Vladimir Ristić - At The Lake Pavillion (0:02:15)
Produkcija: Veber Veber Production, 2006
Glasbeni video zasedbe Kodagain za skladbo At the Lake Pavillion. Kodagain z rednim vizualnim posredovanjem člana zasedbe Vladimirja Ristića ustvarja konsistentno video produkcijo, ki je integralni del celostnega izraza te skupine. Avtor v glasbenem videu sledi orkestralnem poteku glasbe in zvoku prilagaja sliko. Ta se odvija na neravni in vzvalovani površini jezera, ki ustvarja deformacije obraza izvajalca pesmi.
DIVA Video dela
1206 rezultatov med deli
Boštjan Kavčič - Oko / Eye (0:05:39)
Podnaslov: Videodokument - akcija ob dnevu zemlje
Produkcija: 1999
Video je dokumentacija akcije ob dnevu zemlje. Dva protagonista, Boštjan Kavčič in Christina Andersen, uprizorita performativno pešačenje po ljubljanskih ulicah do drevesa, ki ga avtor uporabi za slikarsko površino ter nanj naslika oko.
Podnaslov: Videodokument - akcija ob dnevu zemlje
Produkcija: 1999
Video je dokumentacija akcije ob dnevu zemlje. Dva protagonista, Boštjan Kavčič in Christina Andersen, uprizorita performativno pešačenje po ljubljanskih ulicah do drevesa, ki ga avtor uporabi za slikarsko površino ter nanj naslika oko.
Boštjan Kavčič - Uvid / Insight (0:09:44)
Produkcija: 2001
Eksperimentalni video, ki manipulira z bližnjimi posnetki in močnimi barvami, prehaja med realno podobo in popolno abstrakcijo. Oko spremlja proces oploditve in spočetja. V zabrisanih prehodih spremljamo rast otroka v maternici. Z uporabo post produkcijskih tehnik avtor ustvari vtis likovnosti ter subtilno narativo. Uporabljenih je več tehnik manipulacije slike, ki ustvarjajo občutje subtilno narativnosti in likovnosti.
Produkcija: 2001
Eksperimentalni video, ki manipulira z bližnjimi posnetki in močnimi barvami, prehaja med realno podobo in popolno abstrakcijo. Oko spremlja proces oploditve in spočetja. V zabrisanih prehodih spremljamo rast otroka v maternici. Z uporabo post produkcijskih tehnik avtor ustvari vtis likovnosti ter subtilno narativo. Uporabljenih je več tehnik manipulacije slike, ki ustvarjajo občutje subtilno narativnosti in likovnosti.
Boštjan Kavčič - Riba Faronika / Fish Faronika (0:07:02)
Podnaslov: Videodokument razstave
Produkcija: 2001
Dokumentarni posnetki s kiparske razstave Boštjana Kavčiča, na kateri je avtor predstavil shematizirano kovinsko skulpturo ribe. Z bližnjimi posnetki se osredotoča na detajle teksture površine in sledi različnim izstopajočim linijam površine. Vizualno raziskavo skulpture spremlja vokalna ljudska pesem o ribi Faroniki.
Podnaslov: Videodokument razstave
Produkcija: 2001
Dokumentarni posnetki s kiparske razstave Boštjana Kavčiča, na kateri je avtor predstavil shematizirano kovinsko skulpturo ribe. Z bližnjimi posnetki se osredotoča na detajle teksture površine in sledi različnim izstopajočim linijam površine. Vizualno raziskavo skulpture spremlja vokalna ljudska pesem o ribi Faroniki.
Boštjan Kavčič - Tri imena / Three Names (0:00:55)
Podnaslov: Videodokument instalacije
Produkcija: 2001
Videodokument razstavnega projekta, instalacije v javnem prostoru, ki je pospremljena z revolucionarnimi, partizanskimi napevi.
Podnaslov: Videodokument instalacije
Produkcija: 2001
Videodokument razstavnega projekta, instalacije v javnem prostoru, ki je pospremljena z revolucionarnimi, partizanskimi napevi.
Boštjan Kavčič - Kaj je ostalo od zadnje večerje / What's Left from the Last Supper (0:00:42)
Produkcija: 2002
Dokumentacija postavitve zvočne instalacije. Na posnetku je kader straniščne školjke, iz katere se sliši človeško prehranjevanje.
