Zemira Alajbegović, Neven Korda - Zbiralci peska (00:13:06)
Produkcija: V.S. Video / Forum Ljubljana & TV Slovenija, 1995
Video delo pripoveduje zgodbo o zbirateljici umetniških del. K narativi delo pristopa prek protagonistkinih spominov ter pripovedi njenega znanca psihoanalitika. Skozi zgodbo se avtorja v tem in še dveh videih dotikata teoretskih razmišljanj o avantgardni umetnosti v prvi polovici 20. stoletja. S plastenjem črno-belih in barvnih podob ter zvokov delo ustvarja poglobljen in živahen emocionalni prostor.
---
ZANK je akronim za umetnika Zemiro Alajbegović in Nevena Kordo, ki sta v obdo...
DIVA Narativni video
51 rezultatov med deli
Zemira Alajbegović, Neven Korda - Within Four Walls (00:33:17)
Produkcija: ZANK, VPK & TV Slovenija, 1999
A documentary Within Four Walls (orig. Med štirimi stenami) problematizes violence towards women through stories of those who ran away from it and found help in shelters. With covered faces they speak about years of abuse, violence, rape and loneliness. Film includes scenes from the shelter for women and children - victims of violence, shots filmed in social work centres and in groups for nonviolent communication which help men change their violent behaviour. Historians and anthropologists s...
Produkcija: ZANK, VPK & TV Slovenija, 1999
Neven Korda, Zemira Alajbegović - Nestrpnost (0:35:26)
Produkcija: TV Slovenija & Brut, 1991
Video film je nastal po istoimenski literarni predlogi Lele B. Njatin, izrazito narativno fragmentarnem delu. Film ohranja značilnosti predloge in fragmentarnost vnaša tako v video podobo kot tudi v zvočno podlago. Glavna junakinja doživlja le okruške zgodb, ujeta je v srečanja, ki se začenjajo in ne končajo, v želje, ki so nakazane in nikoli realizirane. V filmu so ti bežni in nestrpni trenutki, transvestije in spremembe identitet ponazorjeni s plastenjem vizualnih ravni in z zvočno...
Produkcija: TV Slovenija & Brut, 1991
Video film je nastal po istoimenski literarni predlogi Lele B. Njatin, izrazito narativno fragmentarnem delu. Film ohranja značilnosti predloge in fragmentarnost vnaša tako v video podobo kot tudi v zvočno podlago. Glavna junakinja doživlja le okruške zgodb, ujeta je v srečanja, ki se začenjajo in ne končajo, v želje, ki so nakazane in nikoli realizirane. V filmu so ti bežni in nestrpni trenutki, transvestije in spremembe identitet ponazorjeni s plastenjem vizualnih ravni in z zvočno...
Nataša Prosenc Stearns - Video Installations (1994-2005) (00:13:58)
Podnaslov: Swimming the Dark, Crossing, Sphere, Well, Vortex, Shadows, Corner, Tomb, Pillar, More, Reason, Vertical Horizon, Journey into the Void, Place of the Game
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instal...
Podnaslov: Swimming the Dark, Crossing, Sphere, Well, Vortex, Shadows, Corner, Tomb, Pillar, More, Reason, Vertical Horizon, Journey into the Void, Place of the Game
Produkcija: 2005
1. Swimming the Dark: podvodni eksperimentalni posnetki plavalke ob spremljavi šuma vodnih tokov in strojev. (2005) 2. Crossing: večkanalna instalacija, ki prikazuje razkrajanje podob z ognjem in vodo. Prvi del sestavljajo podobe visečega človeškega telesa, ki se staplja s plameni. Oblike in barve ognja ter kože se zlijejo druga v drugo in kmalu ne zaznamo več nobene razlike med njimi. Drugi del prikazuje povečane obraze s sledmi ognja in vode, ki se prelivajo po njihovi površini ter izseke instal...
Mladen Stropnik - Persone - art video seria (00:13:48)
Podnaslov: ... Makaroni in my Bird, Stark, Infuzija, Gij3, Pa ne me jebat, Indy, Party...
