Polonca Lovšin - Nazaj v mesto / Back to the City (00:13:34)
Production: Kud Obrat, 2011
Nazaj v mesto je video animacija, ki jo je avtorica izdelala na podlagi umetniške raziskave o čebelah in tematizira predvsem odnos človeka do okolja, hrane in narave v mestu in na podeželju. Z metodo stop-motion animacije, ki temelji na kolažih, je ustvarila zgodbo o čebelah, opraševanju, hrani in o tem, v kakšen odnosu je s tem človek. Avtorica je predstavila večplastne vzroke in učinke za porušeno in spremenjeno razmerje med podeželskim in mestnim okoljem, kajti urbano...
DIVA nature
124 results in works
Amir Muratović - With the Wind (00:01:10)
Production: Amir Muratović, 2008
The video is recorded in one frame and the dynamics of the shot is obtained by gradually expanding the viewing angle. The movement of vegetation demonstrates the power of the wind. Subtle changes in light and shadow create a dynamic composition. The viewer gets the feeling of being part of a modern version of a romantic landscape. Everything that is painterly in romantic pictures now gets a romantic cinematic image. (Source: DIVA Station)
Production: Amir Muratović, 2008
The video is recorded in one frame and the dynamics of the shot is obtained by gradually expanding the viewing angle. The movement of vegetation demonstrates the power of the wind. Subtle changes in light and shadow create a dynamic composition. The viewer gets the feeling of being part of a modern version of a romantic landscape. Everything that is painterly in romantic pictures now gets a romantic cinematic image. (Source: DIVA Station)
Ana Pečar - Partitura za tri vode (1. del) (00:17:20)
Production: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Production: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Ana Pečar - Partitura za tri vode (2. del) (00:14:12)
Production: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Production: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Ana Pečar - Partitura za tri vode (3. del) (00:09:57)
Production: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Production: 2008
Partitura za štiri vode je več kanalni video. Prikazuje sintetizirani biotop s posntki vode. Z video rezi, vzvratnim predvajanjem, vrtinčenjem zvoka prikazuje gibanje, ritem in časa ter poudarja silovitost ali umirjenost tega naravnega elementa. Izhajala je iz citata francoskega pesnika Paula Claudela, ki je zapisal, da je voda zemljin instrument za opazovanje časa.
Ana Pečar - White Etude_Black Surface (00:10:05)
Production: 2011
V video delu Bela etida_črna površina avtorica uporabi številne elemente videojezika kot so plastenje, izginjanje, prekrivanje; elektronske videomanipulacije in motnje prepleta s posnetki narave; vključuje makro posnetke, računalniško manipulirano sliko, upočasnjene posnetke narave, prekrivanje, izginjanje in vzvratno predvajanje. Ritem slike in strukturo podob določa utripajoča glasbena eksperimentalna struktura Luke Prinčiča. Avtorica z minimalnimi vizualnimi posegi prikazuje industrializirano...
Production: 2011
V video delu Bela etida_črna površina avtorica uporabi številne elemente videojezika kot so plastenje, izginjanje, prekrivanje; elektronske videomanipulacije in motnje prepleta s posnetki narave; vključuje makro posnetke, računalniško manipulirano sliko, upočasnjene posnetke narave, prekrivanje, izginjanje in vzvratno predvajanje. Ritem slike in strukturo podob določa utripajoča glasbena eksperimentalna struktura Luke Prinčiča. Avtorica z minimalnimi vizualnimi posegi prikazuje industrializirano...
Nataša Prosenc Stearns - Backfill (00:03:35)
Production: 2012
Avtorica je video instalacijo prvotno zasnovala za in-situ postavitev v okviru likovnih prireditev Evropske prestolnice kulture Maribor v bastiji Pokrajinskega muzeja Maribor. Video instalacija je refleksija novega zgodovinskega prostora. S tremi paralelnimi projekcijami padajočih kamnov, zemlje in proda, je umetnica oživela celotni prostor. Avtorico je do zemeljskih materialov pripeljal razmislek o zgodovini srednjeveške gradnje, a naredila je delo, v katerem poetično oživijo sloji zgodovine kot plazo...
