Marko A. Kovačič - Programiranje pogleda (00:07:41)
Produkcija: Studio Brut, 1988
Video dokumentira razstavo Programiranje pogleda v Galeriji Škuc leta 1988. Kamera potuje po razstavi in ujame prostorske inštalacije iz bližnjih kadrov in nepričakovanih perspektiv. Zvrstijo se posnetki petih prostorskih inštalacij, naslov vsake od njih pa se izpiše v zgornjem levem kotu ekrana. Pomemben del razstave, ki jo je uvedel skonstruirani labirint, sta bila zvočni ambient (Inštitut Egon March) in ambientalna osvetlitev (Cian. kb).
DIVA kip
42 rezultatov med deli
Sašo Podgoršek - Tanz mit Laibach (0:03:29)
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo skupine Laibach Tanz mit Laibach z albuma WAT (2003) postavi glavnega pevca skupine pred različna ozadja, ki prikazujejo simbole in prizore iz slovenske umetnosti in zgodovine. Mestoma se prizori izmenjujejo s posnetki iz koncertov skupine.
Produkcija: Mute Records, 2004
Video spot za skladbo skupine Laibach Tanz mit Laibach z albuma WAT (2003) postavi glavnega pevca skupine pred različna ozadja, ki prikazujejo simbole in prizore iz slovenske umetnosti in zgodovine. Mestoma se prizori izmenjujejo s posnetki iz koncertov skupine.
Zoran Srdić Janežič - Testing (00:07:08)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Kompilacija različnih iz gline animiranih zgodb. Pristop avtorja je lahkoten in je podoben improvizaciji. Narativnost sledi določenemu ritmu, vendar zgodbe niso močno povezane v celoto. Sam naslov asociira na poskuse različnih kiparskih in animacijskih rešitev. Testing deluje kot nabor prizorov prototipov, ki napovedujejo neko večjo zgodbo, ki se mora šele realizirati. K temu prispevajo tudi občasni kratki prizori avtorjevih rok, ki določajo kadre.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Kompilacija različnih iz gline animiranih zgodb. Pristop avtorja je lahkoten in je podoben improvizaciji. Narativnost sledi določenemu ritmu, vendar zgodbe niso močno povezane v celoto. Sam naslov asociira na poskuse različnih kiparskih in animacijskih rešitev. Testing deluje kot nabor prizorov prototipov, ki napovedujejo neko večjo zgodbo, ki se mora šele realizirati. K temu prispevajo tudi občasni kratki prizori avtorjevih rok, ki določajo kadre.
Zoran Srdić Janežič - Opazujem prijatelja, kako zjutraj z mačkom se igra (00:05:05)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2008
Video animacija, narejena s stop motion tehniko. Prostor je kot forma nakazan zelo minimalistično, vendar je bogastvo v teksturi površin in v barvah. Kombinacija minimalistične forme in zelo izrazite črno-bele teksture, ki je pogosto v močnem kontrastu s toplimi barvami predmetov, daje občutek globine in ustvarja kvalitetno oklolje za igro gibov različnih lutk.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2008
Video animacija, narejena s stop motion tehniko. Prostor je kot forma nakazan zelo minimalistično, vendar je bogastvo v teksturi površin in v barvah. Kombinacija minimalistične forme in zelo izrazite črno-bele teksture, ki je pogosto v močnem kontrastu s toplimi barvami predmetov, daje občutek globine in ustvarja kvalitetno oklolje za igro gibov različnih lutk.
Zoran Srdić Janežič - Trash Robots (00:01:56)
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Pri video gre za združitev dveh tipov podob. Prvi sloj je analogen, arhivski in prikazuje različne interakcije robotov in ljudi. Zgornji sloj je nekakšen avtorjev odgovor, remake na arhivske posnetke. Avtorjev poseg v črno-belo sliko je zelo enostaven in poskuša vspostaviti kontrast v obliki in barvi. Barvni roboti poskušajo brez uspeha ustvariti dialog s spodnjo črno-belo podlago. Ta neuspeh lahko beremo kot parodijo na človekovo zaslepljenost s strojem.
Produkcija: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Pri video gre za združitev dveh tipov podob. Prvi sloj je analogen, arhivski in prikazuje različne interakcije robotov in ljudi. Zgornji sloj je nekakšen avtorjev odgovor, remake na arhivske posnetke. Avtorjev poseg v črno-belo sliko je zelo enostaven in poskuša vspostaviti kontrast v obliki in barvi. Barvni roboti poskušajo brez uspeha ustvariti dialog s spodnjo črno-belo podlago. Ta neuspeh lahko beremo kot parodijo na človekovo zaslepljenost s strojem.
