Vesna Bukovec - Personal Advice (00:00:59)
Production: V.B., 2010
Personal advice first seems like a secret being revealed by a soft voice, telling us to take its advice. This advice is a completely absurd series of words, which as we soon find out is taken out of astrological forecasts. Visual representation of the video is completely impersonal. The screen is divided into two levels of text also read by an android voice saying: »This is not the best time for an activity plan which calls for art diplomacy and caution as you tend to be extremely simple direct and po...
DIVA Animation
65 results in works
Polonca Lovšin - Krave iz mesta / City Cows (0:05:12)
Production: KUD Obrat & Moderna galerija Ljubljana, 2008
'Krave iz mesta' je humorna dokumentarna video animacija, v kateri avtorica kombinira različne tehnične in formalne pristope: stop motion animacijo, fotografijo in video. Delo, ki se je odvijalo v sklopu umetniške akcije v kavarni SEM (kjer so obiskovalci poleg video animacije dobili tudi domače mleko iz bližnje kmetije), predstavlja izsledke umetniške raziskave o kmetijah znotraj ožjega področja mesta Ljubljane. Po začetnem filmičnem kadru, ki iz hleva preide na široko sliko me...
Production: KUD Obrat & Moderna galerija Ljubljana, 2008
'Krave iz mesta' je humorna dokumentarna video animacija, v kateri avtorica kombinira različne tehnične in formalne pristope: stop motion animacijo, fotografijo in video. Delo, ki se je odvijalo v sklopu umetniške akcije v kavarni SEM (kjer so obiskovalci poleg video animacije dobili tudi domače mleko iz bližnje kmetije), predstavlja izsledke umetniške raziskave o kmetijah znotraj ožjega področja mesta Ljubljane. Po začetnem filmičnem kadru, ki iz hleva preide na široko sliko me...
Polonca Lovšin - Zakaj slovenske hiše izgledajo tako / Why Slovenian Houses Look The Way They Do (0:07:19)
Production: Lovšin, Polonca & KUD Obrat, 2007
Skozi video animacijo 'Why Slovenian Houses Look The Way They Do' avtorica pripoveduje zgodbo o urbanističnem razvoju slovenskega urbanega in pol-urbanega področja v zadnjih petdesetih letih. Preprosta stop motion animacija je poleg fotografije sestavljena izključno iz plastelinastih figur in bazične scenografije, s čemer avtorica nazorno ilustrira zgodbo lastne družine in njenega prilagodljivega domovanja. Na podlagi osebne pripovedi in opravljene raziskave je v narativ vključila faktografske podatk...
Production: Lovšin, Polonca & KUD Obrat, 2007
Skozi video animacijo 'Why Slovenian Houses Look The Way They Do' avtorica pripoveduje zgodbo o urbanističnem razvoju slovenskega urbanega in pol-urbanega področja v zadnjih petdesetih letih. Preprosta stop motion animacija je poleg fotografije sestavljena izključno iz plastelinastih figur in bazične scenografije, s čemer avtorica nazorno ilustrira zgodbo lastne družine in njenega prilagodljivega domovanja. Na podlagi osebne pripovedi in opravljene raziskave je v narativ vključila faktografske podatk...
Alenka Pirman - Naško Križnar - Drekec pekec, ok. 1966-2006 (00:00:23 zanka)
Subtitle: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Production: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, Kibla, SCCA-Ljubljana, 2006
The work isn't a video but an infinite repeating of a PowerPoint presentation, which became a way of presenting knowledge in the academic and commercial world. The author rethought or rather hacked this presentation format with a linear narrative structure and textual sequence which is a part of hegemony of institutional knowledge. She cancelled linearity with a demand repeat, which makes the lecture infinite. Ideological content was annulled with usage of basic matrix of the programme. The artist sear...
Subtitle: Najlepše pesmi, Serija šestih nemih predavanj
Production: Društvo za domače raziskave / Domestic Research Society, Kibla, SCCA-Ljubljana, 2006
The work isn't a video but an infinite repeating of a PowerPoint presentation, which became a way of presenting knowledge in the academic and commercial world. The author rethought or rather hacked this presentation format with a linear narrative structure and textual sequence which is a part of hegemony of institutional knowledge. She cancelled linearity with a demand repeat, which makes the lecture infinite. Ideological content was annulled with usage of basic matrix of the programme. The artist sear...
Zoran Srdić Janežič - The Ballet Teacher (00:07:56)
Production: Zavod za sodobne umetnisti in kulture Gulag, 2010
The Balet Teacher prikazuje seanso baletnega pouka v lutkarski izvedbi. Atmosfera je zelo dramatična, mogoče nekoliko nenavadna za takšno klišejsko temo. A ravno to povzroča napetost skozi cel video. Slika je skoraj popolnoma črno-bela in estetika videa mogoče nekolio spominja na nemške filme iz dvajsetih let. Ura baleta se konča neuspešno. Brez besed, samo s telesnim dialogom, je avtorju uspelo ustvariti močan karakter pri profesorju baleta. Moška dominacija je v filmu zelo izražena in že v...
