Uršula Berlot - Pulzija (0:02:41)
Produkcija: Uršula Berlot, 2007
Video delo kombinira medicinske posnetke možganov in računalniške manipulacije teh slik. Tako animirana podoba je simetrična in dehumanizirana. V video delu se ustvari popolnoma abstrakten prostor, podoben vesolju. Cerebralno prodročje avtorice tako postane ishodišče za nepredvidljivo potovanje svetlobnih žarkov. (Vir: DIVA)
DIVA Instalacija
109 rezultatov med deli
Marko A. Kovačič - AIDA 87 (00:03:22)
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Produkcija: M.K., 1987
Video z bližnjimi in detajlnimi posnetki dokumentira avtorjevo instalacijo. Video deloma uokvirja barvna maska. Avtor se s kiparstvom v videu preko citatov, ki se izpišeta ob koncu, ukvarja tudi teoretično.
Marko A. Kovačič - Kipi 82-84 (00:01:47)
Produkcija: 1984
Video dokumentacija vizualno zabeležuje avtorjeva kiparska dela, ki so nastala od leta 1982 do leta 1984.
Produkcija: 1984
Video dokumentacija vizualno zabeležuje avtorjeva kiparska dela, ki so nastala od leta 1982 do leta 1984.
Marko A. Kovačič - Programiranje pogleda (00:07:41)
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
Marko A. Kovačič - Prediction of Zeus (00:03:11)
Produkcija: 1990
Črno beli posnetek s časovnimi presledki spremlja postavljanje inštalacije Prediction of Zeus v Sarajevu leta 1989 do končne postavitve konstrukcije. Monumentalno delo kombinira elemente kiparstva in video umetnosti za zloveščo napoved apokalipse.
Produkcija: 1990
Črno beli posnetek s časovnimi presledki spremlja postavljanje inštalacije Prediction of Zeus v Sarajevu leta 1989 do končne postavitve konstrukcije. Monumentalno delo kombinira elemente kiparstva in video umetnosti za zloveščo napoved apokalipse.
Marko A. Kovačič - Sarkofag, Oko (00:02:49)
Produkcija: Studio Brut, 1990
Črno-bel posnetek dokumentira prostorski instalaciji z naslovom Sarkofag in Oko ob spremljavi operne glasbe. Postavitev je bila del razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989.
Produkcija: Studio Brut, 1990
Črno-bel posnetek dokumentira prostorski instalaciji z naslovom Sarkofag in Oko ob spremljavi operne glasbe. Postavitev je bila del razstave Izkušnja predmeta v Moderni galeriji v Ljubljani leta 1989.
Miha Vipotnik - Videogram 4 - 4 trakovi (29:02)
Produkcija: RTV Ljubljana, 1976
Štirje trakovi s snemanja v Studiu 2, RTV Ljubljana: štiri kamere/režija in manipulacija televizijske slike in miksanje v realnem času, 1976-79 (VCR trakovi restavrirani in presneti na miniDV v studiu AV Works v Amsterdamu). Videogram 4 je krovni naslov projekta, ki ga je Miha Vipotnik razvijal v razponu treh let (1976–1979) v studiih RTV Ljubljana skupaj s slikarjem in pevcem Andrejem Trobentarjem, igralko Majo Boh in radijskim napovedovalcem Dušanom Rogljem.Dogajanje je bilo s...
Produkcija: RTV Ljubljana, 1976
Štirje trakovi s snemanja v Studiu 2, RTV Ljubljana: štiri kamere/režija in manipulacija televizijske slike in miksanje v realnem času, 1976-79 (VCR trakovi restavrirani in presneti na miniDV v studiu AV Works v Amsterdamu). Videogram 4 je krovni naslov projekta, ki ga je Miha Vipotnik razvijal v razponu treh let (1976–1979) v studiih RTV Ljubljana skupaj s slikarjem in pevcem Andrejem Trobentarjem, igralko Majo Boh in radijskim napovedovalcem Dušanom Rogljem.Dogajanje je bilo s...
Sašo Vrabič - Hunting High and Low (0:02:45)
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Z videom avtor zabeleži vsak mesec leta z avtoportretom. Kolaž posnetkov, katere spremlja kontinuirana glasba, zaznamuje črno bela fotografija in mehki prelivajoči se prehodi. Video je nastal kot del interaktivne medijske instalacije.
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Z videom avtor zabeleži vsak mesec leta z avtoportretom. Kolaž posnetkov, katere spremlja kontinuirana glasba, zaznamuje črno bela fotografija in mehki prelivajoči se prehodi. Video je nastal kot del interaktivne medijske instalacije.
Sašo Vrabič - Torek, sreda / Tuesday, Wednesday (0:27:30)
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Avtor z videom beleži in raziskuje svoje intimno razdvojeno življenje, ko poleg svojih delovnih obveznosti deluje tudi znotraj svoje družine. Na dva dela razdeljen ekran na eni polovici prikazuje a avtorja, na drugi pa preostanek njegove družine. Za povezovalne elemente avtor uporablja citate vplivnih mislecev. Video je nastal kot del interaktivne multimedijske instalacije.
Produkcija: Automata Crossconversationcut, 2004
Avtor z videom beleži in raziskuje svoje intimno razdvojeno življenje, ko poleg svojih delovnih obveznosti deluje tudi znotraj svoje družine. Na dva dela razdeljen ekran na eni polovici prikazuje a avtorja, na drugi pa preostanek njegove družine. Za povezovalne elemente avtor uporablja citate vplivnih mislecev. Video je nastal kot del interaktivne multimedijske instalacije.
Nika Špan - Ljubljana by Heart (00:05:00)
Produkcija: 2000
Delo je kompozit dveh enako dolgih videov, predvajanih v dvokanalni projekciji. Oba dela prikazujeta zračne posnetke Ljubljane. Na levi strani potuje kamera nad realnim mestom, na desni pa nad bronastim modelom mesta. Video delo je nastalo za razstavo "Manifesta 3: Borderline Syndrom: Energies of Defense". Sekvenca neskončnega posnetka je 1 minuta 30 sekund, ki se konstantno ponavlja.
Produkcija: 2000
Delo je kompozit dveh enako dolgih videov, predvajanih v dvokanalni projekciji. Oba dela prikazujeta zračne posnetke Ljubljane. Na levi strani potuje kamera nad realnim mestom, na desni pa nad bronastim modelom mesta. Video delo je nastalo za razstavo "Manifesta 3: Borderline Syndrom: Energies of Defense". Sekvenca neskončnega posnetka je 1 minuta 30 sekund, ki se konstantno ponavlja.