Produkcija: 2002
Dokumentacija postavitve zvočne instalacije. Na posnetku je kader straniščne školjke, iz katere se sliši človeško prehranjevanje.
Boštjan Kavčič - Obleka in stroj / Dress and Machine (0:02:08)
Produkcija: 2002
Video performans združuje dve podobi iz na videz nasprotujočih si družbenih okolij. V umazani in temačni tovarniški hali stroj v taktu dunajskega valčka obrača na obešalniku visečo obleko, s katero nato zapleše performer. V kontekst tovarne, simbol delavstva, avtor s svojim performansom vnese poetičnost, delavstvu sicer nedosegljivo vzvišeno, kulturno in fragilno ter se na ta način poigrava s fiksnostjo pomenov.
Produkcija: 2002
Video performans združuje dve podobi iz na videz nasprotujočih si družbenih okolij. V umazani in temačni tovarniški hali stroj v taktu dunajskega valčka obrača na obešalniku visečo obleko, s katero nato zapleše performer. V kontekst tovarne, simbol delavstva, avtor s svojim performansom vnese poetičnost, delavstvu sicer nedosegljivo vzvišeno, kulturno in fragilno ter se na ta način poigrava s fiksnostjo pomenov.
Boštjan Kavčič - Rombot 1.0 (0:00:55)
Produkcija: 2002
Video je dokumentacija interaktivne postavitve umetnika z naslovom Terror Zone. Tematsko se avtor ukvarja s kaotičnim uničenjem potomcev preko robotske inštalacije. Pajek v svojem gnezdu iz stiske ujetosti pobija lastne mladiče. Inštalacija ustvarja tesnoben, neprijeten občutek.
Produkcija: 2002
Video je dokumentacija interaktivne postavitve umetnika z naslovom Terror Zone. Tematsko se avtor ukvarja s kaotičnim uničenjem potomcev preko robotske inštalacije. Pajek v svojem gnezdu iz stiske ujetosti pobija lastne mladiče. Inštalacija ustvarja tesnoben, neprijeten občutek.
Miha Vipotnik - Krst pod Triglavom (22:46)
Produkcija: TDS Magenta, Cankarjev dom & RTV Ljubljana, 1987
Avtorski video dokument o istoimenskem gledališki predstavi skupine Sester Scipion Nasice, uprizorjeni v Cankarjevem domu leta 1986. Temeljila je na slovenski mitološki pripovedi o obdobju pokristjanjevanja in hkrati na jeziku uprizoritvenih, glasbenih in likovnih atrakcij, saj sta pri predstavi sodelovali tudi preostali dve skupini kolektiva Neue Slowenische Kunst: Laibach (glasba) in IRWIN (vizualna podoba). Estetika tega retrogardističnega dogodka je vključevala tudi podobe iz ruske...
Produkcija: TDS Magenta, Cankarjev dom & RTV Ljubljana, 1987
Avtorski video dokument o istoimenskem gledališki predstavi skupine Sester Scipion Nasice, uprizorjeni v Cankarjevem domu leta 1986. Temeljila je na slovenski mitološki pripovedi o obdobju pokristjanjevanja in hkrati na jeziku uprizoritvenih, glasbenih in likovnih atrakcij, saj sta pri predstavi sodelovali tudi preostali dve skupini kolektiva Neue Slowenische Kunst: Laibach (glasba) in IRWIN (vizualna podoba). Estetika tega retrogardističnega dogodka je vključevala tudi podobe iz ruske...
Nataša Skušek - Feng Šuji (0:01:00)
Produkcija: 2008
Video dokumentira čiščenje stanovanja s pomočjo metode Feng Shui. Avtorica predstavlja humorno različico klišejske besedne zveze in njenega razvejanega pomena, ki se je trdno prijel tudi zahodne kulture. Surova različica dokumenta performansa je ustvarjena brez uporabe posebnih efektov in video tehnik.
Produkcija: 2008
Video dokumentira čiščenje stanovanja s pomočjo metode Feng Shui. Avtorica predstavlja humorno različico klišejske besedne zveze in njenega razvejanega pomena, ki se je trdno prijel tudi zahodne kulture. Surova različica dokumenta performansa je ustvarjena brez uporabe posebnih efektov in video tehnik.