Amir Muratović - Domači pajek (00.27:47)
Produkcija: RTV Slovenija, 2009/2010
Dokumentarec o raziskavi Društva za domače raziskave, ki se ukvarja z etnološkim fenomenom fasadnih pajkov. Zakaj, na dokaj endemskem področju, tako nenavaden element? Raziskava je podrobno obdelala različne sociološke faktorje, ki so skupaj pripeljali do pomembne produkcije enostavnih kovinskih pajkov. Raziskava se je zaključila z razstavo v Knjižnici Kolodvor v Ljubljani leta 2009.
Produkcija: RTV Slovenija, 2009/2010
Dokumentarec o raziskavi Društva za domače raziskave, ki se ukvarja z etnološkim fenomenom fasadnih pajkov. Zakaj, na dokaj endemskem področju, tako nenavaden element? Raziskava je podrobno obdelala različne sociološke faktorje, ki so skupaj pripeljali do pomembne produkcije enostavnih kovinskih pajkov. Raziskava se je zaključila z razstavo v Knjižnici Kolodvor v Ljubljani leta 2009.
Amir Muratović - Zapeljevanje pogleda (2)
Podnaslov: 2. sezona : Lujo Vodopivec / Metod Frlic, Oto Rimele / Dušan Kirbiš, Aleksij Kobal / Silvester Plotajs Sicoe, Tugo Šušnik / Jože Slak Đoka
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2010
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje.
Podnaslov: 2. sezona : Lujo Vodopivec / Metod Frlic, Oto Rimele / Dušan Kirbiš, Aleksij Kobal / Silvester Plotajs Sicoe, Tugo Šušnik / Jože Slak Đoka
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2010
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje.
Amir Muratović - Zapeljevanje pogleda (3)
Podnaslov: 3.sezona: Bogdan Borčić / Mojca Zlokarnik, Mirsad Begić / Jakov Brdar, Joni Zakonjšek / Mitja Ficko, Alen Ožbolt / Arjan Pregl
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2011
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje.
Podnaslov: 3.sezona: Bogdan Borčić / Mojca Zlokarnik, Mirsad Begić / Jakov Brdar, Joni Zakonjšek / Mitja Ficko, Alen Ožbolt / Arjan Pregl
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2011
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje.
Amir Muratović - Zapeljevanje pogleda (4)
Podnaslov: 4.sezona: Emerik Bernard / Sergej Kapus, Herman Gvardjančič / Žarko Vrezec, Zmago Jeraj / Andrej Brumen Čop, Nika Špan / Petra Varl.
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2012
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje. 4.sezona: Emerik Bernard / Sergej Kapus, Herman Gvardjančič / Žarko Vrezec, Zmago Jeraj / Andrej Brumen Čop, Nika Špan / Pet...
Podnaslov: 4.sezona: Emerik Bernard / Sergej Kapus, Herman Gvardjančič / Žarko Vrezec, Zmago Jeraj / Andrej Brumen Čop, Nika Špan / Petra Varl.
Produkcija: RTV Slovenija, 2007-2012
Niz dokumentarnih oddaj o slovenski sodobni umetnosti Zapeljevanje pogleda nastaja v Izobraževalnem programu Televizije Slovenija od leta 2007. Serijo sestavljajo oddaje, v katerih se predstavljata po dva umetnika, ki nam skozi svoja dela in projekte predstavljata lasten pogled na umetnost. Zapeljevanje pogleda ni zvrstno in žanrsko omejena serija in se še zmerom dograjuje. 4.sezona: Emerik Bernard / Sergej Kapus, Herman Gvardjančič / Žarko Vrezec, Zmago Jeraj / Andrej Brumen Čop, Nika Špan / Pet...
Marko A. Kovačič - Hrupofon (03:20)
Podnaslov: Zvočno-hibridni objekt
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večkrat v različnih prostorih, kot zvočno instalacijo, performans ali koncert."To je prava muzika, prava pravcata kompozicija", meni občinstvo.
Podnaslov: Zvočno-hibridni objekt
Produkcija: 2015
Umetnik je izdelal skulpturo - glasbeni stroj, imenovan hrupofon, ki ga v okviru dogodkov ročno manipulira in digitalno generiranim zvokom dodaja realne mehanske zvoke raznolikih delov naprave. Dogodke z naslovom Hrupofon je Marko Kovačič izvedel večkrat v različnih prostorih, kot zvočno instalacijo, performans ali koncert."To je prava muzika, prava pravcata kompozicija", meni občinstvo.