Nataša Skušek - Heri (04:02)
Produkcija: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega.
Bližnji posnetek obrite moške glave. Iz ušesa mu 'raste' šop razmršenih dolgih rdečih las, ki jih ženske roke skrbno urej...
DIVA feminizem
66 rezultatov med deli
Nataša Skušek - khm_khm (6:34)
Produkcija: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Bližnji posnetek prikazuje hranjenje moškega, ki ga izza njegovega hrbta izvaja ženska. Humorna gesta, poznana iz komedij 'slapstick', se poigr...
Produkcija: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Bližnji posnetek prikazuje hranjenje moškega, ki ga izza njegovega hrbta izvaja ženska. Humorna gesta, poznana iz komedij 'slapstick', se poigr...
Nataša Skušek - Golica (03:54)
Produkcija: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Video Golica spremlja zvok živižganja istoimenske ponarodele melodije narodnozabavnega ansambla. Žvižganje daje tempo potresavanju ženske zadn...
Produkcija: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Video Golica spremlja zvok živižganja istoimenske ponarodele melodije narodnozabavnega ansambla. Žvižganje daje tempo potresavanju ženske zadn...
Evelin Stermitz - Women in War (00:03:05)
Produkcija: E.S., 2010
Umetnica je sestavila kolaž stereotipnih podob privlačnih žensk, ki jih je našla z iskalnim nizom 'women' (ženske) na YouTubu. Zvočno podlago tvorijo različna poročila o nasilju nad ženskami med vojnami in spopadi. Rdeče-črna barvna kombinacija videa simbolizira krvavo in pornografsko nasilje nad ženskim telesom.
Produkcija: E.S., 2010
Umetnica je sestavila kolaž stereotipnih podob privlačnih žensk, ki jih je našla z iskalnim nizom 'women' (ženske) na YouTubu. Zvočno podlago tvorijo različna poročila o nasilju nad ženskami med vojnami in spopadi. Rdeče-črna barvna kombinacija videa simbolizira krvavo in pornografsko nasilje nad ženskim telesom.
Evelin Stermitz - The Art of Aging (00:03:29)
Produkcija: E.S., 2011
Črno-beli video prikazuje avtoričin portret pred belim ozadjem. S pomočjo karikiranega make-upa, ki po obrazu in vratu zarisuje vedno več starostnih črt, avtorica kritizira diktat kozmetične industrije o ohranjanju mladostnega videza. V spodnjem delu kadra se nizajo imena pomlajevalnih krem in sorodnih izdelkov s povednimi imeni. Video spremlja upočasnjen in popačen glas, ki bere besedilo na ekranu.
Produkcija: E.S., 2011
Črno-beli video prikazuje avtoričin portret pred belim ozadjem. S pomočjo karikiranega make-upa, ki po obrazu in vratu zarisuje vedno več starostnih črt, avtorica kritizira diktat kozmetične industrije o ohranjanju mladostnega videza. V spodnjem delu kadra se nizajo imena pomlajevalnih krem in sorodnih izdelkov s povednimi imeni. Video spremlja upočasnjen in popačen glas, ki bere besedilo na ekranu.
Ana Čigon - Drage dame, hvala (galerija Kapelica) (00:05:06)
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Podnaslov: Digitalni performans
Produkcija: Galerija Kapelica, 2011
DRAGE DAME, HVALA - druga verzija Digitalni performans, trajanje performansa cca 30 min, 2011 Scenografija: interaktivna projekcija in interaktivni osvetljava preko enega reflektorja, tla popisana z imeni umetnikov (ob začetku performansa, med performansom dodana še ženska imena). Tehnologija: Arduino Duemila in LilyPad, XBee, accelerometer, soft circuit, dimmer. program.: PD in Arduino. Prva verzija performansa Drage dame, hvala je bila izvedena na AGRFT v okviru predmeta Umetnost giba v času ma...
Ana Čigon - Drage dame, hvala – Rdeče zore (00:12:30)
Produkcija: KUD Mreža, 2013
Drage dame, hvala je performans v nastajanju/spreminjanju, ki je bil izveden v več različicah. Rdeča nit, ki povezuje vse izvedbe, je tematiziranje podreprezentiranosti žensk v umetnostni zgodovini in teoriji, umetnostnih institucijah in širšem kolektivnem spominu. Vizualna, akcijska in vsebinska plat performansa se spreminjajo glede na kontekst, znotraj katerega se le-ta zgodi, ter glede na spoznanja, ki jih prinašajo predhodne izvedbe. Ena od problematik, ki se je pokazala v predhodnih performansih,...
