Kristina Kokalj - Mašina spomina (00:04:25)
Produkcija: ALUO, 2018
Video je kolaž črno-belih podob, posnetih na 35-mm analogni film. Podobe se izmenjujejo v hitrem ritmu in po principu stop-motion animacije ustvarjajo iluzijo hektičnega gibanja in utripanja. Podobe narave (krošnje dreves, veje) in urbanega (ulične luči, grafiti, ograje, cesta) se prepletajo. Posnetki z odprto zaslonko povzročijo razvejano linearno svetlobno risbo, ki prehaja in se utripajoče izmenjuje z bližnjimi posnetki golih vej. Stroboskopsko utripanje podob spremlja avtorska glasba Klem...
DIVA analogno
21 rezultatov med deli
Mila Peršin - Tetka Milena (09:06)
Produkcija: AVA - Akademija za vizualne umetnosti, 2019
Dokumentarni portet moje stare tete iz Sarajeva, ki se je na začetku vojne leta 1992, po smrti moža in dveh sinov preselila v lopo zraven svoje hiše. Roza hiša, kjer je vse ovito v celofan, je tako postal njen monument spominov. (vir: avtorica)
Produkcija: AVA - Akademija za vizualne umetnosti, 2019
Dokumentarni portet moje stare tete iz Sarajeva, ki se je na začetku vojne leta 1992, po smrti moža in dveh sinov preselila v lopo zraven svoje hiše. Roza hiša, kjer je vse ovito v celofan, je tako postal njen monument spominov. (vir: avtorica)
Duba Sambolec - Roke (04:10)
Produkcija: Filmska šola z Mirjano Borčić / Pionirski dom Ljubljana, 1969/1970
Film je posnet na 8mm črno-beli filmski trak. Nastal je na filmski šoli z Mirjano Borčić v Pionirskem domu v Ljubljani med študijem na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani in pred študijem kiparstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani.Amaterski film, kot ga imenuje umetnica, je sestavljen iz kratkih prizorov bližnjih posnetkov njenih rok pred temnim ozadjem s pokončnimi črtami. Po umetničinih besedah gre za animirani film z živim objektom. Izhodiščna...
Produkcija: Filmska šola z Mirjano Borčić / Pionirski dom Ljubljana, 1969/1970
Film je posnet na 8mm črno-beli filmski trak. Nastal je na filmski šoli z Mirjano Borčić v Pionirskem domu v Ljubljani med študijem na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani in pred študijem kiparstva na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani.Amaterski film, kot ga imenuje umetnica, je sestavljen iz kratkih prizorov bližnjih posnetkov njenih rok pred temnim ozadjem s pokončnimi črtami. Po umetničinih besedah gre za animirani film z živim objektom. Izhodiščna...
Marko A. Kovačič - Hey Joe (06:26)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: Marko A. Kovačič, 1984
žanrski kontrapunkt osebnega in javnega, izzivanja in zapeljevanja, ki se bere ravno med temi razpokami. (Vir: Postaja DIVA)
Marko A. Kovačič - Part II (19:51)
Produkcija: ŠKUC, 1984
Film v maniri kriminalističnih filmov, skrivanja in oprezovanja se giblje med žanroma detektivke in grozljivke in okoli skrivnostnega mikrofilma ter ima hkrati pridih burlesknega. Reprezentira atmosfero in imidž svojega časa na ljubljanski alternativni sceni osemdesetih let.Part II je bil predvajan kot predfilm v predstavi Rdeči žarek Gledališča Ane Monro, katerega član je bil tudi avtor filma. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: ŠKUC, 1984
Film v maniri kriminalističnih filmov, skrivanja in oprezovanja se giblje med žanroma detektivke in grozljivke in okoli skrivnostnega mikrofilma ter ima hkrati pridih burlesknega. Reprezentira atmosfero in imidž svojega časa na ljubljanski alternativni sceni osemdesetih let.Part II je bil predvajan kot predfilm v predstavi Rdeči žarek Gledališča Ane Monro, katerega član je bil tudi avtor filma. (Vir: Postaja DIVA)
Marko A. Kovačič - Inspektor Shwake (6:55)
Produkcija: Marko A. Kovačič, Gledališče Ane Monro, 1984
Film z glavnima junakoma (inšpektor Shwake in doktor Marek) pripoveduje o vojnih zadregah, skonstruiranih vzrokih in poskusu, da se spremeni tok dogodkov in vojno prepreči.Film je bil prvotno predvajan kot del istoimenske predstave Gledališča Ane Monro, katerega član je bil tudi avtor filma. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: Marko A. Kovačič, Gledališče Ane Monro, 1984
