Ana Čigon - Mačo (00:03:00)
Podnaslov: iz serije Odkrtije mačke v žaklju
Produkcija: Ana Čigon, 2015
Animacija o tem, kaj se dogaja v mačo svetu, če se po njem sprehaja nekdo, ki ni mačo.
V animaciji mačka hodi po Ljubljani in občuduje mestne spomenike. Spomeniki so stripovske verzije dejanskih spomenikov, posvečenih moškim zgodovinskim osebnostim v Ljubljani. Sprva uživa, postopoma pa jo moti to, gre vedno za isti spol in so na spomenikih predstavljeni samo mački.(Vir: Ana Čigon)
Animacija je del serije videov in animacij »Odkritje mačke v žaklju«.
OPOMBA: Na željo avtorice video ni ob...
DIVA parodija
37 rezultatov med deli
Keiko Miyazaki - Luknja (00:01:58)
Produkcija: K.M. & SCCA-Ljubljana, 2018
Video se ukvarja z japonskim konceptom “Ma” v pogovoru. MA je namenski premor v govoru, ki poudarja določene besede ter omogoča zavedanje o tem, koliko uporabljamo neverbalno komunikacijo. Včasih tihi premori med besedami povedo več kot besede same. Video ta koncept raziskuje na satiričen način, z dialogom med dvema krofoma. (Vir: Keiko Miyazuki) Video je nastal na Video delavnici SCCA 2018, pod mentorskim vodstvom Valerie Wolf Gang in Tonija Poljanca.
Produkcija: K.M. & SCCA-Ljubljana, 2018
Video se ukvarja z japonskim konceptom “Ma” v pogovoru. MA je namenski premor v govoru, ki poudarja določene besede ter omogoča zavedanje o tem, koliko uporabljamo neverbalno komunikacijo. Včasih tihi premori med besedami povedo več kot besede same. Video ta koncept raziskuje na satiričen način, z dialogom med dvema krofoma. (Vir: Keiko Miyazuki) Video je nastal na Video delavnici SCCA 2018, pod mentorskim vodstvom Valerie Wolf Gang in Tonija Poljanca.
Lea Culetto - Reveal The Goddess In You (00:00:42)
Produkcija: L.C., 2017
Video z montažno tehniko plastenja preplete posnetek britja nog v domači kopalnici s posnetki britja iz reklam za kozmetične depilacijske izdelke. Tretjo plast tvori besedilo, v katerem se izpisujejo reklamni slogani kozmetičnih blagovnih znamk. Naslov dela je povzet po enem izmed sloganov in ironično dopolnjuje vizualni kontrast med realnostjo in idealizirano podobo ženskega telesa. Video nima zvoka.
Produkcija: L.C., 2017
Video z montažno tehniko plastenja preplete posnetek britja nog v domači kopalnici s posnetki britja iz reklam za kozmetične depilacijske izdelke. Tretjo plast tvori besedilo, v katerem se izpisujejo reklamni slogani kozmetičnih blagovnih znamk. Naslov dela je povzet po enem izmed sloganov in ironično dopolnjuje vizualni kontrast med realnostjo in idealizirano podobo ženskega telesa. Video nima zvoka.
Urška Aplinc - Drča (01:52)
Produkcija: U.A., 2014
Video je del projekta Drča, ki ga je avtorica ustvarila v času študija kiparstva na ALUO. V ateljeju je zgradila objekt, ki ima poleg specifične estetske vrednosti tudi igrivo 'uporabno' vrednost. Njeno uporabo avtorica demonstrira v videu, sestavljenem iz ponovitev kratkega spusta po drči. (Vir: Postaja DIVA)
Produkcija: U.A., 2014
Video je del projekta Drča, ki ga je avtorica ustvarila v času študija kiparstva na ALUO. V ateljeju je zgradila objekt, ki ima poleg specifične estetske vrednosti tudi igrivo 'uporabno' vrednost. Njeno uporabo avtorica demonstrira v videu, sestavljenem iz ponovitev kratkega spusta po drči. (Vir: Postaja DIVA)
Urška Aplinc - Čarovniški risi, gobe (12:05)
Produkcija: U.A., 2014
Video je del projekta Čarovniški risi, gobe, ki je nastal v času študija na ALUO. Konceptualno delo z uporabo stare nemške knjige o gobah (1933) premišlja zgodovinsko konstrukcijo in vzpostavljanje vednosti, ki se kaže s prepletanjem jezika, znanosti in umetnosti, pa tudi interpretacije. Avtorica na dveh različnih lokacijah (ateljeji na ALUO) v kamero bere vsebino knjige, ki jo kot nepopolni prevod spremljamo v podnapisih. Način branja spominja na pripovedovanje pravljice. P...
Produkcija: U.A., 2014
Video je del projekta Čarovniški risi, gobe, ki je nastal v času študija na ALUO. Konceptualno delo z uporabo stare nemške knjige o gobah (1933) premišlja zgodovinsko konstrukcijo in vzpostavljanje vednosti, ki se kaže s prepletanjem jezika, znanosti in umetnosti, pa tudi interpretacije. Avtorica na dveh različnih lokacijah (ateljeji na ALUO) v kamero bere vsebino knjige, ki jo kot nepopolni prevod spremljamo v podnapisih. Način branja spominja na pripovedovanje pravljice. P...
