Jasna Hribernik - Stopnišče / Starcase (0:16:07)
Produkcija: VPK, Ministrstvo za kulturo RS & Studio Ljubljana, 1992
Plesalka in plesalec se gibljeta po stopnišču stare hiše skozi različne čase in prostore. Ponavljajoči se prizori ljudi v gibanju ponazarjajo pretakanje časa, medtem ko nepremična struktura stopnišča reprezentira tisto, kar se ne spreminja. (vir: Videodokument)
DIVA Video dela
1198 rezultatov med deli
Sašo Podgoršek - Mobitel WAP (00:00:33)
Produkcija: Agencija 41 / Nord Cross, 2000
Oglas prikazuje projekt Makrolab avtorja Marka Peljhana. Makrolab je visoko tehnološka postaja, ki povezuje znanost in umetnost. Služi kot prenosnih telekomunikacijskih valov in se odziva na frekvenčne spremembe v okolju.
Produkcija: Agencija 41 / Nord Cross, 2000
Oglas prikazuje projekt Makrolab avtorja Marka Peljhana. Makrolab je visoko tehnološka postaja, ki povezuje znanost in umetnost. Služi kot prenosnih telekomunikacijskih valov in se odziva na frekvenčne spremembe v okolju.
Maja Smrekar - Brain TV (00:31:36)
Podnaslov: rcv:10.95–11.7GHz,snd 5.8GHz
Produkcija: Galerija Kapelica, Zavod K6/4, 2008
Brain TV je interaktivni tehnološko pogojeni projekt, ki je bil postavljen v Galeriji Kapelica. Predstavljen je na podlagi video dokumentacije. Brain TV deluje na frekvencah med 10.95 in 11.7 gigahercev. To pomeni, da zbira elektromagnetna valovanja iz vesolja, jih zajema prek radijskega sprejemnika ter nato skozi kompleksne vmesnike pretvarja v zvok in sliko. Ker so signali iz neskončnega univerzuma večinoma šibki in statični, je avtorica za vmesnik uporabila človeško telo oziroma možgane kot enega...
Podnaslov: rcv:10.95–11.7GHz,snd 5.8GHz
Produkcija: Galerija Kapelica, Zavod K6/4, 2008
Brain TV je interaktivni tehnološko pogojeni projekt, ki je bil postavljen v Galeriji Kapelica. Predstavljen je na podlagi video dokumentacije. Brain TV deluje na frekvencah med 10.95 in 11.7 gigahercev. To pomeni, da zbira elektromagnetna valovanja iz vesolja, jih zajema prek radijskega sprejemnika ter nato skozi kompleksne vmesnike pretvarja v zvok in sliko. Ker so signali iz neskončnega univerzuma večinoma šibki in statični, je avtorica za vmesnik uporabila človeško telo oziroma možgane kot enega...
Zemira Alajbegović - Nevidni teritorij Marka Peljhana (00:49:12)
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Produkcija: RTV Slovenija, 2007
Nevidni teritorij je dokumentarni film o večmedijskemu umetniku Marku Peljhanu. V zadnjih letih je s številnimi projekti, predvsem z Makrolabom, mobilnim laboratorijem, v katerem skupaj delajo umetniki in znanstveniki, prepotoval ves svet (Škotska, Avstralija, ZDA, Slovenija, Antarktika). Nevidni teritorij, film o novi umetniški praksi, ki raziskuje vpliv tehnologij na družbo in kulturo, je nastajal več let, saj je snemalna ekipa spremljala Marka Peljhana pri njegovem delu. Uporablje...
Zemira Alajbegović - P.O.R. (00:00:29)
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Podnaslov: Burn out #9
Produkcija: ZANK, 2003
Video je del serije enajstih noise track videov skupine BAST pod skupnim naslovom Burn Out. Kamera miruje, a ne popolnoma statična. Glasba narekuje ritem pospešenih detajlnih posnetkov rezanja pora in strganja korenja. Glasba in podoba ustvarjata komičen kontrast.
