Apolonija Šušteršič - Bonnevoie by day & night (0:07:54)
Production: 1998
Video odslikuje podobo predela mesta Bonnevoie. Razgibana kamera raziskuje prostor, snema ključne točke četrti (železniška postaja, mestne ulice, gradbišče, privatne in javne prostore). Raziskovanje delovnega in bivalnega prostora mesta in njegovih prostorov za kulturno dejavnost. Bonnevoie je mestna četrt, ki slovi kot najbolj mešan predel Luksemburga z 80% emigrantske populacije.
DIVA Works
1174 results in works
Apolonija Šušteršič - How To Make Orange Juice I (0:02:08)
Production: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
Production: 1998
Podroben potek priprave naravnega pomarančnega soka v domači kuhinji. Notranjost Juice Bara sestavljajo zelene plošče, ki služijo kot 11-metrski bar in barski stoli, oranžne stene in tla, mize in stoli, ki jih je oblikoval Arne Vehovar za Magis, naslovni logotip Irene Woelle, skodelice z odtisnjenim logotipom, sokovniki, posode, pomaranče, hladilnik in koši za smeti.
Apolonija Šušteršič - (Cre)Action Directe (0:13:57)
Subtitle: Intervju z Riek van der Kerchove
Production: 1998
Pogovor z ustvarjalcem in producentom Rickom van der Kerchovom. Kamera ne snema intervjujanca, ampak spremlja dogajanje v skoraj preznem baru v Luxemburgu. Pogovor je bil uporabljen za potrebe festivala Manifesta.
Subtitle: Intervju z Riek van der Kerchove
Production: 1998
Pogovor z ustvarjalcem in producentom Rickom van der Kerchovom. Kamera ne snema intervjujanca, ampak spremlja dogajanje v skoraj preznem baru v Luxemburgu. Pogovor je bil uporabljen za potrebe festivala Manifesta.
Apolonija Šušteršič - Memories of the Future (0:08:03)
Production: 1997
Prostor v mestu Bennevoie, kjer v zapuščenem industrijskem objektu sodobni plesalec izvaja javno vajo sodobnega izraznega plesa.
Production: 1997
Prostor v mestu Bennevoie, kjer v zapuščenem industrijskem objektu sodobni plesalec izvaja javno vajo sodobnega izraznega plesa.
Apolonija Šušteršič - Ausverkauf (0:09:45)
Production: 1999
Množica obiskovalcev prihaja v kino dvorano, kjer se najprej posedejo in ogledujejo film, nato pa jo popolnoma izpraznijo.
Production: 1999
Množica obiskovalcev prihaja v kino dvorano, kjer se najprej posedejo in ogledujejo film, nato pa jo popolnoma izpraznijo.
Mirko Simić, Stanka Brljević - Scream (00:03:53)
Production: VPK, Bris, 1995
Video for the song Scream of group Borghesia. ------- Borghesia (1983 - 1939) was a multimedia group (concert performance, video works, music videos, video tapes, music records and cassettes) formed by Zemira Alajbegović, Goran Devide (✝), Aldo Ivančić, Neven Korda and Dario Sereval. Borghesia was active as a multimedia group until 1989 and was later changed to a music duo by Aldo Ivančić and Dario Sereval.
Production: VPK, Bris, 1995
Video for the song Scream of group Borghesia. ------- Borghesia (1983 - 1939) was a multimedia group (concert performance, video works, music videos, video tapes, music records and cassettes) formed by Zemira Alajbegović, Goran Devide (✝), Aldo Ivančić, Neven Korda and Dario Sereval. Borghesia was active as a multimedia group until 1989 and was later changed to a music duo by Aldo Ivančić and Dario Sereval.
Mirko Simić - No Brains No Tumors (00:03:11)
Production: Strip Core/ FORUM Ljubljana in VPK, 1995
Video spot za skladbo zasedbe 2227 z naslovom No Brains no Tumors, ustvarjen v sodelovanju plesno skupino Fourclor (fourclor physical theatre). V šali velja za najhitrejši slovenski video. Video delo je sestavljeno iz zelo kratkih izsekov, ki včasih prikazujejo isto sceno. Vendar je v montaži gibanje realizirano skozi nabor izsekov, ki ustvarjajo iluzijo hitrosti tudi ko dinamika kamera ni intenzivna.
Production: Strip Core/ FORUM Ljubljana in VPK, 1995
Video spot za skladbo zasedbe 2227 z naslovom No Brains no Tumors, ustvarjen v sodelovanju plesno skupino Fourclor (fourclor physical theatre). V šali velja za najhitrejši slovenski video. Video delo je sestavljeno iz zelo kratkih izsekov, ki včasih prikazujejo isto sceno. Vendar je v montaži gibanje realizirano skozi nabor izsekov, ki ustvarjajo iluzijo hitrosti tudi ko dinamika kamera ni intenzivna.
Mirko Simić - Kema Merav (00:04:49, na št. 93 0:04:47)
Production: Šukar & VPK, 1996
Video spot Šukar. Skupina Šukar v video spotu z vožnjo v belem mercedesu (letnik '58) skušajo romsko ikonografijo prikazati v simpatični in pozitivni luči, saj se je ni potrebno sramovati.
Production: Šukar & VPK, 1996
Video spot Šukar. Skupina Šukar v video spotu z vožnjo v belem mercedesu (letnik '58) skušajo romsko ikonografijo prikazati v simpatični in pozitivni luči, saj se je ni potrebno sramovati.
Mirko Simić - Passer By (00:04:20)
Production: Bris & VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1990
A multitude of moving images presenting everyday life from various viewing angles. Images of life vibrate in the rhythm of music by Sergej Kurjohin. Although dance is in the forefront of this video, this is not a video spot. (VD)
Production: Bris & VS VIDEO / Škuc - Forum Ljubljana, 1990
A multitude of moving images presenting everyday life from various viewing angles. Images of life vibrate in the rhythm of music by Sergej Kurjohin. Although dance is in the forefront of this video, this is not a video spot. (VD)
Mirko Simić - Dugtren (00:05:27)
Production: Bris, 1991
The graphic signs appearing at the beginning are immediately transformed into real images of elements: shaping of clay, a fountain, a toilet bowl and the flushing of water accompanied by the sound of a train. Images follow the rhythm of the music which links them.
Production: Bris, 1991
The graphic signs appearing at the beginning are immediately transformed into real images of elements: shaping of clay, a fountain, a toilet bowl and the flushing of water accompanied by the sound of a train. Images follow the rhythm of the music which links them.