Produkcija: KUD Mreža, 2013
Drage dame, hvala je performans v nastajanju/spreminjanju, ki je bil izveden v več različicah. Rdeča nit, ki povezuje vse izvedbe, je tematiziranje podreprezentiranosti žensk v umetnostni zgodovini in teoriji, umetnostnih institucijah in širšem kolektivnem spominu. Vizualna, akcijska in vsebinska plat performansa se spreminjajo glede na kontekst, znotraj katerega se le-ta zgodi, ter glede na spoznanja, ki jih prinašajo predhodne izvedbe. Ena od problematik, ki se je pokazala v predhodnih performansih,...
Ana Čigon - Spominjanje Drugih (00:45:54)
Produkcija: Ana Čigon, Stacion - Center for Contemporary Art, Prishtina - Kosovo, Mestna galerija Ljubljana, 2015
Remembering the Others (Spominjanje Drugih) je dokumentarni film o pomenu in moči javnih spomenikov. V filmu teoretičarke, aktivistke, študentke, umetnice in umetnik iz Prištine na Kosovu govorijo o javnih spomenikih. Ugotavljajo, kateri ljudje imajo privilegij, da so zastopani v spomenikih, zakaj ni spomenikov, ki bi bili posvečeni ženskim osebnostim in katere so še druge družbene skupine, ki so izključene iz reprezentacije v javnih obeležjih. Film izjavlja, da bo, dokler bodo z...
Produkcija: Ana Čigon, Stacion - Center for Contemporary Art, Prishtina - Kosovo, Mestna galerija Ljubljana, 2015
Remembering the Others (Spominjanje Drugih) je dokumentarni film o pomenu in moči javnih spomenikov. V filmu teoretičarke, aktivistke, študentke, umetnice in umetnik iz Prištine na Kosovu govorijo o javnih spomenikih. Ugotavljajo, kateri ljudje imajo privilegij, da so zastopani v spomenikih, zakaj ni spomenikov, ki bi bili posvečeni ženskim osebnostim in katere so še druge družbene skupine, ki so izključene iz reprezentacije v javnih obeležjih. Film izjavlja, da bo, dokler bodo z...
Ana Čigon - Ana na Postaji (00:05:30)
Podnaslov: Dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva Postaja DIVA in performansa
Produkcija: 2016
Video je dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva video in novomedijske umetnosti Postaja DIVA. Umetnica je v projektu iskala mesto svoje umetniške prakse in svoje ustvarjanje vpenjala med ustvarjanje drugih avtoric in avtorjev na performativen način in tako kontekstualizirala svoja dela preko eklektičnega spajanja pisnih, govornih in performaivnih citatov tako iz svojih kot tujih del. Namen raziskave je bil vzpostavitev kritičnega odnosa do svojega ustvarjanja preko preuče...
Podnaslov: Dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva Postaja DIVA in performansa
Produkcija: 2016
Video je dokument eksperimentalne raziskave spletnega in fizičnega arhiva video in novomedijske umetnosti Postaja DIVA. Umetnica je v projektu iskala mesto svoje umetniške prakse in svoje ustvarjanje vpenjala med ustvarjanje drugih avtoric in avtorjev na performativen način in tako kontekstualizirala svoja dela preko eklektičnega spajanja pisnih, govornih in performaivnih citatov tako iz svojih kot tujih del. Namen raziskave je bil vzpostavitev kritičnega odnosa do svojega ustvarjanja preko preuče...
Aleksandra Saška Gruden - Dialektično razmerje (00:12:39)
Produkcija:
Video delo je del multimedijske postavitve izvedene leta 2013 v Centralni postaji v Mariboru. Video v sklopu razstave problematizira reprezentacijo ženskosti. "Video – delno montiran, posnet v resničnem času in okolju, sledi razkrivanju naše percepcije in vznemirjenju pri prepoznavanju značilnosti identitet." (Vir: centralnapostaja.si)
Produkcija:
Video delo je del multimedijske postavitve izvedene leta 2013 v Centralni postaji v Mariboru. Video v sklopu razstave problematizira reprezentacijo ženskosti. "Video – delno montiran, posnet v resničnem času in okolju, sledi razkrivanju naše percepcije in vznemirjenju pri prepoznavanju značilnosti identitet." (Vir: centralnapostaja.si)