Zemira Alajbegović - Hitro/počasi (00:11:47)
Produkcija: Zavod ZANK / koprodukcija RTV Slovenija, 2004
Kratki film raziskuje modalnosti časa in jih preko uporabe različnih prostorov povezuje s temeljnimi duševnimi stanji človeka. Spokojno in počasno dogajanje na vrtu, kateremu smo priča v začetku filma, zamenjajo sprva melanholični nato pa histerični prizori v notranjosti stanovanja. Video se tako ukvarja s stisko sodobnega človeka.
Produkcija: Zavod ZANK / koprodukcija RTV Slovenija, 2004
Kratki film raziskuje modalnosti časa in jih preko uporabe različnih prostorov povezuje s temeljnimi duševnimi stanji človeka. Spokojno in počasno dogajanje na vrtu, kateremu smo priča v začetku filma, zamenjajo sprva melanholični nato pa histerični prizori v notranjosti stanovanja. Video se tako ukvarja s stisko sodobnega človeka.
Sašo Sedlaček, Lada Cerar - Toilets / Made in India (0:05:15)
Produkcija: 2004
Video na dokumentarno neposreden način prikazuje izdelavo gobelinov na indijskih ulicah. Delo je del širšega projekta. Poleg videa so tako razstavljeni tudi primerki gobelinov z motivi stranišč. Spremljajo ga le občasni zvoki ulice, v ospredju pa je ves čas ropotanje šivalnega stroja, ki veze motive.
Produkcija: 2004
Video na dokumentarno neposreden način prikazuje izdelavo gobelinov na indijskih ulicah. Delo je del širšega projekta. Poleg videa so tako razstavljeni tudi primerki gobelinov z motivi stranišč. Spremljajo ga le občasni zvoki ulice, v ospredju pa je ves čas ropotanje šivalnega stroja, ki veze motive.
Gorazd Krnc - No Title Yet (00:08:30)
Podnaslov: (dream light - girl)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video z elektronsko glasbeno spremljavo in močno prisotnimi montažnimi efekti raziskuje brezobraznost in brezosebnost množice. Zamegljene antropomorfne podobe so prekrite s kopico filtrov, ki napravljajo figure sanjske in skoraj popolnoma nerazpoznavne.
Podnaslov: (dream light - girl)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video z elektronsko glasbeno spremljavo in močno prisotnimi montažnimi efekti raziskuje brezobraznost in brezosebnost množice. Zamegljene antropomorfne podobe so prekrite s kopico filtrov, ki napravljajo figure sanjske in skoraj popolnoma nerazpoznavne.
Gorazd Krnc - Tri vrata (00:03:11)
Produkcija: Gulag produkcija, 2007
Video kolaž spremljata naracija in dialog sposojena iz filma Barbarella (Roger Vadim, 1968). Izrezani prizori iz filma so s pomočjo green screena aplicirani na ozadje, ki ga sestavljajo kolažirani posnetki v montaži prekriti z različnimi filtri. Galaktična vsebina filma je s tem postopkom prenešena v resnični svet in metafora treh vrat na kateri bazira Barbarella dobi realnejši kontekst.
Produkcija: Gulag produkcija, 2007
Video kolaž spremljata naracija in dialog sposojena iz filma Barbarella (Roger Vadim, 1968). Izrezani prizori iz filma so s pomočjo green screena aplicirani na ozadje, ki ga sestavljajo kolažirani posnetki v montaži prekriti z različnimi filtri. Galaktična vsebina filma je s tem postopkom prenešena v resnični svet in metafora treh vrat na kateri bazira Barbarella dobi realnejši kontekst.
Gorazd Krnc - Five AM. Light (00:04:32)
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video delo je del serije videov, ki skupaj ustvarjajo nihajoč energijski ritem. Elektronska glasbena podlaga spremlja zamegljene podobe prekrite z montažnimi filtri, ki povzročajo vtis sanjskosti in zamaknjenosti. Antropomorfne figure se v ritmu glasbe prelivajo ena v drugo.
Produkcija: z.guba produkcija, 2000
Video delo je del serije videov, ki skupaj ustvarjajo nihajoč energijski ritem. Elektronska glasbena podlaga spremlja zamegljene podobe prekrite z montažnimi filtri, ki povzročajo vtis sanjskosti in zamaknjenosti. Antropomorfne figure se v ritmu glasbe prelivajo ena v drugo.