Sašo Podgoršek - Koza je preživela (00:09:03)
Produkcija: 1992
Posnetki prikazujejo posameznike, ki se zbirajo pred zapornico: oseba v avtomobilu, ki čaka na svoje dekle, oseba na vozu, oseba na motorju in nekdo s kozo v naročju. Kolona pred zapornico čaka na vlak, vname se pretep, koza pa se v zmedi znajde privezana na zapornico, ki se, ko vlak odide, dvigne s kozo vred. Video predstavlja zrežirane komične prizore, ki prikazujejo resničnost sodobne družbe.
DIVA žival
43 rezultatov med deli
Oliver Marčeta - Dalmatinischer hund (00:07:55)
Produkcija:
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni zgornji del telesa, ki se nekontrolirano giblje, oko, ki ga prekine zeleno-modra tapiserija. Keramična figura psa dalmatinca, ki ga prekrivajo.
Produkcija:
Nejasne podobe v črno-beli maski prekrivajo črne - dalmatinske pike s croma key tehniko. To prekrivanje spremlja inštrumentalna glasba. Podobe se sučejo, včasih so horizontalno obrnjene: pes ki teče proti dnu ekrana in nazaj, ritensko, preosvetljeni zgornji del telesa, ki se nekontrolirano giblje, oko, ki ga prekine zeleno-modra tapiserija. Keramična figura psa dalmatinca, ki ga prekrivajo.
Oliver Marčeta - Zelenjavna mavrica (00:03:06)
Produkcija:
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvni in svetlobni kontrast je zelo močan in ustvarja psihedelično vzdušje.
Produkcija:
Polž iz plastelina, ki lovi svoj rep, drsi po površini ekrana, kjer se pojavijo tudi krogljice, ki spominjajo na zvezde. V središču pozornosti je njegova hiška, ki jo osvetljujejo različne barve. Video pogosto funkcionira kot abstraktna slika. Barvni in svetlobni kontrast je zelo močan in ustvarja psihedelično vzdušje.
Rok Sieberer Kuri - Rollins (00:01:03)
Produkcija: V.S. - D.V., 1990
Posnetki lobanj in človeškega okostja preidejo k posnetkom medveda, sove; nagačenih živali. Glas Henrya Rollinsa poda citat Henrya Millerja iz leta 1934: "Tomorrow you may bring about the destruction of your world. Tomorrow you sing in paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without name or country, a man whom i respect because he has absolutely nothing in common with you - myself. Tonight i shall meditate upon that wh...
Produkcija: V.S. - D.V., 1990
Posnetki lobanj in človeškega okostja preidejo k posnetkom medveda, sove; nagačenih živali. Glas Henrya Rollinsa poda citat Henrya Millerja iz leta 1934: "Tomorrow you may bring about the destruction of your world. Tomorrow you sing in paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without name or country, a man whom i respect because he has absolutely nothing in common with you - myself. Tonight i shall meditate upon that wh...
Zvonko Čoh, Milan Erič - Cigara za princa (00:11:09)
Podnaslov: Socializacija bika? - prva epizoda
Produkcija: Emotionfilm, ŠKUC, TV Slovenija, 1995
Cigara za princa je prva epizoda animiranega filma Socializacija bika?, ki je bila uporabljena kot promocijski spot. Skozi prelivanje podob spremljamo nagajivo ljubezensko zgodbo. Karikaturi dveh ljudi (avtorjev?) bežita pred bikom, asociacije odvijanja zgodbe so podobne sanjam, detajli so v ospredju. Socializacija bika? je prva slovenska celovečerna risanka.
Podnaslov: Socializacija bika? - prva epizoda
Produkcija: Emotionfilm, ŠKUC, TV Slovenija, 1995
Cigara za princa je prva epizoda animiranega filma Socializacija bika?, ki je bila uporabljena kot promocijski spot. Skozi prelivanje podob spremljamo nagajivo ljubezensko zgodbo. Karikaturi dveh ljudi (avtorjev?) bežita pred bikom, asociacije odvijanja zgodbe so podobne sanjam, detajli so v ospredju. Socializacija bika? je prva slovenska celovečerna risanka.
