Luksuz produkcija - Svetilnik (02:05)
Produkcija: Luksuz produkcija, 2012
Kakšen je idealen film? Posneto na delavnici Vesela Kamera @ Kino Otok. Avtorica filma je Anna Savchenko.
DIVA 2010-2019
446 rezultatov med deli
Andrea Knezović - Liminal (00:11:00)
Produkcija: 2013
Liminal je video instalacija, ki se ukvarja s transformativno naravo jezika in komunikacijo preko simbolnih vidikov. Projekt se je začel kot eksperiment, v katerega je umetnica vključila ljudi, ki prihajajo iz različnih nacionalnih in jezikovnih okolij; od Švedske, Francije, Velike Britanije do Srbije in Združenih držav Amerike. Udeležencem je dala nalogo - napisati poljubno kratko zgodbo, resnično ali izmišljeno, in se jo naučiti na pamet. Nato jim je naročila, naj zgodbo povedo v izmišljenem j...
Produkcija: 2013
Liminal je video instalacija, ki se ukvarja s transformativno naravo jezika in komunikacijo preko simbolnih vidikov. Projekt se je začel kot eksperiment, v katerega je umetnica vključila ljudi, ki prihajajo iz različnih nacionalnih in jezikovnih okolij; od Švedske, Francije, Velike Britanije do Srbije in Združenih držav Amerike. Udeležencem je dala nalogo - napisati poljubno kratko zgodbo, resnično ali izmišljeno, in se jo naučiti na pamet. Nato jim je naročila, naj zgodbo povedo v izmišljenem j...
OFFTIR - P1p3P3p1 (00:03:14)
Podnaslov: Grafična notacija
Produkcija: 2013
Grafična notacija P1p3P3p1 je bila razstavljena v okviru projekta projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video je grafična upodobitev računalniško zmiksanega zvoka bobnov, činele in predmetov s kontaktnimi mikrofoni.
Podnaslov: Grafična notacija
Produkcija: 2013
Grafična notacija P1p3P3p1 je bila razstavljena v okviru projekta projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video je grafična upodobitev računalniško zmiksanega zvoka bobnov, činele in predmetov s kontaktnimi mikrofoni.
OFFTIR - B10Kalien (00:51:41)
Produkcija: 2013
Videokument performansa je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Simon Bergoč je v Projektni sobi SCCA, v lesenem kubusu usvarjal zvočni performans (LFO, sequencer, synth, lo-fi effects, lo-fi speaker). Obiskovalci odprtja Liminala so skozi kukalo lahko sledili akciji performerja.
Produkcija: 2013
Videokument performansa je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Simon Bergoč je v Projektni sobi SCCA, v lesenem kubusu usvarjal zvočni performans (LFO, sequencer, synth, lo-fi effects, lo-fi speaker). Obiskovalci odprtja Liminala so skozi kukalo lahko sledili akciji performerja.
OFFTIR - OFF stream (01:30:51)
Podnaslov: Kersnikova 4 - OFF
Produkcija: 2013
Video performans OFF stream je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video performans, v katerem člani Društva OFFTIR (samo)reflektirajo vlogo umetnosti v družbi in pozicijo umetnika v njej, je bil striman v Projektno sobo SCCA iz OFF-a (prostor na Kersnikovi 4 v Ljubljani).
Podnaslov: Kersnikova 4 - OFF
Produkcija: 2013
Video performans OFF stream je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video performans, v katerem člani Društva OFFTIR (samo)reflektirajo vlogo umetnosti v družbi in pozicijo umetnika v njej, je bil striman v Projektno sobo SCCA iz OFF-a (prostor na Kersnikovi 4 v Ljubljani).
OFFTIR - TIR stream (01:36:32)
Podnaslov: AKS KLET - TIR
Produkcija: 2013
Video performans TIR stream je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video performans je bil striman v Projektno sobo SCCA iz TIR-a (prostor na Hrvatskem trgu v Ljubljani).
Podnaslov: AKS KLET - TIR
Produkcija: 2013
Video performans TIR stream je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video performans je bil striman v Projektno sobo SCCA iz TIR-a (prostor na Hrvatskem trgu v Ljubljani).
OFFTIR - 0038640573341 (02:25:51)
Produkcija: 2013
Videodokument performansa je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Performans, ki ga je v Projektni sobi SCCA izvajal Dejan Koban, je iz lesenega zaboja nagovarjal občinstvo z zvoki pisalnega stroja, skozi kukalo pa smo lahko sledili akciji performerja. Performans je nastajal s pomočjo pisalnega stroja, sms šampona in čokolina.
