Nataša Skušek - Venezia 1 (00:12:05)
Produkcija: 2004
Video spremlja vzvratno hojo neidentificirane figure v rdečih oblačilih. Ta sledi beli črti do njenega konca, kjer se sreča z novo belo črto, ki pravokotno preči že obstoječo in zaključuje prostor. Prizor je opremljen z bučnimi zvoki ulice.
DIVA urbano
91 rezultatov med deli
Nataša Skušek - Venezia 2 (00:12:05)
Produkcija: 2004
Na glavo obrnjen posnetek hoje po Benetkah z neidentificirano figuro v rdečem in mestnim ozadjem. Delo je nadaljevanje videa Venezia 1. Figura v rdečem kostumu hodi naprej vzdolž bele črte, dokler ne pride do pravokotnice na obstoječo črto. Slika in zvok z ulice sta popačena.
Produkcija: 2004
Na glavo obrnjen posnetek hoje po Benetkah z neidentificirano figuro v rdečem in mestnim ozadjem. Delo je nadaljevanje videa Venezia 1. Figura v rdečem kostumu hodi naprej vzdolž bele črte, dokler ne pride do pravokotnice na obstoječo črto. Slika in zvok z ulice sta popačena.
Neven Korda, Dario Seraval, Zemira Alajbegović - ZMR (00:03:49)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom Tako mladi
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Video delo je nekoliko netipičen video spot skupine Borghesia: statičen, monumentalen, melanholičen. Avtor poustvari urbano okolje tako, da kombinira prazne posnetke moderne in neoklasične arhitekture (ljubljansko pokopališče Žale arhitekta Jožeta Plečnika). Ženska figura, ki v video delu sameva in skoraj vedno statično pozira, je umeščena v popolnoma utopično vzdušje. Takšno okolje popolnoma umrtvi edini prisotni lik, ga reducira na stanje skulpture, kjer živost kože...
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia z naslovom Tako mladi
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
Video delo je nekoliko netipičen video spot skupine Borghesia: statičen, monumentalen, melanholičen. Avtor poustvari urbano okolje tako, da kombinira prazne posnetke moderne in neoklasične arhitekture (ljubljansko pokopališče Žale arhitekta Jožeta Plečnika). Ženska figura, ki v video delu sameva in skoraj vedno statično pozira, je umeščena v popolnoma utopično vzdušje. Takšno okolje popolnoma umrtvi edini prisotni lik, ga reducira na stanje skulpture, kjer živost kože...
Zmago Lenardič, Jasna Hribernik - NewMoscowYork (00:25:20)
Produkcija: White Balance, 2004
Video je humoristična primerjava med dvema velemestoma - med New Yorkom in Moskvo, kjer je življenje v dobi globalizacije postalo skoraj identično. Avtorja v videu vzporejata podobne prizore na dveh kanalih. Vsak od kanalov prikazuje urbano silhueto z nebotičniki, slavoloki in spomeniki enega od obeh mest. Med posameznimi prizori, ki jih spremlja živahna glasba, pripovedovalec z ruskim naglasom v angleščini bere izrazito ironične citate iz Enonadstropne Amerike, dela sovietskih humoristov Ilye...
Produkcija: White Balance, 2004
Video je humoristična primerjava med dvema velemestoma - med New Yorkom in Moskvo, kjer je življenje v dobi globalizacije postalo skoraj identično. Avtorja v videu vzporejata podobne prizore na dveh kanalih. Vsak od kanalov prikazuje urbano silhueto z nebotičniki, slavoloki in spomeniki enega od obeh mest. Med posameznimi prizori, ki jih spremlja živahna glasba, pripovedovalec z ruskim naglasom v angleščini bere izrazito ironične citate iz Enonadstropne Amerike, dela sovietskih humoristov Ilye...
Neven Korda, Zemira Alajbegović - Icht (00:24:25)
Produkcija: RTV Slovenija, 1993
Plesni nastop moškega in ženske pripoveduje zgodbo o večnem privlačenju in odbijanju. Kljub temu, da si želimo bližine, nas spremlja prekletstvo največje ljubezni do nas samih; plesalca se včasih zbližujeta, drugič spet izzivata in bojujeta, a se nikoli ne znajdeta skupaj. Vsebina odrske koreografije je delno prenesena na ulico. (Vir: Videodokument) Ples spremlja opera Antonia Vivaldija. Približani in oddaljeni posnetki plesne koreografije se med seboj prekrivajo s pol prosojnimi plastmi. P...
Produkcija: RTV Slovenija, 1993
Plesni nastop moškega in ženske pripoveduje zgodbo o večnem privlačenju in odbijanju. Kljub temu, da si želimo bližine, nas spremlja prekletstvo največje ljubezni do nas samih; plesalca se včasih zbližujeta, drugič spet izzivata in bojujeta, a se nikoli ne znajdeta skupaj. Vsebina odrske koreografije je delno prenesena na ulico. (Vir: Videodokument) Ples spremlja opera Antonia Vivaldija. Približani in oddaljeni posnetki plesne koreografije se med seboj prekrivajo s pol prosojnimi plastmi. P...
