstrakten prostor, podoben vesolju. Cerebralno prodročje avtorice tako postane ishodišče za nepredvidljivo potovanje svetlobnih žarkov. (Vir: DIVA)
Marko A. Kovačič - Programiranje pogleda (00:07:41)
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Neven Korda - Reinkarnacija (00:01:14)
Podnaslov: Vmesno poročilo, Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2001
Ritmično ponavljanje grafičnih gesel na podlagi, ki vibrira tik pred razpadom. Obuditev originalnih stavkov iz šestdesetih. Prva dva sta iz Do It Jarry Rubin, tretji pa izrek ameriških Indijancev posredovan prek pesnika Marjana Kralja. Glasba: Nikoli, Lolita. Dvigni se in zapusti to gmoto mesa. Svet te je dolžan živeti. Bog je velik, drevo je še večje. (Neven Korda) Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih video del. So vmesna por...
Podnaslov: Vmesno poročilo, Iz serije Novi novi filmi
Produkcija: 2001
Ritmično ponavljanje grafičnih gesel na podlagi, ki vibrira tik pred razpadom. Obuditev originalnih stavkov iz šestdesetih. Prva dva sta iz Do It Jarry Rubin, tretji pa izrek ameriških Indijancev posredovan prek pesnika Marjana Kralja. Glasba: Nikoli, Lolita. Dvigni se in zapusti to gmoto mesa. Svet te je dolžan živeti. Bog je velik, drevo je še večje. (Neven Korda) Novi novi filmi (NNF) so nastajali med letoma 2001 in 2007 in vsebujejo dvanajst samostojnih video del. So vmesna por...
Amir Muratović - Gibanje v podobah (00:05:00)
Produkcija: Amir Muratović, 2006
Video na specifičen način dokumentira likovno kolonijo. Ker je bila tema kolonije podoba gibanja, se je avtor osredotočil na gibanje umetnikov in umetniškega procesa. Z zaključkom umetniškega procesa se ustvarjalni akt ne pretopi vedno le v umetnino. Vsaka umetniška praksa se tako pokaže v svoji goli ustvarjalnosti. Video kot zapisovalec tega umetniškega procesa pa postane dokument ritmičnih premikov, svetlobnih iger, barvnih in reliefnih tranzicij in gibanj umetnikov.
Produkcija: Amir Muratović, 2006
Video na specifičen način dokumentira likovno kolonijo. Ker je bila tema kolonije podoba gibanja, se je avtor osredotočil na gibanje umetnikov in umetniškega procesa. Z zaključkom umetniškega procesa se ustvarjalni akt ne pretopi vedno le v umetnino. Vsaka umetniška praksa se tako pokaže v svoji goli ustvarjalnosti. Video kot zapisovalec tega umetniškega procesa pa postane dokument ritmičnih premikov, svetlobnih iger, barvnih in reliefnih tranzicij in gibanj umetnikov.
Mirjana Batinić - Burja (00:02:42)
Produkcija: 2006
Podvojena podoba. Silhueta, neprijetni občutek tesnobe. Fizični napor. avto erotika. Zaslepljena kamera. V delih snema subtilne avtoportrete, ki mejijo celo na avtoerotiko. Zdi se, da je njeno življenje postalo umetniško delo. A prvo umetniško delo je pravzaprav umetnica sama, ki oblikuje svojo podobo z nenavadno dolgimi lasmi, z oblikovanjem lastne osebnosti, z eksplicitno prefinjeno mimiko. Močna prezenca v njenih delih, kjer se skoraj vedno pojavlja kot osrednja igralka, nas privede do ideje nar...
Produkcija: 2006
Podvojena podoba. Silhueta, neprijetni občutek tesnobe. Fizični napor. avto erotika. Zaslepljena kamera. V delih snema subtilne avtoportrete, ki mejijo celo na avtoerotiko. Zdi se, da je njeno življenje postalo umetniško delo. A prvo umetniško delo je pravzaprav umetnica sama, ki oblikuje svojo podobo z nenavadno dolgimi lasmi, z oblikovanjem lastne osebnosti, z eksplicitno prefinjeno mimiko. Močna prezenca v njenih delih, kjer se skoraj vedno pojavlja kot osrednja igralka, nas privede do ideje nar...
Mark Požlep - Is Anger Substitude for Love (0:08:15)
Produkcija: 2010
Video je zasnovan kot minimalistična interakcija majhnih svetlobnih teles na temnen zaslonu, ki se repetitivno približujeta in oddaljujeta. Ob vsakem zbližanju, kjer pa še vedno ostaneta na varni ditanci, izmenjata nekaj besed, ki skušajo orisati in umestiti njun abstrahiran odnos. Po koncu kratkega, napetega in pomenljivega pogovora, ki se navezuje na kompleksnost medsebojnih (ljubezenskih) odnosov, začno skozi temo švigati ognjeni izstrelki ter z vztrajnostjo uspejo zanetiti požar. Iz teme se izvi...
Produkcija: 2010
Video je zasnovan kot minimalistična interakcija majhnih svetlobnih teles na temnen zaslonu, ki se repetitivno približujeta in oddaljujeta. Ob vsakem zbližanju, kjer pa še vedno ostaneta na varni ditanci, izmenjata nekaj besed, ki skušajo orisati in umestiti njun abstrahiran odnos. Po koncu kratkega, napetega in pomenljivega pogovora, ki se navezuje na kompleksnost medsebojnih (ljubezenskih) odnosov, začno skozi temo švigati ognjeni izstrelki ter z vztrajnostjo uspejo zanetiti požar. Iz teme se izvi...