Jasna Hribernik - Stopnišče / Starcase (0:16:07)
Produkcija: VPK, Ministrstvo za kulturo RS & Studio Ljubljana, 1992
Plesalka in plesalec se gibljeta po stopnišču stare hiše skozi različne čase in prostore. Ponavljajoči se prizori ljudi v gibanju ponazarjajo pretakanje časa, medtem ko nepremična struktura stopnišča reprezentira tisto, kar se ne spreminja. (vir: Videodokument)
DIVA Avtorski video
669 rezultatov med deli
Zemira Alajbegović - Nevidni teritorij Marka Peljhana (00:49:12)
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Zemira Alajbegović - P.O.R. (00:00:29)
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Zemira Alajbegović - Hitro/počasi (00:11:47)
Produkcija: Zavod ZANK / koprodukcija RTV Slovenija, 2004
Kratki film raziskuje modalnosti časa in jih preko uporabe različnih prostorov povezuje s temeljnimi duševnimi stanji človeka. Spokojno in počasno dogajanje na vrtu, kateremu smo priča v začetku filma, zamenjajo sprva melanholični nato pa histerični prizori v notranjosti stanovanja. Video se tako ukvarja s stisko sodobnega človeka.
Produkcija: Zavod ZANK / koprodukcija RTV Slovenija, 2004
Kratki film raziskuje modalnosti časa in jih preko uporabe različnih prostorov povezuje s temeljnimi duševnimi stanji človeka. Spokojno in počasno dogajanje na vrtu, kateremu smo priča v začetku filma, zamenjajo sprva melanholični nato pa histerični prizori v notranjosti stanovanja. Video se tako ukvarja s stisko sodobnega človeka.
Sašo Sedlaček, Lada Cerar - Toilets / Made in India (0:05:15)
Produkcija: 2004
Video na dokumentarno neposreden način prikazuje izdelavo gobelinov na indijskih ulicah. Delo je del širšega projekta. Poleg videa so tako razstavljeni tudi primerki gobelinov z motivi stranišč. Spremljajo ga le občasni zvoki ulice, v ospredju pa je ves čas ropotanje šivalnega stroja, ki veze motive.
Produkcija: 2004
Video na dokumentarno neposreden način prikazuje izdelavo gobelinov na indijskih ulicah. Delo je del širšega projekta. Poleg videa so tako razstavljeni tudi primerki gobelinov z motivi stranišč. Spremljajo ga le občasni zvoki ulice, v ospredju pa je ves čas ropotanje šivalnega stroja, ki veze motive.
Gorazd Krnc - No Title Yet (00:08:30)
Podnaslov: (dream light - girl)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video z elektronsko glasbeno spremljavo in močno prisotnimi montažnimi efekti raziskuje brezobraznost in brezosebnost množice. Zamegljene antropomorfne podobe so prekrite s kopico filtrov, ki napravljajo figure sanjske in skoraj popolnoma nerazpoznavne.
Podnaslov: (dream light - girl)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video z elektronsko glasbeno spremljavo in močno prisotnimi montažnimi efekti raziskuje brezobraznost in brezosebnost množice. Zamegljene antropomorfne podobe so prekrite s kopico filtrov, ki napravljajo figure sanjske in skoraj popolnoma nerazpoznavne.
Gorazd Krnc - Tri vrata (00:03:11)
Produkcija: Gulag produkcija, 2007
Video kolaž spremljata naracija in dialog sposojena iz filma Barbarella (Roger Vadim, 1968). Izrezani prizori iz filma so s pomočjo green screena aplicirani na ozadje, ki ga sestavljajo kolažirani posnetki v montaži prekriti z različnimi filtri. Galaktična vsebina filma je s tem postopkom prenešena v resnični svet in metafora treh vrat na kateri bazira Barbarella dobi realnejši kontekst.
Produkcija: Gulag produkcija, 2007
Video kolaž spremljata naracija in dialog sposojena iz filma Barbarella (Roger Vadim, 1968). Izrezani prizori iz filma so s pomočjo green screena aplicirani na ozadje, ki ga sestavljajo kolažirani posnetki v montaži prekriti z različnimi filtri. Galaktična vsebina filma je s tem postopkom prenešena v resnični svet in metafora treh vrat na kateri bazira Barbarella dobi realnejši kontekst.
Gorazd Krnc - Five AM. Light (00:04:32)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video delo je del serije videov, ki skupaj ustvarjajo nihajoč energijski ritem. Elektronska glasbena podlaga spremlja zamegljene podobe prekrite z montažnimi filtri, ki povzročajo vtis sanjskosti in zamaknjenosti. Antropomorfne figure se v ritmu glasbe prelivajo ena v drugo.
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video delo je del serije videov, ki skupaj ustvarjajo nihajoč energijski ritem. Elektronska glasbena podlaga spremlja zamegljene podobe prekrite z montažnimi filtri, ki povzročajo vtis sanjskosti in zamaknjenosti. Antropomorfne figure se v ritmu glasbe prelivajo ena v drugo.
Gorazd Krnc - 14° 31' E 46° 02' N (00:09:42)
Produkcija: 2000
Posnetki panoram, javnih interierjev, arhitekturnih objektov, narave in kulturnih znamenitosti spremlja elektronska glasbena podlaga. Prizori so prekriti z različnim filtri in ustvarjajo raznolik repertoar občutenj in vtisov. Video zaznamuje razrezana montaža nekonsistentnih kadrov in zavoljo naštetih prvin ta deluje hektično in domala tesnobno.
Produkcija: 2000
Posnetki panoram, javnih interierjev, arhitekturnih objektov, narave in kulturnih znamenitosti spremlja elektronska glasbena podlaga. Prizori so prekriti z različnim filtri in ustvarjajo raznolik repertoar občutenj in vtisov. Video zaznamuje razrezana montaža nekonsistentnih kadrov in zavoljo naštetih prvin ta deluje hektično in domala tesnobno.
Gorazd Krnc - Fiksacijske točke mačke (00:01:51)
Produkcija: 2003
Video s pomočjo green screena aplicira prizore mačk med igro na arhivske posnetke razgaljenih deklet med igro v bazeni. Simbolna primerjava izpostavlja kritičen in humoren kontrast, ki postavlja na eno stran neobremenjen in nagonski svet živali na drugo pa izumetničeno in neiskreno delovanje človeka.
Produkcija: 2003
Video s pomočjo green screena aplicira prizore mačk med igro na arhivske posnetke razgaljenih deklet med igro v bazeni. Simbolna primerjava izpostavlja kritičen in humoren kontrast, ki postavlja na eno stran neobremenjen in nagonski svet živali na drugo pa izumetničeno in neiskreno delovanje človeka.