Production: Zavod za sodobne umetnisti in kulture Gulag, 2010
The Balet Teacher prikazuje seanso baletnega pouka v lutkarski izvedbi. Atmosfera je zelo dramatična, mogoče nekoliko nenavadna za takšno klišejsko temo. A ravno to povzroča napetost skozi cel video. Slika je skoraj popolnoma črno-bela in estetika videa mogoče nekolio spominja na nemške filme iz dvajsetih let. Ura baleta se konča neuspešno. Brez besed, samo s telesnim dialogom, je avtorju uspelo ustvariti močan karakter pri profesorju baleta. Moška dominacija je v filmu zelo izražena in že v...
Zoran Srdić Janežič - Bobby goes to Zlaty Milos (00:01:13)
Production: KID Production, 2009
Video animacija ima značilnosti nadrealističnega hororja. Glavni lik vstopi v čudno gostilno, kjer se liki ustvarjajo s kombinacijo živih in mrtvih elementov. Gostilna je prostor sanj, kjer je vsak detajl povezan z neko nadrealistično vsebino. Prostor pred gostilno je samo napoved čudnih dogajanj v gostilni. Tako pri prehodu iz zunanjega prostora v notranji gledalec z glavnim likom prestopi iz budnega stanja v sanje.
Production: KID Production, 2009
Video animacija ima značilnosti nadrealističnega hororja. Glavni lik vstopi v čudno gostilno, kjer se liki ustvarjajo s kombinacijo živih in mrtvih elementov. Gostilna je prostor sanj, kjer je vsak detajl povezan z neko nadrealistično vsebino. Prostor pred gostilno je samo napoved čudnih dogajanj v gostilni. Tako pri prehodu iz zunanjega prostora v notranji gledalec z glavnim likom prestopi iz budnega stanja v sanje.
Zoran Srdić Janežič - The Creator (00:00:42)
Production:
Kratka animacija, ki nastaja s risarsko intervencijo v tekst knjige. Avtor uporablja vsakdanje tiskovine in knjigo kot površino za nadgradnjo in spremembo pomena teksta. Tekstualne površine postajajo enakomerne risarske ploskve. Iz enakomernosti črk pa nastajajo nove risane oblike.
Production:
Kratka animacija, ki nastaja s risarsko intervencijo v tekst knjige. Avtor uporablja vsakdanje tiskovine in knjigo kot površino za nadgradnjo in spremembo pomena teksta. Tekstualne površine postajajo enakomerne risarske ploskve. Iz enakomernosti črk pa nastajajo nove risane oblike.
Zoran Srdić Janežič - Drawing (00:01:01)
Production:
Animacija nastaja z vzporednim dodajanjem in brisanjem različnih oblik. Na začetku gre za dokaj klasično animirano risbo, kjer se z ogljem realizirajo napetosti v prostoru in igra svetlobe in sence. Postopoma pa kamera postaja vse bol motna in na koncu so površine vse manj raspoznavne. Tako imamo dvojni ritem, prvi ki je realiziran s umetnikovo risbo, in drugi, ki ga določa manipulacija z ostrino posnetka.
Production:
Animacija nastaja z vzporednim dodajanjem in brisanjem različnih oblik. Na začetku gre za dokaj klasično animirano risbo, kjer se z ogljem realizirajo napetosti v prostoru in igra svetlobe in sence. Postopoma pa kamera postaja vse bol motna in na koncu so površine vse manj raspoznavne. Tako imamo dvojni ritem, prvi ki je realiziran s umetnikovo risbo, in drugi, ki ga določa manipulacija z ostrino posnetka.
Zoran Srdić Janežič - Testing (00:07:08)
Production: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Kompilacija različnih iz gline animiranih zgodb. Pristop avtorja je lahkoten in je podoben improvizaciji. Narativnost sledi določenemu ritmu, vendar zgodbe niso močno povezane v celoto. Sam naslov asociira na poskuse različnih kiparskih in animacijskih rešitev. Testing deluje kot nabor prizorov prototipov, ki napovedujejo neko večjo zgodbo, ki se mora šele realizirati. K temu prispevajo tudi občasni kratki prizori avtorjevih rok, ki določajo kadre.
Production: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2010
Kompilacija različnih iz gline animiranih zgodb. Pristop avtorja je lahkoten in je podoben improvizaciji. Narativnost sledi določenemu ritmu, vendar zgodbe niso močno povezane v celoto. Sam naslov asociira na poskuse različnih kiparskih in animacijskih rešitev. Testing deluje kot nabor prizorov prototipov, ki napovedujejo neko večjo zgodbo, ki se mora šele realizirati. K temu prispevajo tudi občasni kratki prizori avtorjevih rok, ki določajo kadre.
Zoran Srdić Janežič - Opazujem prijatelja, kako zjutraj z mačkom se igra (00:05:05)
Production: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2008
Video animacija, narejena s stop motion tehniko. Prostor je kot forma nakazan zelo minimalistično, vendar je bogastvo v teksturi površin in v barvah. Kombinacija minimalistične forme in zelo izrazite črno-bele teksture, ki je pogosto v močnem kontrastu s toplimi barvami predmetov, daje občutek globine in ustvarja kvalitetno oklolje za igro gibov različnih lutk.
Production: Zavod za sodobne umetnosti in kulture Gulag, 2008
Video animacija, narejena s stop motion tehniko. Prostor je kot forma nakazan zelo minimalistično, vendar je bogastvo v teksturi površin in v barvah. Kombinacija minimalistične forme in zelo izrazite črno-bele teksture, ki je pogosto v močnem kontrastu s toplimi barvami predmetov, daje občutek globine in ustvarja kvalitetno oklolje za igro gibov različnih lutk.