Nataša Prosenc Stearns - Koda L – Fragmenti (00:59)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2019
Instalacijo sestavljata dve sinhronizirani projekciji na prosojne paravane, ki integrirajo sence, silhuete in odseve arhitekturnih elementov. Pojavi se prostor v prostoru, ki se je v operi vzpostavil na odru, v galeriji pa gledalci vanj vstopajo.Kot zapiše kurator Peter Tomaž Dobrila, »umetnica že v zgodnejših delih v naravno okolje z različnimi tehnikami in koloriti postavljala človeka, ki ga je tudi montažno preoblikovala in izpostavila določene dele telesa, denimo oči. se v zad...
DIVA intima
67 rezultatov med deli
Nataša Prosenc Stearns - Dreamscape #1 – Lovers (07:23)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2019
Video je gibljiv kolaž, ki človeško telo zlije z svetom organskega. Proces plastenja poveže vizualne elemente in vodi do fragmentov pripovedi. Video, navdihnjen s Fragmenti ljubezenskega diskurza Rolanda Barthesa, se počasi prelevi v nejasno snov fantazij in sanj zaljubljencev. Glasba je iz opere Code L avtorja Milka Lazarja. (Vir: Nataša Prosenc Stearns)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2019
Video je gibljiv kolaž, ki človeško telo zlije z svetom organskega. Proces plastenja poveže vizualne elemente in vodi do fragmentov pripovedi. Video, navdihnjen s Fragmenti ljubezenskega diskurza Rolanda Barthesa, se počasi prelevi v nejasno snov fantazij in sanj zaljubljencev. Glasba je iz opere Code L avtorja Milka Lazarja. (Vir: Nataša Prosenc Stearns)
Nataša Prosenc Stearns - Brez naslova, 27. marec 2020 (04:20)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2020
Video meditacija, nastala v izolaciji pandemije. Umetnica že leta snema in arhivira video in avdio material z zametki idej, ki jih pozneje artikulira in zmontira v videe, filme in instalacije. Video je namenjen vertikalni projekciji in je prvi iz serije del, ki nastajajo v vzdušju globalne zdravstvene krize in družbenega distanciranja. (Vir:Nataša Prosenc Stearns)
Produkcija: Nataša Prosenc Stearns, 2020
Video meditacija, nastala v izolaciji pandemije. Umetnica že leta snema in arhivira video in avdio material z zametki idej, ki jih pozneje artikulira in zmontira v videe, filme in instalacije. Video je namenjen vertikalni projekciji in je prvi iz serije del, ki nastajajo v vzdušju globalne zdravstvene krize in družbenega distanciranja. (Vir:Nataša Prosenc Stearns)
Lealudvik - Fish Love (13:15)
Produkcija: Lealudvik, 2019
Video je enokanalna verzija trikanalne prostorske postavitve na razstavi Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020. Sestavljen je iz treh posnetkov performansa za video v katerem umetnika jesta odlitek dela telesa svojega partnerja. Stranska posnetka, postavljena v perspektivo, sta bila v galerijskem prostoru postavljena na nasprotnih stenah. Vsak usmerjen na enega protagonista. Frontalni posnetek prikazuje pogled z vrha, v katerem vidimo odlitka polovice obeh teles, ki skupaj sestavlja...
Produkcija: Lealudvik, 2019
Video je enokanalna verzija trikanalne prostorske postavitve na razstavi Lealudvik: As it is, so be it v Galeriji Škuc leta 2020. Sestavljen je iz treh posnetkov performansa za video v katerem umetnika jesta odlitek dela telesa svojega partnerja. Stranska posnetka, postavljena v perspektivo, sta bila v galerijskem prostoru postavljena na nasprotnih stenah. Vsak usmerjen na enega protagonista. Frontalni posnetek prikazuje pogled z vrha, v katerem vidimo odlitka polovice obeh teles, ki skupaj sestavlja...
Lealudvik - Safe Haven (02:30)
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Video prikazuje avtorico, tokrat v vlogi domine, ki v...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Video prikazuje avtorico, tokrat v vlogi domine, ki v...
Lealudvik - Safe Haven II (02:01)
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Posnetki so polni glitchev (digitalnih motenj), ki us...
Produkcija: Lealudvik, 2015
Video je del večmedijskega projekta Safe Haven (Varno zatočišče), ki sta ga Lealudvik razstavljala v sklopu Bienala neodvisnih in festivala Sonica (MoTA point) na samostojni razstavi v Bunkerju (Argentinski park) leta 2015. Projekt odraža njun specifični ljubezenski odnos, kar je nasploh značilnost njune skupne umetniške prakse, ki črpa iz podobja ekstremnih seksualnih praks in filmskega žanra slasherskih grozljivk. Posnetki so polni glitchev (digitalnih motenj), ki us...
