Jatun Risba - V naročju mojega cukrčka (trailer) (06:53 (trailer 02:28))
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2020
Mirni ples v udobju nekonceptualnostipolaga zaupanje v dlani mojega cukrčka.Turške slaščice, med, pohlep ...Ti, ljubljeni pajek, požirašvozle sladkorja v prenajedanju.Neobrzdan jezik zganja disput.Lahko okusiš grenkobo strojav rokavicah?
V naročju mojega cukrčka išče gibalko/gibalca pred gibom stroja in človeka. (Vir: avtorica)
DIVA telo
195 rezultatov med deli
Jatun Risba - Ovijanje (06:16)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2019
Telo ovito v plastiko ... za izboljšanje vlažnosti in ohranjanje svežine. Plastična folija je perforirana z medicinskim orodjem. Telo se je spremenilo v novoletno drevo, okrašeno s kirurškimi instrumenti. Kaj ta kos telesa praznuje? Kaj je bilo zavito (ovito) v tajnost skozi proces medikalizacije družbe? Ovijanje nastavlja ogledalo medicinskemu embaliranju življenja. (Vir: avtorica)
Produkcija: Jatun Risba & Franco G. Livera, 2019
Telo ovito v plastiko ... za izboljšanje vlažnosti in ohranjanje svežine. Plastična folija je perforirana z medicinskim orodjem. Telo se je spremenilo v novoletno drevo, okrašeno s kirurškimi instrumenti. Kaj ta kos telesa praznuje? Kaj je bilo zavito (ovito) v tajnost skozi proces medikalizacije družbe? Ovijanje nastavlja ogledalo medicinskemu embaliranju življenja. (Vir: avtorica)
Nataša Berk - Törpe (01:30)
Produkcija: N.B., 2006
Kratki video je performans za kamero. Vidimo bližnji posnetek obraza, ki nepremično zre v kamero. Vrtanju s prstom po nosu sledi nepričakovana gesta. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: N.B., 2006
Kratki video je performans za kamero. Vidimo bližnji posnetek obraza, ki nepremično zre v kamero. Vrtanju s prstom po nosu sledi nepričakovana gesta. (Vir: Postaja DIVA)
Nataša Berk - Eine Revolution Ohne Tanzen Ist Eine Revolution Die Sich Nicht Lohnt (03:36)
Produkcija: N.B., 2011/12
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Produkcija: N.B., 2011/12
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Nataša Berk - Eine Revolution Ohne Tanzen Ist Eine Revolution Die Sich Nicht Lohnt (03:38)
Produkcija: N.B., 2017
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
Produkcija: N.B., 2017
Video sestavljata dve ediciji (2011/12 in 2017). Vsaka je bila posneta na drugi lokaciji, verjetno v takratnem stanovanju umetnice. Delo je plesni performans za kamero. Umetnica pleše na glasbo, ki v videu ni zabeležena. Ravno odsotnost glasbe je bistvo dela, saj umetnica gledalke in gledalce povabi, da si same_i izberejo glasbo, ki jo bodo poslušale_i ob gledanju njenega plesa. Naslov dela je povzet po znanem citatu, pripsanemu ameriški anarhistki Emmi Goldman (If I can't dance I don'...