Rok Sieberer Kuri - Psy (00:07:23)
Podnaslov: Media Teror predstavlja Short Video Films
Produkcija: Media Teror, 2003
Video prikazuje filtriranje podob v kombinaciji z drugimi posnetki prsti, rib, posameznikov, mesta, zahajajočega sonca itd. Posnetki so opremljeni z agresivno techno glasbo.
Podnaslov: Media Teror predstavlja Short Video Films
Produkcija: Media Teror, 2003
Video prikazuje filtriranje podob v kombinaciji z drugimi posnetki prsti, rib, posameznikov, mesta, zahajajočega sonca itd. Posnetki so opremljeni z agresivno techno glasbo.
Damijan Kracina, Vladimir Leben - Ape Boys (00:12:11)
Produkcija: 2004
Glasbeni video z Damijanom Kracino na bas kitari in Vladimirjem Lebnom na bobnih je bil prvotno uprizorjen kot video performans v instalaciji, ki je s scenskimi rekviziti simulirala naravni habitat opic, podobno kot na dokumentarnih oddajah na televiziji. Video se razstavlja kot del video instalacije in sicer na televizorju v črnem zaboju s poslikanimi panoji. V opici našemljena avtorja zaigrata uverturo in tri skladbe, ki temeljijo na grundge glasbi. Video je bil razstavljen kot del skupinskih proj...
Produkcija: 2004
Glasbeni video z Damijanom Kracino na bas kitari in Vladimirjem Lebnom na bobnih je bil prvotno uprizorjen kot video performans v instalaciji, ki je s scenskimi rekviziti simulirala naravni habitat opic, podobno kot na dokumentarnih oddajah na televiziji. Video se razstavlja kot del video instalacije in sicer na televizorju v črnem zaboju s poslikanimi panoji. V opici našemljena avtorja zaigrata uverturo in tri skladbe, ki temeljijo na grundge glasbi. Video je bil razstavljen kot del skupinskih proj...
Damijan Kracina, Vladimir Leben - Galapagos (00:05:39)
Produkcija: 2005
Video je nastal ob skupnem razstavnem projektu obeh avtorjev z naslovom Galapagos. Kamera beleži bližnje posnetke z umetne instalacije otočja Galapagos z vulkanom na sredini. Ko na otočju naletimo na posamezne živalske vrste ali motive, pride do mehkega prehoda s posnetka otočja na posnetek slike Vladimirja Lebna s prikupnimi a čudaškimi živalmi z velikimi očmi. Hkrati se spremni tudi zvok in preide iz mehanskega brnenja v posnetke oglašanja živali. Vmes je vključen kratek izsek iz...
Produkcija: 2005
Video je nastal ob skupnem razstavnem projektu obeh avtorjev z naslovom Galapagos. Kamera beleži bližnje posnetke z umetne instalacije otočja Galapagos z vulkanom na sredini. Ko na otočju naletimo na posamezne živalske vrste ali motive, pride do mehkega prehoda s posnetka otočja na posnetek slike Vladimirja Lebna s prikupnimi a čudaškimi živalmi z velikimi očmi. Hkrati se spremni tudi zvok in preide iz mehanskega brnenja v posnetke oglašanja živali. Vmes je vključen kratek izsek iz...
Damijan Kracina - The Ant (00:03:53)
Produkcija: 1997
Video prikazuje zadnjo minuto življenja mravlje, ki se je ujela na lepljivo podlago. Statični posnetek je na razstavah zmeraj predstavljen na miniaturnem ekranu, ki prikazuje mravljo v domala naravni velikosti. Avtor obravnava človekovo neodgovorno in brezsrčno ravnanje z živalmi in nam prikaže, da je smrt še tako drobcenega bitja ravno tako dramatična.
Produkcija: 1997
Video prikazuje zadnjo minuto življenja mravlje, ki se je ujela na lepljivo podlago. Statični posnetek je na razstavah zmeraj predstavljen na miniaturnem ekranu, ki prikazuje mravljo v domala naravni velikosti. Avtor obravnava človekovo neodgovorno in brezsrčno ravnanje z živalmi in nam prikaže, da je smrt še tako drobcenega bitja ravno tako dramatična.
Damijan Kracina - Kracina TV (00:05:48)
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...