Lealudvik - I would go poof! (02:04)
Produkcija: Lealudvik, 2017
Dvokanalni video v enokanalni verziji prikazuje vzporedni podobi. Levi video prikazuje protagonistko, ki gre iz mesta skozi park v gozd. Ob prvih drevesih se sleče in gola oddide še globlje v gozd. Video maličijo digitalne motnje (glitchi) in povzročajo, da podoba telesa izginja, se staplja z okolico. Desni video v kratki neskončni zanki prikazuje goli ženski torzo naslonjen, morda privezan, na drevo. Opazno je izrazito dihanje, saj se prsni koš v enakomernih intervalih dviga in spu&scaro...
Produkcija: Lealudvik, 2017
Dvokanalni video v enokanalni verziji prikazuje vzporedni podobi. Levi video prikazuje protagonistko, ki gre iz mesta skozi park v gozd. Ob prvih drevesih se sleče in gola oddide še globlje v gozd. Video maličijo digitalne motnje (glitchi) in povzročajo, da podoba telesa izginja, se staplja z okolico. Desni video v kratki neskončni zanki prikazuje goli ženski torzo naslonjen, morda privezan, na drevo. Opazno je izrazito dihanje, saj se prsni koš v enakomernih intervalih dviga in spu&scaro...
Lealudvik - In the waters on Leviathan I would go poof! (00:58)
Produkcija: Lealudvik, 2017
Delo se navezuje na projekt I would go poof! Namesto gozda je v ozadju morje. Video je 20 sekundna zanka, ki se ponavlja. Sestavljen je iz treh kratkih sekvenc, prav tako v neskončni zanki. Vsem trem so skupne izrazite digitalne motnje (glitchi), ki povzročajo razpadanje podobe in predstavljajo konstitutiven element dela. Grafični znak, ki se izrisuje v prvi sekvenci je okultistični simbol Leviatana iz naslova dela.Video je bil del razstave Pazi, sveža grafika! #4: LEALUDVIK na TAM-TAMovi Ulič...
Produkcija: Lealudvik, 2017
Delo se navezuje na projekt I would go poof! Namesto gozda je v ozadju morje. Video je 20 sekundna zanka, ki se ponavlja. Sestavljen je iz treh kratkih sekvenc, prav tako v neskončni zanki. Vsem trem so skupne izrazite digitalne motnje (glitchi), ki povzročajo razpadanje podobe in predstavljajo konstitutiven element dela. Grafični znak, ki se izrisuje v prvi sekvenci je okultistični simbol Leviatana iz naslova dela.Video je bil del razstave Pazi, sveža grafika! #4: LEALUDVIK na TAM-TAMovi Ulič...
Lealudvik - V dvoje (01:38)
Produkcija: Lealudvik, 2016
Pri nastajanju najinega dela sva največji vpliv črpala iz Zelenkove politike oziroma njegovega pristopa do kreativnega procesa. V njegovem vidiku, da je poglaviten element njegove grafike risba in ne eksperimentiranje z medijem, sva prepoznala vzporednost z najinim pristopom do videa, kjer se ne trudiva iskati zmožnosti medija, temveč uporabiva medij za vizualizacijo.Ob analizi Zelenkovega opusa so na naju poleg že omenjenega vplivali njegova figuralika, postavitev človeka v center dogajanja, fascinac...
Produkcija: Lealudvik, 2016
Pri nastajanju najinega dela sva največji vpliv črpala iz Zelenkove politike oziroma njegovega pristopa do kreativnega procesa. V njegovem vidiku, da je poglaviten element njegove grafike risba in ne eksperimentiranje z medijem, sva prepoznala vzporednost z najinim pristopom do videa, kjer se ne trudiva iskati zmožnosti medija, temveč uporabiva medij za vizualizacijo.Ob analizi Zelenkovega opusa so na naju poleg že omenjenega vplivali njegova figuralika, postavitev človeka v center dogajanja, fascinac...
Urška Aplinc - sara-grieg-čokolada (00:16:55)
Produkcija: U.A., 2015
Avtorica uporabi domači videoposnetek, ki ga je posnela njena mlajša sestra v avtu. Surov material iz kamere, ki je nastal kot otroška igra s kamero, je hkrati spontana zabeležka nekega trenutka v času in prostoru. Umetnica s podrobno analizo posnetka (glej dodatno besedilo) raziskuje dva aspekta, prvi je vezan na telo in njegovo manifestacijo skozi glas in snemanje, drugi pa na vmesnost videa, ki beleži preplet otroške igre, momentov nadzora in usmerjanja. Video je bil predstavljen...
Produkcija: U.A., 2015
Avtorica uporabi domači videoposnetek, ki ga je posnela njena mlajša sestra v avtu. Surov material iz kamere, ki je nastal kot otroška igra s kamero, je hkrati spontana zabeležka nekega trenutka v času in prostoru. Umetnica s podrobno analizo posnetka (glej dodatno besedilo) raziskuje dva aspekta, prvi je vezan na telo in njegovo manifestacijo skozi glas in snemanje, drugi pa na vmesnost videa, ki beleži preplet otroške igre, momentov nadzora in usmerjanja. Video je bil predstavljen...