Metka Zupanič - In tukaj smo (00:01:33)
Produkcija: M.Z., 2016
Projekt In tukaj smo se ukvarja s problematiko vojaškega varovanja/nadzorovanja posameznika ter vplivom vojaških struktur na vsakdanje življenje ljudi. Problematizira militariziranost družbe, ki generira latentno napetost, strah in sovraštvo v vsakdanjem življenju ljudi. Video prikazuje nihalo, ki se uporablja pri hipnozi, ob natančnem pogledu pa lahko vidimo, da je nihalo metek. Nizek moški glas gledalca popelje v stanje, ko bi naj iz svojega spomina izbrisal vse misli in po...
DIVA tesnoba
40 rezultatov med deli
Bojan Štokelj - Nelagodje pred podobo v zrcalu (48:28)
Produkcija: 1991
Video dokumentira performans Nelagodje pred podobo v ogledalu (CRMK - Zaklonišče, Šempeter pri Novi Gorici, 18.1.1991), pri katerem je sodeloval z Emo Kugler, Markom Košnikom/Institut Egon March in Tanjo Zgonc. Performans se je začel kot kontrapunkt ritualnega gibanja živih akterjev in nepremične skulpture v stekleni kletki (sistem ogledal). Pozneje jo je v krožno gibanje pognal performer v kostumu iz sistema ogledal, ki so odsevala prostor z gledalci. Ogledalo namreč lahko beremo...
Produkcija: 1991
Video dokumentira performans Nelagodje pred podobo v ogledalu (CRMK - Zaklonišče, Šempeter pri Novi Gorici, 18.1.1991), pri katerem je sodeloval z Emo Kugler, Markom Košnikom/Institut Egon March in Tanjo Zgonc. Performans se je začel kot kontrapunkt ritualnega gibanja živih akterjev in nepremične skulpture v stekleni kletki (sistem ogledal). Pozneje jo je v krožno gibanje pognal performer v kostumu iz sistema ogledal, ki so odsevala prostor z gledalci. Ogledalo namreč lahko beremo...
Kaja & Sava Kosmač - Nosferatu (00:02:35)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Produkcija: Kaja Kosmač in Sava Kosmač, 2006
Poklon F. W. Murnau-u. Ob glasbi Björk se v pretežno nočnih prizorih izmenjujejo črno-beli in barvni posnetki urbanih prizorišč in zasnežene gozdne pokrajine. Spremljamo okorno gibanje neopredeljene osebe, ki ga potencira dinamična kamera. Vrteče in dinamične prizore prekinjajo bližnji posnetki obraza, oči in rdeča gaz v snegu, ki skupaj tvorijo atmosfero nerealnosti in se približajo ekspresionistični simfoniji groze.(Diva)
Sara Bezovšek - Revenge Porn (04:53)
Podnaslov: 1.del trilogije wwwiolenc=3
Produkcija: Aksioma - Zavod za sodobne umetnosti, 2019
V trilogiji wwwiolenc=3 (Revenge Porn, Cyberstalking in Sextortion) so prikazaneinternetne spolne navade ljudi z ustvarjanjem vizualne pripovedi iz elementov, ki jih mladiuporabniki uporabljajo za komuniciranje na platformah za družbeno omrežje, kot staFacebook in Instagram. GIF-i, memi, videoposnetki na YouTubu, piratske TV oddaje in filmi, eksplicitni posnetki, komentarji in klepeti so posneti in s tehniko mashupa ponovnouporabljeni. S tem prikažejo vzdušje v katerem mlajše generacije ži...
Podnaslov: 1.del trilogije wwwiolenc=3
Produkcija: Aksioma - Zavod za sodobne umetnosti, 2019
V trilogiji wwwiolenc=3 (Revenge Porn, Cyberstalking in Sextortion) so prikazaneinternetne spolne navade ljudi z ustvarjanjem vizualne pripovedi iz elementov, ki jih mladiuporabniki uporabljajo za komuniciranje na platformah za družbeno omrežje, kot staFacebook in Instagram. GIF-i, memi, videoposnetki na YouTubu, piratske TV oddaje in filmi, eksplicitni posnetki, komentarji in klepeti so posneti in s tehniko mashupa ponovnouporabljeni. S tem prikažejo vzdušje v katerem mlajše generacije ži...