Vesna Čadež - Narava / Nature (00:11:07 (skupno))
Podnaslov: Sinhronija (narava- Ljubljana) / Sinchrony (Nature- Ljubljana)
Produkcija: 2005
Video delo prikazuje sinhrono predvajanje dveh različnih video projekcij s katerima predstavlja nasprotje urbanega in naravnega okolja. Gledalec ju opazuje ločeno, vendar ju dojema kot celoto, kakor je tudi v vsakdanjem življenju razpet med bivanjem v mestu in naravi. Avtorica izhaja iz dveh diametralno nasprotnih pozicij človekovega bivalnega okolja, ki se med seboj dopolnjujeta. Od tod nadaljuje s konceptom sinhronije ter s pomočjo hkratnosti dogajanj v posameznih prostorih, sočasnosti zvoka in...
Podnaslov: Sinhronija (narava- Ljubljana) / Sinchrony (Nature- Ljubljana)
Produkcija: 2005
Video delo prikazuje sinhrono predvajanje dveh različnih video projekcij s katerima predstavlja nasprotje urbanega in naravnega okolja. Gledalec ju opazuje ločeno, vendar ju dojema kot celoto, kakor je tudi v vsakdanjem življenju razpet med bivanjem v mestu in naravi. Avtorica izhaja iz dveh diametralno nasprotnih pozicij človekovega bivalnega okolja, ki se med seboj dopolnjujeta. Od tod nadaljuje s konceptom sinhronije ter s pomočjo hkratnosti dogajanj v posameznih prostorih, sočasnosti zvoka in...
Tanja Lažetić - The Wrong Place (00:00:52)
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
Avtorica na svoji poti z vlakom iz Ljubljane v Firence na brezimni železniški postaji zabeleži hipni prizor interakcije mladega para. Njun pogovor, ki ga gledalec ne sliši, nakazuje veliko mero pozitivne energije med osrediščenima protagonistoma. Nato avtorica s hitrim razsrediščenjem v kader zajame širši prostor glasnega in neosebnega javnega prostora, v katerem se prizor odvija.
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
Avtorica na svoji poti z vlakom iz Ljubljane v Firence na brezimni železniški postaji zabeleži hipni prizor interakcije mladega para. Njun pogovor, ki ga gledalec ne sliši, nakazuje veliko mero pozitivne energije med osrediščenima protagonistoma. Nato avtorica s hitrim razsrediščenjem v kader zajame širši prostor glasnega in neosebnega javnega prostora, v katerem se prizor odvija.
Tanja Lažetić, Dejan Habicht - No Remembrance, No Comradship (00:05:10)
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
No Remembrance No Comradeship je avtorska dokumentacija kontinuirane javne akcije, ki je trajala približno leto dni (2005 / 2006). Avtorja projekta sta organizirala nedeljske kolesarske izlete po ljubljanski sprehajalni Poti spominov in tovarištva, ki sta jih skrbno dokumentirala. Video posnetki sestojijo iz grobo montiranega materiala, kjer se skoraj identičen prizor prihajanja in odhajanja repetitivno ponavlja na različnih odsekih sprehajališča.
Produkcija: Tanja Lažetić, 2006
No Remembrance No Comradeship je avtorska dokumentacija kontinuirane javne akcije, ki je trajala približno leto dni (2005 / 2006). Avtorja projekta sta organizirala nedeljske kolesarske izlete po ljubljanski sprehajalni Poti spominov in tovarištva, ki sta jih skrbno dokumentirala. Video posnetki sestojijo iz grobo montiranega materiala, kjer se skoraj identičen prizor prihajanja in odhajanja repetitivno ponavlja na različnih odsekih sprehajališča.
KOLEKTIVA, Vesna Bukovec, Lada Cerar, Metka Zupanič - First Impression (0:09:08)
Produkcija: Kolektiva, 2004
Video je ustvarjen na podlagi voajerskega snemanja ljudi v javnem prostoru, na glavnem trgu v Ljubljani. Avtorice na podlagi lastnih sugestij in impresij sprašujejo o dejstvih glede določene snemane osebe. Video je razdeljen na štiri dele, kjer vsako posamezno okence predstavlja impresije treh avtoric in v zadnjem dejstva, zbrana po krajšem informativnem pogovoru z opazovano osebo. Avtorice se v videu, ki je opremljen s tekstovnimi zapisi, sprašujejo o človeški percepcij...
Produkcija: Kolektiva, 2004
Video je ustvarjen na podlagi voajerskega snemanja ljudi v javnem prostoru, na glavnem trgu v Ljubljani. Avtorice na podlagi lastnih sugestij in impresij sprašujejo o dejstvih glede določene snemane osebe. Video je razdeljen na štiri dele, kjer vsako posamezno okence predstavlja impresije treh avtoric in v zadnjem dejstva, zbrana po krajšem informativnem pogovoru z opazovano osebo. Avtorice se v videu, ki je opremljen s tekstovnimi zapisi, sprašujejo o človeški percepcij...
Evelin Stermitz - Land of OZ (0:24:39)
Podnaslov: Years of Crying
Produkcija: 2008
LAND OF OZ is a video collage of urbanity, artificial nature and movement, all in all as a personal performative tableau embedded in an American context.
Podnaslov: Years of Crying
Produkcija: 2008