Andreja Džakušič - Celje moje mesto (00:04:23)
Produkcija: 2005
Video je fotodokumentacija akcije v javnem prostoru, ki je bila izvedena v okviru festivala Vstop Prost leta 2005 v Celju. Umetnica, podobno kot v znani akciji beograjskega kolektiva Škart (Tvoje govno - tvoja odgovornost), z zastavicami označuje pasje iztrebke v mestnem parku. Na zastavicah je celjski grb in napis 'Celje, moje mesto'.
Več o festivalu Vstop prost:
Petra Kapš, Mesto je v nas, mi smo tukaj, Likovne besede, št. 73, 74 (zima 2005);
www.worldofart.org/aktualno/wp-content/up...
DIVA Performans
62 rezultatov med deli
Andreja Džakušič - Uspavanka za mesto (00:07:00)
Produkcija: 2008
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru, ki je bil izveden v okviru festivala Vstop Prost leta 2008 v Celju. V času festivala je umetnica točno ob polnoči mestu pela uspavanko. Pobuda za performans so bila obstoječa konfliktna razmerja med stanovalci starega mestnega jedra in lastniki lokalov, katerih želje in potrebe so si bile povsem nasprotne. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Produkcija: 2008
Video je dokumentacija performansa v javnem prostoru, ki je bil izveden v okviru festivala Vstop Prost leta 2008 v Celju. V času festivala je umetnica točno ob polnoči mestu pela uspavanko. Pobuda za performans so bila obstoječa konfliktna razmerja med stanovalci starega mestnega jedra in lastniki lokalov, katerih želje in potrebe so si bile povsem nasprotne. (Vir: Andreja Džakušič, Srečevanja, katalog pregledne razstave, Center sodobnih umetnosti Celje, 2013)
Andreja Džakušič - Razvijanje sočutja (00:17:45)
Podnaslov: Spusti se
Produkcija: 2008
Prvi del videa sestavlja sklop Spusti se (serija fotografij in zvok, 2006), drugi del pa je dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost...
Podnaslov: Spusti se
Produkcija: 2008
Prvi del videa sestavlja sklop Spusti se (serija fotografij in zvok, 2006), drugi del pa je dokumentacija performansa Vezenje in sežig v Špitalski kapeli v Celju leta 2007. Razvijanje sočutja je projekt sestavljen iz serije performansov, instalacij in fotografij, ki je trajal dve leti (2006-2008). Predstavlja način vpisovanja bolečine ob soočanju z boleznijo, umiranjem in smrtjo očeta. V prvem izmed treh performansov lastna čustvena stanja, ki jih je izvezla na bele blazine kot bolečino, žalost...
Ana Čigon - Drage dame, hvala (galerija Kapelica) (00:05:06)
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Ana Čigon - Drage dame, hvala – Rdeče zore (00:12:30)
Produkcija: KUD Mreža, 2013
Drage dame, hvala je performans v nastajanju/spreminjanju, ki je bil izveden v več različicah. Rdeča nit, ki povezuje vse izvedbe, je tematiziranje podreprezentiranosti žensk v umetnostni zgodovini in teoriji, umetnostnih institucijah in širšem kolektivnem spominu. Vizualna, akcijska in vsebinska plat performansa se spreminjajo glede na kontekst, znotraj katerega se le-ta zgodi, ter glede na spoznanja, ki jih prinašajo predhodne izvedbe. Ena od problematik, ki se je pokazala v predhodnih performansih,...
Produkcija: KUD Mreža, 2013
Drage dame, hvala je performans v nastajanju/spreminjanju, ki je bil izveden v več različicah. Rdeča nit, ki povezuje vse izvedbe, je tematiziranje podreprezentiranosti žensk v umetnostni zgodovini in teoriji, umetnostnih institucijah in širšem kolektivnem spominu. Vizualna, akcijska in vsebinska plat performansa se spreminjajo glede na kontekst, znotraj katerega se le-ta zgodi, ter glede na spoznanja, ki jih prinašajo predhodne izvedbe. Ena od problematik, ki se je pokazala v predhodnih performansih,...
Katjuša Kovačič - Iskanje ravnotežja (00:08:40)
Produkcija: Mesto žensk / City of Women, 2009
Avtorica Katjuša Kovačič v svojem gibalnem prvencu Iskanje ravnotežja išče ravnovesje v gibalnem, izraznem, kulturnem in gravitacijskem smislu, ob čemer skuša povezati različne entitete v celoto in iz njih sestaviti zgodbo soobstajanja, prehajanja in dopolnjevanja.