SCCA-Ljubljana, Luksuz produkcija - Skupivn (SBO) (03:34)
Podnaslov: Delavnica videospota
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija, Kinodvor (Kinotrip), 2020
Videospot za skladbo Skupivn izvajalca SBO je nastal na delavnici videospota v produkciji SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija in Kinodvor (Kinotrip).Mentorji: Matic Zavodnik, Matevž Jerman in Peter Cerovšek. Avtorici in avtor: Ela Hartman, Jakob Žorž, Kaja Horvat
Podnaslov: Delavnica videospota
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija, Kinodvor (Kinotrip), 2020
Videospot za skladbo Skupivn izvajalca SBO je nastal na delavnici videospota v produkciji SCCA-Ljubljana, Društvo Kraken, Luksuz produkcija in Kinodvor (Kinotrip).Mentorji: Matic Zavodnik, Matevž Jerman in Peter Cerovšek. Avtorici in avtor: Ela Hartman, Jakob Žorž, Kaja Horvat
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Zemljo krast (07:15)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Zemljo krast dr. Xenia uprizori na zemljišču nekdanjega Rakuševega mlina v Celju, šolskega primera kapitalskih apetitov po parcelah na dobri lokaciji, ki izrinejo zamisli o neprofitnih prostorih za kulturo, namenjenih skupnosti in javnemu dobremu. Igra za teritorij se začne in konča z zaklinjanjem zamaskiranih nastopajočih, oblečenih v črna poslovna oblačila: "Kradem jaz, kradeš ti, krademo mi vsi." (Vir: odlomek iz kuratorskega besedila Vesne Bukovec, Ane Gr...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Zemljo krast dr. Xenia uprizori na zemljišču nekdanjega Rakuševega mlina v Celju, šolskega primera kapitalskih apetitov po parcelah na dobri lokaciji, ki izrinejo zamisli o neprofitnih prostorih za kulturo, namenjenih skupnosti in javnemu dobremu. Igra za teritorij se začne in konča z zaklinjanjem zamaskiranih nastopajočih, oblečenih v črna poslovna oblačila: "Kradem jaz, kradeš ti, krademo mi vsi." (Vir: odlomek iz kuratorskega besedila Vesne Bukovec, Ane Gr...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Moški, ne jezi se (19:34)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Moški, ne jezi se je najprej feminističen odgovor na znano podobo partije šaha (oblečenega) Marcela Duchampa z (golo) Eve Babitz iz leta 1963. Je pa tudi referenca na performans Mojca, ne jezi se, ki so ga leta 2013 na festivalu Rdeče zore z namenom zagovarjanja uporabe golote v umetniških delih izvedle_i Petja Grafenauer, Zoran Srdić Janežič in Simon Macuh. Tu je ob oblečenih ženskah polgoli moški, ki med igro nikakor ne pride do poteze. Igralne figure v obliki rdečih n...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Moški, ne jezi se je najprej feminističen odgovor na znano podobo partije šaha (oblečenega) Marcela Duchampa z (golo) Eve Babitz iz leta 1963. Je pa tudi referenca na performans Mojca, ne jezi se, ki so ga leta 2013 na festivalu Rdeče zore z namenom zagovarjanja uporabe golote v umetniških delih izvedle_i Petja Grafenauer, Zoran Srdić Janežič in Simon Macuh. Tu je ob oblečenih ženskah polgoli moški, ki med igro nikakor ne pride do poteze. Igralne figure v obliki rdečih n...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Prdeča ruleta (06:39)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Prdeča ruleta je pravzaprav piknik na travi, ki nas lahko spomni tudi na znano Manetovo sliko, čeprav so tokrat vse_i prisotne_i oblečene_i. Naslov se nanaša na rusko ruleto, avtorice_ji pa namesto nabojev streljajo prdce. Parodija obravnava resno temo okoljskega onesnaženja in njegovih daljnosežnih posledic. Umetnice_ki v Celju že dlje časa opozarjajo na lokalne onesnaževalke_ce (Cinkarna Celje in ostala industrija), vendar jih odgovorne_i ne jemljejo resno. Zanje pravijo, da &raq...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Performans Prdeča ruleta je pravzaprav piknik na travi, ki nas lahko spomni tudi na znano Manetovo sliko, čeprav so tokrat vse_i prisotne_i oblečene_i. Naslov se nanaša na rusko ruleto, avtorice_ji pa namesto nabojev streljajo prdce. Parodija obravnava resno temo okoljskega onesnaženja in njegovih daljnosežnih posledic. Umetnice_ki v Celju že dlje časa opozarjajo na lokalne onesnaževalke_ce (Cinkarna Celje in ostala industrija), vendar jih odgovorne_i ne jemljejo resno. Zanje pravijo, da &raq...
Dr. Xenia, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Iva Tratnik, Simon Macuh - Pravice za naše boje (11:12)
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Peti iz niza performansov – njegov naslov je hkrati tudi naslov razstave – je edini, ki ga Dr. Xenia izvede v živo ob sodelovanju publike. Tudi tega definira prostor, štirje vogali Galerije Alakatraz tvorijo boksarski ring, ki postane prizorišče bojev. Kljub boksarski opremi v ringu ni boksarskih dvobojev, ampak različne izpeljave družabnih iger. Vse igre (mikado, karte in kamen, papir, škarje) se ponavadi igra z rokami in njihovo igranje z boksarskimi rokavicami prina&s...
Produkcija: SCCA-Ljubljana, Galerija Alkatraz, Festival Mesto žensk, 2021
Peti iz niza performansov – njegov naslov je hkrati tudi naslov razstave – je edini, ki ga Dr. Xenia izvede v živo ob sodelovanju publike. Tudi tega definira prostor, štirje vogali Galerije Alakatraz tvorijo boksarski ring, ki postane prizorišče bojev. Kljub boksarski opremi v ringu ni boksarskih dvobojev, ampak različne izpeljave družabnih iger. Vse igre (mikado, karte in kamen, papir, škarje) se ponavadi igra z rokami in njihovo igranje z boksarskimi rokavicami prina&s...