Sara Bezovšek - Cyberstalking (05:27)
Podnaslov: 2. del trilogije wwwiolenc=3
Produkcija: Aksioma - Zavod za sodobne umetnosti, 2019
V trilogiji wwwiolenc=3 (Revenge Porn, Cyberstalking in Sextortion) so prikazane internetne spolne navade ljudi z ustvarjanjem vizualne pripovedi iz elementov, ki jih mladi uporabniki uporabljajo za komuniciranje na platformah za družbeno omrežje, kot sta Facebook in Instagram. GIF-i, memi, videoposnetki na YouTubu, piratske TV oddaje in filmi, eksplicitni posnetki, komentarji in klepeti so posneti in s tehniko mashupa ponovno uporabljeni. S tem prikažejo vzdušje v katerem mlajše generacije...
Podnaslov: 2. del trilogije wwwiolenc=3
Produkcija: Aksioma - Zavod za sodobne umetnosti, 2019
V trilogiji wwwiolenc=3 (Revenge Porn, Cyberstalking in Sextortion) so prikazane internetne spolne navade ljudi z ustvarjanjem vizualne pripovedi iz elementov, ki jih mladi uporabniki uporabljajo za komuniciranje na platformah za družbeno omrežje, kot sta Facebook in Instagram. GIF-i, memi, videoposnetki na YouTubu, piratske TV oddaje in filmi, eksplicitni posnetki, komentarji in klepeti so posneti in s tehniko mashupa ponovno uporabljeni. S tem prikažejo vzdušje v katerem mlajše generacije...
Sara Bezovšek - Sextortion (06:06)
Podnaslov: 3. del trilogije wwwiolenc=3
Produkcija: Aksioma - Zavod za sodobne umetnosti, 2019
V trilogiji wwwiolenc=3 (Revenge Porn, Cyberstalking in Sextortion) so prikazaneinternetne spolne navade ljudi z ustvarjanjem vizualne pripovedi iz elementov, ki jih mladiuporabniki uporabljajo za komuniciranje na platformah za družbeno omrežje, kot staFacebook in Instagram. GIF-i, memi, videoposnetki na YouTubu, piratske TV oddaje in filmi, eksplicitni posnetki, komentarji in klepeti so posneti in s tehniko mashupa ponovnouporabljeni. S tem prikažejo vzdušje v katerem mlajše generacije ži...
Podnaslov: 3. del trilogije wwwiolenc=3
Produkcija: Aksioma - Zavod za sodobne umetnosti, 2019
V trilogiji wwwiolenc=3 (Revenge Porn, Cyberstalking in Sextortion) so prikazaneinternetne spolne navade ljudi z ustvarjanjem vizualne pripovedi iz elementov, ki jih mladiuporabniki uporabljajo za komuniciranje na platformah za družbeno omrežje, kot staFacebook in Instagram. GIF-i, memi, videoposnetki na YouTubu, piratske TV oddaje in filmi, eksplicitni posnetki, komentarji in klepeti so posneti in s tehniko mashupa ponovnouporabljeni. S tem prikažejo vzdušje v katerem mlajše generacije ži...
Lealudvik - Teufelskreis (02:25)
Produkcija: Lealudvik, 2018
Video v neskončni zanki prikazuje vertikalen pogled z vrha na prazno belo površino, po kateri se s težavo plazi gola protagonistka. Še preden izgine na drugem koncu kadra, že se pojavi nova instanca, ki se ponovno s težavo prebija na drugo stran. Prekrivanje kadrov ponazarja začarani krog (Teufelskreis) iz katerega ni izhoda. (Vir: Postaja DIVA) Videoinstalacija je bila del razstave Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020.
Produkcija: Lealudvik, 2018
Video v neskončni zanki prikazuje vertikalen pogled z vrha na prazno belo površino, po kateri se s težavo plazi gola protagonistka. Še preden izgine na drugem koncu kadra, že se pojavi nova instanca, ki se ponovno s težavo prebija na drugo stran. Prekrivanje kadrov ponazarja začarani krog (Teufelskreis) iz katerega ni izhoda. (Vir: Postaja DIVA) Videoinstalacija je bila del razstave Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020.