Produkcija: 2002
Video sestavlja serija sedemnajstih kratkih videov z enostavnimi sporočili, kjer je dogajanje vpeto v področje znanstvene fantastike, življenje kiborgov in spolno življenje v prihodnosti. Identiteta prikazanih likov je nerazpoznavna. Gre za mešanico fantazijske in resničnostne vizije avtorja.
Podnaslov: ... Makaroni in my Bird, Stark, Infuzija, Gij3, Pa ne me jebat, Indy, Party...
Produkcija: 2002
Video sestavlja serija sedemnajstih kratkih videov z enostavnimi sporočili, kjer je dogajanje vpeto v področje znanstvene fantastike, življenje kiborgov in spolno življenje v prihodnosti. Identiteta prikazanih likov je nerazpoznavna. Gre za mešanico fantazijske in resničnostne vizije avtorja.
Nataša Skušek - Ekstaza (00:11:28)
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Produkcija: 2005
Video obsega deset bližnjih (close-up) posnetkov obraza med avtoričinim dojenjem hčerke. Avtorica je dobila vnetje tkiva v dojki oz. mastitis in prikazuje neprijetni, boleči del materinstva, ki ga sicer ponavadi prikazujejo z idealiziranimi prizori nežnosti. Bližnji posnetki se mešajo z efekti razpadanja video slike (dissolve).
Nataša Skušek - Fliperautomat (00:02:47)
Produkcija: 2005
V videu se na štirih slikah, ki se izmenjujejo na ekranu, odvijajo mitološka ženska opravila: kuhanje, pranje, likanje, masiranje, dojenje. Vlogam sodobne ženske - delavke, negovalke, žene, ljubice, urejene lepotice - avtorica dodaja še vlogo matere. Če se je prejšnjim vlogam lahko še nekako izognila, vlogo matere mora sprejeti. Seveda obstaja razlika med posameznimi družbenimi vlogami, ki jih predpisuje socialni okvir, in pa biološkimi, kot je materinstvo.
Produkcija: 2005
V videu se na štirih slikah, ki se izmenjujejo na ekranu, odvijajo mitološka ženska opravila: kuhanje, pranje, likanje, masiranje, dojenje. Vlogam sodobne ženske - delavke, negovalke, žene, ljubice, urejene lepotice - avtorica dodaja še vlogo matere. Če se je prejšnjim vlogam lahko še nekako izognila, vlogo matere mora sprejeti. Seveda obstaja razlika med posameznimi družbenimi vlogami, ki jih predpisuje socialni okvir, in pa biološkimi, kot je materinstvo.
Nataša Skušek - Lebdenje (00:04:31)
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Produkcija: 2004
V videu avtorica leži v vodi in spominja na Ofelijo, ki je postala ikona obupane ženske. Ko leži v vodi in mimo nje namesto rož, kot na sliki Ophelie Johna Evereta Millaisa, plavajo odsevi kamenja, je popolna. Ne upira se več igri okoli nje in izpolnila bo usodo, ki so si jo zamislili drugi. Vendar ta rumena obleka, zaprte oči in razprte roke naznanjajo, da nekaj sprejema. Zaveda se, da je odigrala dobro vlogo, ve, da bo preživela v našem spominu kot lepa podoba.
Nataša Skušek - Toaleta 1 / 36 (00:03:31)
Produkcija: 2005
Video kolaž, ki ga sestavlja 36 fotografij avtorice v kopalni kadi, oblečene v različna oblačila.
Produkcija: 2005
Video kolaž, ki ga sestavlja 36 fotografij avtorice v kopalni kadi, oblečene v različna oblačila.
Nataša Skušek - Venezia 1 (00:12:05)
Produkcija: 2004
Video spremlja vzvratno hojo neidentificirane figure v rdečih oblačilih. Ta sledi beli črti do njenega konca, kjer se sreča z novo belo črto, ki pravokotno preči že obstoječo in zaključuje prostor. Prizor je opremljen z bučnimi zvoki ulice.
Produkcija: 2004
Video spremlja vzvratno hojo neidentificirane figure v rdečih oblačilih. Ta sledi beli črti do njenega konca, kjer se sreča z novo belo črto, ki pravokotno preči že obstoječo in zaključuje prostor. Prizor je opremljen z bučnimi zvoki ulice.