Produkcija: 2013
Videodokument performansa je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. 2013 v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Performans, ki ga je v Projektni sobi SCCA izvajal Dejan Koban, je iz lesenega zaboja nagovarjal občinstvo z zvoki pisalnega stroja, skozi kukalo pa smo lahko sledili akciji performerja. Performans je nastajal s pomočjo pisalnega stroja, sms šampona in čokolina.
OFFTIR - LRLRLLRRLRRLLR (00:09:37)
Produkcija: 2013
Video performans LRLRLLRRLRRLLR je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video performans, ki so ga člani Društva OFFTIR izvedli in posneli pred odprtjem razstave Liminale, je bil na razstavi projeciran na ograjo, ki loči stavbo Metelkove 6 od muzejske ploščadi. Vmesni prostor, začasno vzpostavljen kot vrt, je postal metafora za prostor, ki ni ne tu ne tam, metafora za izkušnjo vmesnosti. Ali kot je na odprtju komentiral e...
Produkcija: 2013
Video performans LRLRLLRRLRRLLR je del projekta Liminale, ki je potekal od 20. 6. do 22. 7. v okviru programa Studio 6 (produkcija SCCA-Ljubljana). Video performans, ki so ga člani Društva OFFTIR izvedli in posneli pred odprtjem razstave Liminale, je bil na razstavi projeciran na ograjo, ki loči stavbo Metelkove 6 od muzejske ploščadi. Vmesni prostor, začasno vzpostavljen kot vrt, je postal metafora za prostor, ki ni ne tu ne tam, metafora za izkušnjo vmesnosti. Ali kot je na odprtju komentiral e...
Dejan Habicht - 12 dolgočasnih pesmi (01:21:19)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2013
12 dolgočasnih pesmi so vizualni materiali, zloženi v krajše narativne strukture. Izhajali so sukcesivno, v elektronski obliki, od januarja do decembra 2007. Bile so brezplačno dosegljive druga za drugo vsak zadnji teden v mesecu na elektronskih naslovih, ki so bili prijavljeni v obveščevalni seznam Galerije P74. Avtor Dejan Habicht je v okviru razstave S črko čez črto (Galerija Vžigalica, Ljubljana, 5.9.-28.10.2013) predstavil, kako "kratkočasne" so pesmi danes.
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2013
12 dolgočasnih pesmi so vizualni materiali, zloženi v krajše narativne strukture. Izhajali so sukcesivno, v elektronski obliki, od januarja do decembra 2007. Bile so brezplačno dosegljive druga za drugo vsak zadnji teden v mesecu na elektronskih naslovih, ki so bili prijavljeni v obveščevalni seznam Galerije P74. Avtor Dejan Habicht je v okviru razstave S črko čez črto (Galerija Vžigalica, Ljubljana, 5.9.-28.10.2013) predstavil, kako "kratkočasne" so pesmi danes.
Zvonka T Simčič - Tiha moč (00:15:00)
Podnaslov: Od device marije do Lepe Vide
Produkcija: Zavod CCC, KC Tobačna 001/MGML, 2013
Lepa Vida Zvonke T Simčič ni za pravičnejši svet radikalno žrtvovala ne svojega ne sinovega življenja. Po obronku ju ne peha v pogubljenje, temveč ju z voljo, v kateri sta združena hrepenenje in boj, rešuje pred brezizhodno situacijo. Ni se pesimistično vdala v usodo, temveč se aktivno, borbeno in hrabro upira dani situaciji. Avtorica se s svojimi umetniškimi deli bori na edinstven način, ko kot umetnica in mati, odeta v podobo Lepe Vide, stopa z otrokom v naročju po travniku hrepenenja pravičn...
Podnaslov: Od device marije do Lepe Vide
Produkcija: Zavod CCC, KC Tobačna 001/MGML, 2013
Lepa Vida Zvonke T Simčič ni za pravičnejši svet radikalno žrtvovala ne svojega ne sinovega življenja. Po obronku ju ne peha v pogubljenje, temveč ju z voljo, v kateri sta združena hrepenenje in boj, rešuje pred brezizhodno situacijo. Ni se pesimistično vdala v usodo, temveč se aktivno, borbeno in hrabro upira dani situaciji. Avtorica se s svojimi umetniškimi deli bori na edinstven način, ko kot umetnica in mati, odeta v podobo Lepe Vide, stopa z otrokom v naročju po travniku hrepenenja pravičn...