Production: 2012
Avtorica je video instalacijo prvotno zasnovala za in-situ postavitev v okviru likovnih prireditev Evropske prestolnice kulture Maribor v bastiji Pokrajinskega muzeja Maribor. Video instalacija je refleksija novega zgodovinskega prostora. S tremi paralelnimi projekcijami padajočih kamnov, zemlje in proda, je umetnica oživela celotni prostor. Avtorico je do zemeljskih materialov pripeljal razmislek o zgodovini srednjeveške gradnje, a naredila je delo, v katerem poetično oživijo sloji zgodovine kot plazo...
Nataša Prosenc Stearns - Mud (excerpts) (00:09:59 (00:01:59))
Production: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se naravo in določenostjo s kulturo ter soobstoju obeh elementov v eni osebi. Motiv igranega video dela je avtorski prikaz mita o kreaciji ženske, ki vstane iz živega blata in stopi na pot transformacije oziroma civiliziranja. Video spremljajo terenski posn...
Production: 2009
Blato je zgodba o izvoru življenja, v kateri ženska izoblikuje samo sebe iz naravnega materiala – iz tekocega blata, ki je nasičen s čutnostjo, prožnostjo in kreativnim potencialom. Zgodba je tudi pripoved o razmerju med prosto spreminjajoco se naravo in določenostjo s kulturo ter soobstoju obeh elementov v eni osebi. Motiv igranega video dela je avtorski prikaz mita o kreaciji ženske, ki vstane iz živega blata in stopi na pot transformacije oziroma civiliziranja. Video spremljajo terenski posn...
Ana Sluga - Somewhere Else (00:05:00)
Production: 2011
Video sestavljata dve vzporedni naraciji. Na levi strani mlada ženska, najverjetneje umetnica, sedi na strehi in zre v daljavo mesta Ljubljana. Vidimo jo v hrbet. Na desni strani se nizajo posnetki narave: ptič na drevesu, trave v vetru, jata ptičev, sled letala na nebu, drevesa ob potoku, žuboreča voda, cvetoče drevo, dim, oblaki, jesenski gozd ... V ozadju se melanholična klavirska glasba (Jože Baša) prepleta s posnetki živahnih dialogov v različnih jezikih (spominjajo na preklapljanje me...
Production: 2011
Video sestavljata dve vzporedni naraciji. Na levi strani mlada ženska, najverjetneje umetnica, sedi na strehi in zre v daljavo mesta Ljubljana. Vidimo jo v hrbet. Na desni strani se nizajo posnetki narave: ptič na drevesu, trave v vetru, jata ptičev, sled letala na nebu, drevesa ob potoku, žuboreča voda, cvetoče drevo, dim, oblaki, jesenski gozd ... V ozadju se melanholična klavirska glasba (Jože Baša) prepleta s posnetki živahnih dialogov v različnih jezikih (spominjajo na preklapljanje me...
Katjuša Kovačič - Njavke: Crossed-Eyed Gazes (00:14:53)
Production: 2015
Njavka je v slovanski mitologiji gozdno bitje ženskega spola. Predstavlja dušo deklice, ki je umrla nenaravne smrti. Njavke navadno živijo v skupinah globoko v gozdu ali v jamah, visoko v gorah. Dve njavki (performerki v animaličnem kostumu, ki posnema živalsko kožo, in v gibanju, ki je mešanica živalskega in človeškega) spremljamo v njunem naravnem, domačem okolju. Sledimo njunemu raziskovanju gozda: dotikamo se mahu na skalah, splazimo se v votlo drevesno deblo, ki je njun dom, oglašamo se...
Production: 2015
Njavka je v slovanski mitologiji gozdno bitje ženskega spola. Predstavlja dušo deklice, ki je umrla nenaravne smrti. Njavke navadno živijo v skupinah globoko v gozdu ali v jamah, visoko v gorah. Dve njavki (performerki v animaličnem kostumu, ki posnema živalsko kožo, in v gibanju, ki je mešanica živalskega in človeškega) spremljamo v njunem naravnem, domačem okolju. Sledimo njunemu raziskovanju gozda: dotikamo se mahu na skalah, splazimo se v votlo drevesno deblo, ki je njun dom, oglašamo se...