Film z glavnima junakoma (inšpektor Shwake in doktor Marek) pripoveduje o vojnih zadregah, skonstruiranih vzrokih in poskusu, da se spremeni tok dogodkov in vojno prepreči.Film je bil prvotno predvajan kot del istoimenske predstave Gledališča Ane Monro, katerega član je bil tudi avtor filma. (Vir: Postaja DIVA)
Nejc Trampuž - Korak za korakom (03:17)
Produkcija: ALUO, 2017
Korak za korakom / Step by Step je eksperimentalni video, ki raziskuje pojav glitcha. Osnovni videi so posneti digitalno ali zajeti prek TV programov, nato pa prek povzročanja namernih napak močno poškodovani. Proces dela je vseboval cikel večkratnega snemanja ekranov, cable bending, poškodovanje podatkov na VHS kasetah, uporaba kamer z defektnim senzorjem itd. (Vir: Nejc Trampuž)
Produkcija: ALUO, 2017
Korak za korakom / Step by Step je eksperimentalni video, ki raziskuje pojav glitcha. Osnovni videi so posneti digitalno ali zajeti prek TV programov, nato pa prek povzročanja namernih napak močno poškodovani. Proces dela je vseboval cikel večkratnega snemanja ekranov, cable bending, poškodovanje podatkov na VHS kasetah, uporaba kamer z defektnim senzorjem itd. (Vir: Nejc Trampuž)
Neža Knez - Zgodba o sinu, ki je obrnil čas, ko se je postavil na glavo (03:00)
Produkcija: Neža Knez, 2021
Pred svojim blokom sem našla stare diapozitive in sončno ogledalo za ogled slik.Tako sem naredila zgodbo o sinu, ki je obrnil čas, ko se je postavil na glavo. (Vir: Neža Knez)
Produkcija: Neža Knez, 2021
Pred svojim blokom sem našla stare diapozitive in sončno ogledalo za ogled slik.Tako sem naredila zgodbo o sinu, ki je obrnil čas, ko se je postavil na glavo. (Vir: Neža Knez)
Uršula Berlot - Topologija imaginarnih skirmionov (06:55)
Produkcija: Uršula Berlot, 2023
Video združuje abstrahirane video posnetke svetlobno-kinetičnih skulptur v gibanju in njihove 3D simulacije. Takšno prepletanje digitalno simuliranih in analognih vizualnih učinkov ustvarja topologijo hibridne virtualnosti, ki zlasti v obliki video projekcije v instalaciji svetlobnih objektov, briše nasprotja med fizično in digitalno ustvarjeno realnostjo, saj ju postavlja na isto izkustveno raven. (Vir: avtorica)
Produkcija: Uršula Berlot, 2023
Video združuje abstrahirane video posnetke svetlobno-kinetičnih skulptur v gibanju in njihove 3D simulacije. Takšno prepletanje digitalno simuliranih in analognih vizualnih učinkov ustvarja topologijo hibridne virtualnosti, ki zlasti v obliki video projekcije v instalaciji svetlobnih objektov, briše nasprotja med fizično in digitalno ustvarjeno realnostjo, saj ju postavlja na isto izkustveno raven. (Vir: avtorica)
Jaka Vatovec - Cerberus (06:36)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2024
Video je sestavljen iz številnih skeniranih analognih čb fotografij nočne in zimske narave, bližnjih posnetkov starih kmetijskih naprav, detajlov umetelnih ograj in drugih arhitekturnih elementov. Med njimi se pojavijo vijolični kolaži mitološkega troglavega psa Kerberja. Premišljena montaža natančno sledi ritmu avtorske zvočne podobe, ki ustvarja intenziven vtis ujetosti in groze. Video je nastal za dve povezani samostojni razstavi umetnika Jake Vatovca False Magic 3 v Galerij...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2024
Video je sestavljen iz številnih skeniranih analognih čb fotografij nočne in zimske narave, bližnjih posnetkov starih kmetijskih naprav, detajlov umetelnih ograj in drugih arhitekturnih elementov. Med njimi se pojavijo vijolični kolaži mitološkega troglavega psa Kerberja. Premišljena montaža natančno sledi ritmu avtorske zvočne podobe, ki ustvarja intenziven vtis ujetosti in groze. Video je nastal za dve povezani samostojni razstavi umetnika Jake Vatovca False Magic 3 v Galerij...