Lealudvik - I would go poof! (02:04)
Produkcija: Lealudvik, 2017
Dvokanalni video v enokanalni verziji prikazuje vzporedni podobi. Levi video prikazuje protagonistko, ki gre iz mesta skozi park v gozd. Ob prvih drevesih se sleče in gola oddide še globlje v gozd. Video maličijo digitalne motnje (glitchi) in povzročajo, da podoba telesa izginja, se staplja z okolico. Desni video v kratki neskončni zanki prikazuje goli ženski torzo naslonjen, morda privezan, na drevo. Opazno je izrazito dihanje, saj se prsni koš v enakomernih intervalih dviga in spu&scaro...
Produkcija: Lealudvik, 2017
Dvokanalni video v enokanalni verziji prikazuje vzporedni podobi. Levi video prikazuje protagonistko, ki gre iz mesta skozi park v gozd. Ob prvih drevesih se sleče in gola oddide še globlje v gozd. Video maličijo digitalne motnje (glitchi) in povzročajo, da podoba telesa izginja, se staplja z okolico. Desni video v kratki neskončni zanki prikazuje goli ženski torzo naslonjen, morda privezan, na drevo. Opazno je izrazito dihanje, saj se prsni koš v enakomernih intervalih dviga in spu&scaro...
Lada Cerar - Odpihni moje račune (02:51)
Podnaslov: Kalkulator
Produkcija: Lada Cerar Sedlaček, 2012
Video je del projekta Odpihni moje račune/Blow My Bills Away v katerem se umetnica humorno spopade z nadlogo plačevanja mesečnih računov. V videu na velikem kalkulatorju sešteva zneske z računov iz obdobja večih let. Velika količina računov, hitra montaža, mestoma pospešeno gibanje in vse večji seštevek na ekranu kalkulatorja stopnjujejo občutek nelagodja in ponazarjajo stres, ki je povezan s skrbjo za preživetje, s katerim se vsakodnevno soočajo umetnice in umetniki v...
Podnaslov: Kalkulator
Produkcija: Lada Cerar Sedlaček, 2012
Video je del projekta Odpihni moje račune/Blow My Bills Away v katerem se umetnica humorno spopade z nadlogo plačevanja mesečnih računov. V videu na velikem kalkulatorju sešteva zneske z računov iz obdobja večih let. Velika količina računov, hitra montaža, mestoma pospešeno gibanje in vse večji seštevek na ekranu kalkulatorja stopnjujejo občutek nelagodja in ponazarjajo stres, ki je povezan s skrbjo za preživetje, s katerim se vsakodnevno soočajo umetnice in umetniki v...
Tatiana Kocmur - Sončnica (12:34)
Produkcija: Associazioni Ottovolante, Društvo Boja, 2020
Video je del širšega projekta z naslovom Od 1,5 do COLLI 6,66', ki ga je avtorica ustvarila na umetniški rezidenci med Izolo in Bologno v času epidemije koronavirusa. Predstavljen je bil na mednarodni razstavi TRK v Galeriji Salsaverde.Sončnica je videoperformans brez publike, posnet na morski obali. Avtorica stoji na podlagi iz dnevnega časopisja in v rokah drži pripomočka za sporazumevanje - 1,5 m dolgi palici, sestavljeni iz na obali najdenega lesa. Na konicah palic sta pri...
Produkcija: Associazioni Ottovolante, Društvo Boja, 2020
Video je del širšega projekta z naslovom Od 1,5 do COLLI 6,66', ki ga je avtorica ustvarila na umetniški rezidenci med Izolo in Bologno v času epidemije koronavirusa. Predstavljen je bil na mednarodni razstavi TRK v Galeriji Salsaverde.Sončnica je videoperformans brez publike, posnet na morski obali. Avtorica stoji na podlagi iz dnevnega časopisja in v rokah drži pripomočka za sporazumevanje - 1,5 m dolgi palici, sestavljeni iz na obali najdenega lesa. Na konicah palic sta pri...