Apolonija Šušteršič - Bonnevoie by day & night (0:07:54)
Produkcija: 1998
Video odslikuje podobo predela mesta Bonnevoie. Razgibana kamera raziskuje prostor, snema ključne točke četrti (železniška postaja, mestne ulice, gradbišče, privatne in javne prostore). Raziskovanje delovnega in bivalnega prostora mesta in njegovih prostorov za kulturno dejavnost. Bonnevoie je mestna četrt, ki slovi kot najbolj mešan predel Luksemburga z 80% emigrantske populacije.
DIVA Video dela
1206 rezultatov med deli
Apolonija Šušteršič - How To Make Orange Juice I (0:02:08)
Produkcija: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
Produkcija: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
Apolonija Šušteršič - (Cre)Action Directe (0:13:57)
Podnaslov: Intervju z Riek van der Kerchove
Produkcija: 1998
Pogovor z ustvarjalcem in producentom Rickom van der Kerchovom. Kamera ne snema intervjujanca, ampak spremlja dogajanje v skoraj preznem baru v Luxemburgu. Pogovor je bil uporabljen za potrebe festivala Manifesta.
Podnaslov: Intervju z Riek van der Kerchove
Produkcija: 1998
Pogovor z ustvarjalcem in producentom Rickom van der Kerchovom. Kamera ne snema intervjujanca, ampak spremlja dogajanje v skoraj preznem baru v Luxemburgu. Pogovor je bil uporabljen za potrebe festivala Manifesta.
Apolonija Šušteršič - Memories of the Future (0:08:03)
Produkcija: 1997
Prostor v mestu Bennevoie, kjer v zapuščenem industrijskem objektu sodobni plesalec izvaja javno vajo sodobnega izraznega plesa.
Produkcija: 1997
Prostor v mestu Bennevoie, kjer v zapuščenem industrijskem objektu sodobni plesalec izvaja javno vajo sodobnega izraznega plesa.
Apolonija Šušteršič - Ausverkauf (0:09:45)
Produkcija: 1999
Množica obiskovalcev prihaja v kino dvorano, kjer se najprej posedejo in ogledujejo film, nato pa jo popolnoma izpraznijo.
Produkcija: 1999
Množica obiskovalcev prihaja v kino dvorano, kjer se najprej posedejo in ogledujejo film, nato pa jo popolnoma izpraznijo.
Mirko Simić, Stanka Brljević - Scream (00:03:53)
Produkcija: VPK, Bris, 1995
Video spot za skladbo Scream skupine Borghesia. Avtorji so koncipirali video kot kolaž različnih video materialov, katere prepletajo v intenzivnem kolažu in na ta način plastijo površino. Da bi omogočili konstantno napetost v brzem ritmu glasbe, so avtorji postavili v kontrastno razmerje tako vsebinske značaje video izsekov kot kvalitativne. Nasprotja motivov vojne in umetnosti, abstraktnega ali figuralnega, oštre ali pikselizirane površine omogočajo potek videa v visokem ritmu brez da bi zapadel...
Produkcija: VPK, Bris, 1995
Video spot za skladbo Scream skupine Borghesia. Avtorji so koncipirali video kot kolaž različnih video materialov, katere prepletajo v intenzivnem kolažu in na ta način plastijo površino. Da bi omogočili konstantno napetost v brzem ritmu glasbe, so avtorji postavili v kontrastno razmerje tako vsebinske značaje video izsekov kot kvalitativne. Nasprotja motivov vojne in umetnosti, abstraktnega ali figuralnega, oštre ali pikselizirane površine omogočajo potek videa v visokem ritmu brez da bi zapadel...
Mirko Simić - No Brains No Tumors (00:03:11)
Produkcija: Strip Core/ FORUM Ljubljana in VPK, 1995
Video spot za skladbo zasedbe 2227 z naslovom No Brains no Tumors, ustvarjen v sodelovanju plesno skupino Fourclor (fourclor physical theatre). V šali velja za najhitrejši slovenski video. Video delo je sestavljeno iz zelo kratkih izsekov, ki včasih prikazujejo isto sceno. Vendar je v montaži gibanje realizirano skozi nabor izsekov, ki ustvarjajo iluzijo hitrosti tudi ko dinamika kamera ni intenzivna.
Produkcija: Strip Core/ FORUM Ljubljana in VPK, 1995
Video spot za skladbo zasedbe 2227 z naslovom No Brains no Tumors, ustvarjen v sodelovanju plesno skupino Fourclor (fourclor physical theatre). V šali velja za najhitrejši slovenski video. Video delo je sestavljeno iz zelo kratkih izsekov, ki včasih prikazujejo isto sceno. Vendar je v montaži gibanje realizirano skozi nabor izsekov, ki ustvarjajo iluzijo hitrosti tudi ko dinamika kamera ni intenzivna.
Mirko Simić - Kema Merav (00:04:49, na št. 93 0:04:47)
Produkcija: Šukar & VPK, 1996
Video spot Šukar. Skupina Šukar v video spotu z vožnjo v belem mercedesu (letnik '58) skušajo romsko ikonografijo prikazati v simpatični in pozitivni luči, saj se je ni potrebno sramovati.
Produkcija: Šukar & VPK, 1996
Video spot Šukar. Skupina Šukar v video spotu z vožnjo v belem mercedesu (letnik '58) skušajo romsko ikonografijo prikazati v simpatični in pozitivni luči, saj se je ni potrebno sramovati.
Mirko Simić - Passer By (00:04:20)
Produkcija: Bris & VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1990
Množica gibljivih slik (zmontirani posnetki), ki iz različnih zornih kotov predstavljajo vsakdanje življenje. Podobe življenja vibrirajo v ritmu glasbe Sergeja Kurjohina. Čeprav je glasba v ospredju, ne gre za video spot. (VD)
Produkcija: Bris & VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1990
Množica gibljivih slik (zmontirani posnetki), ki iz različnih zornih kotov predstavljajo vsakdanje življenje. Podobe življenja vibrirajo v ritmu glasbe Sergeja Kurjohina. Čeprav je glasba v ospredju, ne gre za video spot. (VD)
Mirko Simić - Dugtren (00:05:27)
Produkcija: Bris, 1991
Grafični znaki z začetka se takoj zatem spremenijo v realne podobe elementov: obdelovanje gline, vodnjak, školjka, pri kateri spuščanje vode spremlja zvok vlaka. Sledi serija podob, ki sledijo ritmu glasbe, ki jih hkrati povezuje. (VD)
Produkcija: Bris, 1991
Grafični znaki z začetka se takoj zatem spremenijo v realne podobe elementov: obdelovanje gline, vodnjak, školjka, pri kateri spuščanje vode spremlja zvok vlaka. Sledi serija podob, ki sledijo ritmu glasbe, ki jih hkrati povezuje. (VD)