SCCA-Ljubljana, Luksuz produkcija - U reki (MRFY) (04:20)
Podnaslov: Delavnica videospota 2020
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija, Kinodvor (Kinotrip), 2020
Videospot za skladbo U reki izvajalca MRFY je nastal na delavnici videospota v produkciji SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija in Kinodvor (Kinotrip).Mentorji: Matic Zavodnik, Matevž Jerman in Peter Cerovšek. Avtorici in avtor: Lea Badovinac, Ela Romih, Amadej Zalokar
Podnaslov: Delavnica videospota 2020
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija, Kinodvor (Kinotrip), 2020
Videospot za skladbo U reki izvajalca MRFY je nastal na delavnici videospota v produkciji SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija in Kinodvor (Kinotrip).Mentorji: Matic Zavodnik, Matevž Jerman in Peter Cerovšek. Avtorici in avtor: Lea Badovinac, Ela Romih, Amadej Zalokar
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Moški, ne jezi se (19:34)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Moški, ne jezi se je najprej feminističen odgovor na znano podobo partije šaha (oblečenega) Marcela Duchampa z (golo) Eve Babitz iz leta 1963. Je pa tudi referenca na performans Mojca, ne jezi se, ki so ga leta 2013 na festivalu Rdeče zore z namenom zagovarjanja uporabe golote v umetniških delih izvedle_i Petja Grafenauer, Zoran Srdić Janežič in Simon Macuh. Tu je ob oblečenih ženskah polgoli moški, ki med igro nikakor ne pride do poteze. Igralne figure v obliki rdečih n...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Moški, ne jezi se je najprej feminističen odgovor na znano podobo partije šaha (oblečenega) Marcela Duchampa z (golo) Eve Babitz iz leta 1963. Je pa tudi referenca na performans Mojca, ne jezi se, ki so ga leta 2013 na festivalu Rdeče zore z namenom zagovarjanja uporabe golote v umetniških delih izvedle_i Petja Grafenauer, Zoran Srdić Janežič in Simon Macuh. Tu je ob oblečenih ženskah polgoli moški, ki med igro nikakor ne pride do poteze. Igralne figure v obliki rdečih n...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Pravice za naše boje (11:12)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Peti iz niza performansov – njegov naslov je hkrati tudi naslov razstave – je edini, ki ga Dr. Xenia izvede v živo ob sodelovanju publike. Tudi tega definira prostor, štirje vogali Galerije Alakatraz tvorijo boksarski ring, ki postane prizorišče bojev. Kljub boksarski opremi v ringu ni boksarskih dvobojev, ampak različne izpeljave družabnih iger. Vse igre (mikado, karte in kamen, papir, škarje) se ponavadi igra z rokami in njihovo igranje z boksarskimi rokavicami prina&s...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Peti iz niza performansov – njegov naslov je hkrati tudi naslov razstave – je edini, ki ga Dr. Xenia izvede v živo ob sodelovanju publike. Tudi tega definira prostor, štirje vogali Galerije Alakatraz tvorijo boksarski ring, ki postane prizorišče bojev. Kljub boksarski opremi v ringu ni boksarskih dvobojev, ampak različne izpeljave družabnih iger. Vse igre (mikado, karte in kamen, papir, škarje) se ponavadi igra z rokami in njihovo igranje z boksarskimi rokavicami prina&s...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh, SIVA, IvAn - Arhiv (22:45)
Produkcija: Siva, Ivanke, Ivan, Anko, 2021
Video je arhivski pregled posnetkov ter fotografij skupnih javnih akcij in performansov, ki so jih umetnice Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik in umetnik Simon Macuh v obdobju od leta 2010 do leta 2021 izvedle_i v okviru različnih medsebojnih sodelovanj. Poimenovanja skupin z imeni SIVA, IvAn, IvAnKe in AnKo izhajajo iz kombiniranja začetnih zlogov imen sodelujočih. Tematike del se razlikujejo glede na sodelujoče, skupno vsem pa je raziskovanje kulture vsakdanjih stvari in...
Produkcija: Siva, Ivanke, Ivan, Anko, 2021
Video je arhivski pregled posnetkov ter fotografij skupnih javnih akcij in performansov, ki so jih umetnice Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik in umetnik Simon Macuh v obdobju od leta 2010 do leta 2021 izvedle_i v okviru različnih medsebojnih sodelovanj. Poimenovanja skupin z imeni SIVA, IvAn, IvAnKe in AnKo izhajajo iz kombiniranja začetnih zlogov imen sodelujočih. Tematike del se razlikujejo glede na sodelujoče, skupno vsem pa je raziskovanje kulture vsakdanjih stvari in...
Francisco Tomsich - Lepa scena (19:45)
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Cirkulacija 2, 2020
Lepa scena je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in včasih vključujejo besedilo, animacije,...
Podnaslov: Silent Works
Produkcija: Francisco Tomsich / Cirkulacija 2, 2020
Lepa scena je del serije nemih, običajno monokromatskih video esejev in meditacij z naslovom Silent Works (Nema dela), ki jih razvijam od leta 2016. Ta dela se navezujejo na tradicijo eksperimentalnega dokumentarnega filma, video umetnosti in zgodnjega filma. In so namenjena predvsem projekcijam v velikem obsegu, pogosto v skupinah in v dialogu s predmeti, instalacijami in prostorom, v katerem so prikazana. So manipulacije umetnikovih lastnih video dnevnikov in včasih vključujejo besedilo, animacije,...