Mirko Simić - Roška 88 (01:31:05)
Produkcija: V.S. Video / Škuc - Forum, Brut, 1989
Proces proti četverici: Janez Janša, Ivan Borštner, David Tasić, Franci Zavrl - dokumentarni kolaž enotedenskih dogodkov pred vojašnico na Roški ulici. Izdelan je bil za predvajanje na video večerih v Klubu K4 (brez tonske obdelave). (Š-F)
DIVA Video dela
1174 rezultatov med deli
Mirko Simić - Buga Up (00:06:21)
Produkcija: Škuc - Forum, 1989
Dokumentarni spot iz nastopa skupine The Blach v Ljubljani. (?-F)
Produkcija: Škuc - Forum, 1989
Dokumentarni spot iz nastopa skupine The Blach v Ljubljani. (?-F)
Bratko Bibič - Na domačem vrtu 3 (00:56:15)
Produkcija: Zavod Alcedo, Slovenska kinoteka, Filmski arhiv RS, 2005
Bratko Bibič s sodelavci je v prvi polovici leta 2004 sproduciral tretji del filmsko-glasbene nadaljevanke Na domačem vrtu, ki nastaja od leta 1999 dalje in se je zaključila ob 100-letnici slovenskega in 110-letnici filma nasploh leta 2005. Svetovna premiera tretjega dela projekta, ki nosi tudi za-naslov Vloga, pomen in podoba harmonike v vojni, miru in revoluciji, je bila v okviru Vienna Jazz Festivala na Dunaju 8. 7. 2004, kjer so film z avtorsko glasbo Bratka Bibiča in improvizacijo ozvočili in konc...
Produkcija: Zavod Alcedo, Slovenska kinoteka, Filmski arhiv RS, 2005
Bratko Bibič s sodelavci je v prvi polovici leta 2004 sproduciral tretji del filmsko-glasbene nadaljevanke Na domačem vrtu, ki nastaja od leta 1999 dalje in se je zaključila ob 100-letnici slovenskega in 110-letnici filma nasploh leta 2005. Svetovna premiera tretjega dela projekta, ki nosi tudi za-naslov Vloga, pomen in podoba harmonike v vojni, miru in revoluciji, je bila v okviru Vienna Jazz Festivala na Dunaju 8. 7. 2004, kjer so film z avtorsko glasbo Bratka Bibiča in improvizacijo ozvočili in konc...
Damijan Kracina - Kracina TV (00:05:48)
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...
Produkcija: 1995
Hiperrealističen kip avtorja iz lateksa stoji sredi prostora v Galeriji Kapelica, kjer je umetnik prvič postavil instalacijo. Nizek podstavek kipa je povezan s sedmimi monitorji, v katere je uprt pogled figure. Na svetlobnih objektih so prikazane fotografije povoženih mačk. Instalacija prikazuje dvojno smrt oziroma dvojno odsotnost življenja. Mrtve so povožene mačke, neživ pa je tudi kip umetnika. S podobami mrtvih mačk umetnik ni opozoril zgolj na krut odnost človeka do živali, na davek človeko...
Borut Savski - Posodi polni zvoka (00:03:34)
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali lju...
Produkcija: 2008
Dve kroglasti telesi - posodi (iz serije Plesalci) sta opremljeni z enostavno motoriko in bolj kompleksno senzoriko. Občutljivi sta za zvok, ki ga slišita, a ga tudi proizvajata (nadzirana mikrofonija). Od tod tudi teza, da sta posodi polni zvoka. Eno drugo lahko tudi zaznata (infrardeči senzor) in tedaj spremenita smer. To bi omogočilo postopno cikcakasto približevanje posod, kar pa nas ne zanima več, a za posodi je to nekaj, čemur lahko rečemo vodilo / motiv (pri človeku bi to imenovali lju...
Borut Savski, Luka Prinčič - Problemloss Orchestra. Pred nastopom v Berlinu (00:04:52)
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Produkcija: 2006
Problemloss Orchestra je bila projektna skupina (skrajšano PMS: Luka Prinčič, Matjaž Manček in Borut Savski), ki je nastopala v letih 2005 in 2006. Posnetek je z nastopa v Berlinu. Posnel je Neven Korda.
Borut Savski - Sonično gledišče (00:08:46)
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svojega naključnega funkcioniranja onemogoča virtuozno dejanje, in s tem ravno omogoči da je vsakdo virtuoz. (DIVA)
Produkcija: 2002
Sonično gledišče je dogodek med koncertom in performansom, kjer se skozi interakcijo zvočnega in vidnega ustvarjajo metafore univerzalnih nasprotij neba in zemlje. Za to priložnost je avtor naredil mešalno ploščo, ki zaradi svojega naključnega funkcioniranja onemogoča virtuozno dejanje, in s tem ravno omogoči da je vsakdo virtuoz. (DIVA)
Borut Savski - Zvočni biotop (00:14:07)
Produkcija: Galerija Kapelica, 1999
Biotop bi lahko opisali kot samouravnavajoč se sistem večih mikrofonij (skupno osem), ki je napolnil frekvenčni prostor galerije. Spremembe v zvoku so bile kombinacija gibanja mikrofonov, gibanja v prostoru, absorbcijskih teles v prostoru in zvoka v prostoru. Na kratko: instalacija je "poslušala" zvok v prostoru (torej tudi samo sebe) in to prevajala v gibanje mikrofonov. To je povzročilo spremembo frekvečnega spektra v celem prostoru - takoimenovanih stojnih valov - ki so zame nekakšna i...
Produkcija: Galerija Kapelica, 1999
Biotop bi lahko opisali kot samouravnavajoč se sistem večih mikrofonij (skupno osem), ki je napolnil frekvenčni prostor galerije. Spremembe v zvoku so bile kombinacija gibanja mikrofonov, gibanja v prostoru, absorbcijskih teles v prostoru in zvoka v prostoru. Na kratko: instalacija je "poslušala" zvok v prostoru (torej tudi samo sebe) in to prevajala v gibanje mikrofonov. To je povzročilo spremembo frekvečnega spektra v celem prostoru - takoimenovanih stojnih valov - ki so zame nekakšna i...
Borut Savski - Videographics 18 (00:07:16)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta.
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2006
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta.
Borut Savski - Videographics 19 (00:04:23)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. V videografiki 19 so pari besed povezani z video variacijami "torinskega prta". (DIVA)
Produkcija: KUD Trivia / Trivia Art [Association], 2007
Video grafike so sodobne eksperimentalne pripovedi, kjer slika deluje kot označenec zvoka. Podobe so abstraktne in povezava med video in avdio signalom je direktna, a vendar ne sledi neki logičnosti. Video grafika je materializacija zvočnega signala in sestavni del eksperimentalnega konteksta. V videografiki 19 so pari besed povezani z video variacijami "torinskega prta". (DIVA)