Produkcija: Mesto žensk / City of Women, 2009
Avtorica Katjuša Kovačič v svojem gibalnem prvencu Iskanje ravnotežja išče ravnovesje v gibalnem, izraznem, kulturnem in gravitacijskem smislu, ob čemer skuša povezati različne entitete v celoto in iz njih sestaviti zgodbo soobstajanja, prehajanja in dopolnjevanja.
Ana Čigon - Ana na Postaji (00:05:30)
Podnaslov: Dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva Postaja DIVA in performansa
Produkcija: 2016
Video je dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva video in novomedijske umetnosti Postaja DIVA. Umetnica je v projektu iskala mesto svoje umetniške prakse in svoje ustvarjanje vpenjala med ustvarjanje drugih avtoric in avtorjev na performativen način in tako kontekstualizirala svoja dela preko eklektičnega spajanja pisnih, govornih in performaivnih citatov tako iz svojih kot tujih del. Namen raziskave je bil vzpostavitev kritičnega odnosa do svojega ustvarjanja preko preuče...
Podnaslov: Dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva Postaja DIVA in performansa
Produkcija: 2016
Video je dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva video in novomedijske umetnosti Postaja DIVA. Umetnica je v projektu iskala mesto svoje umetniške prakse in svoje ustvarjanje vpenjala med ustvarjanje drugih avtoric in avtorjev na performativen način in tako kontekstualizirala svoja dela preko eklektičnega spajanja pisnih, govornih in performaivnih citatov tako iz svojih kot tujih del. Namen raziskave je bil vzpostavitev kritičnega odnosa do svojega ustvarjanja preko preuče...
Marko A. Kovačič - Hrupofon (03:20)
Podnaslov: Zvočno-hibridni objekt
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večkrat v različnih prostorih, kot zvočno instalacijo, performans ali koncert."To je prava muzika, prava pravcata kompozicija", meni občinstvo.
Podnaslov: Zvočno-hibridni objekt
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večkrat v različnih prostorih, kot zvočno instalacijo, performans ali koncert."To je prava muzika, prava pravcata kompozicija", meni občinstvo.
Danilo Milovanović - Cover (00:06:13)
Produkcija: D.M., 2016
Video dokumentacija performansa v javnem prostoru, posneto v Pragi leta 2016. Umetnik se je ulegel na pločnik, prijatelj pa ga prekriva s praznimi plastenkami. Kup plastenk je vse večji, mimoidoči pa se, razen starejšega gospoda, ne zmenijo pretirano za človeka na tleh. Performans se konča, ko prispeta reševalca v reševalnem vozilu. Performans 'Cover' (Pokrov) je dokumentiran z dvema statičnima kamerama. Ena snema iz bližnjega lokala v pritličju, druga pa z okna v tretjem nadstropju. Video nima...
Produkcija: D.M., 2016
Video dokumentacija performansa v javnem prostoru, posneto v Pragi leta 2016. Umetnik se je ulegel na pločnik, prijatelj pa ga prekriva s praznimi plastenkami. Kup plastenk je vse večji, mimoidoči pa se, razen starejšega gospoda, ne zmenijo pretirano za človeka na tleh. Performans se konča, ko prispeta reševalca v reševalnem vozilu. Performans 'Cover' (Pokrov) je dokumentiran z dvema statičnima kamerama. Ena snema iz bližnjega lokala v pritličju, druga pa z okna v tretjem nadstropju. Video nima...
Iva Tratnik, Andreja Džakušič, IvAn - Umetnik – birokrat (00:22:59)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2018
Posnetek performansa Umetnik – birokrat tandema IvAn (Iva Tratnik in Andreja Džakušič), ki sta ga avtorici izvedli na odprtju razstave Zavihajmo rokave v Likovnem salonu Celje 8. maja 2018. Umetnici sta v performansu, ki sta ga napovedali kot mehanično zvočno-vizualni dogodek, obravnavali neizbežno in neprijetno delo, ki smo ga vsi prisiljeni namenjati vse bolj obsežnim birokratskim postopkom. Sledenje objavam v Uradnjem listu, prijavljanje na razpise, izpolnjevanje obrazcev je naporno, frustriraj...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, 2018
Posnetek performansa Umetnik – birokrat tandema IvAn (Iva Tratnik in Andreja Džakušič), ki sta ga avtorici izvedli na odprtju razstave Zavihajmo rokave v Likovnem salonu Celje 8. maja 2018. Umetnici sta v performansu, ki sta ga napovedali kot mehanično zvočno-vizualni dogodek, obravnavali neizbežno in neprijetno delo, ki smo ga vsi prisiljeni namenjati vse bolj obsežnim birokratskim postopkom. Sledenje objavam v Uradnjem listu, prijavljanje na razpise, izpolnjevanje obrazcev je naporno, frustriraj...