Sašo Sedlaček - Rent a Žicar / Rent a Beggar (00:19:23)
Production: 2006
Dokumentarni video o problemu "žicanja" denarja. Umetnik ponudi pravemu žicarju robota, ki bo namesto njega opravljal sramotno prakso pridobivanja denarja. Zaradi simbolno-estetske kategorije robota ima le-ta to prednost pred žicarjem, da lahko vstopi v določene javne prostore, ki so žicarjem sicer prepovedani. A video ne kaže samo na probleme skupine ljudi, ki eksistirajo na margini družbe - robot predstavlja tudi strategijo izboljševanja žicarskih pogojev, predstavlja višjo učinkovitost, višjo...
DIVA Art video
658 results in works
Sašo Sedlaček - Fernetiči / Fernetti (00:05:59)
Production:
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseeno slabo vidne in izginjajo v digitalni posplošitvi. Tako kot je absurdna meja med državami, je absurdna tudi znakovna distinkcija.
Production:
Video je del projekta Izgubljena ozemlja. Kader je statičen in prikazuje mejni prehod Fernetiči med Italijo in Slovenijo. Umetnik spremeni državne simbole na način, da združi zastave v novi digitalni verziji. Forme dveh držav so prisotne, a so vseeno slabo vidne in izginjajo v digitalni posplošitvi. Tako kot je absurdna meja med državami, je absurdna tudi znakovna distinkcija.
Sašo Sedlaček - Veliki izklop / The Big Switch Off (00:01:48)
Production: Aksioma, 2011
The Big Switch Off is a part of Supertrash exhibition in which the artist problematizes mass destruction of worn out technological equipment and the dumping of it in the third world countries. In the video in question, characterized by a utopian touch, we follow opening and closing of windows of a big apartment building through which some of the tenants throw out cathodic TV receivers. The video gives a comment about introducing digital signal, which replaced the analogue one and as a result the devices, wh...
Production: Aksioma, 2011
The Big Switch Off is a part of Supertrash exhibition in which the artist problematizes mass destruction of worn out technological equipment and the dumping of it in the third world countries. In the video in question, characterized by a utopian touch, we follow opening and closing of windows of a big apartment building through which some of the tenants throw out cathodic TV receivers. The video gives a comment about introducing digital signal, which replaced the analogue one and as a result the devices, wh...
Sašo Sedlaček - Rekviem za umirajoči medij / Requiem for a Dying Medium (00:09:43)
Production: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Production: Aksioma - Institute for Contemporary Art, Ljubljana, 2007, Galerija Kapelica - Zavod K6/4, 2007
Video je del avtorjeve Iniciative za ustanovitev avtonomne medijske cone Infokalipsa zdaj! Rekviem za umirajoči medij na nek način časti izginotje analognega signala iz množične rabe. Prostor, ki je bil dolga leta polje različnih bojev, je zdaj prazen in neizkoriščen. Polaganje zastave tik ob veliki anteni oddajnika na Nanosu pomeni zasedbo zapuščenega prostora, je navidezna okupacija, pirova zmaga, iz katere se vendarle zna zgoditi nekaj koristnega.
Sašo Sedlaček - Zanka / Loop (00:05:56)
Production: Galerija Kapelica, 2004
Video prikazuje proces izdelave in uporabo stavbenega objekta, zgrajanega iz recikliranega materiala. Stavbeni objekt je mobilen in se lahko kot parazit postavi na različna urbana mesta, kjer s svojo amatersko radio postajo lahko uporabniku oddaja zvočne informacije iz okolja. Avtorjeva izbira mesta za instalacijo objekta je zelo sugestivna. V nakupovalnem centru, pod panojem "To je moje mesto", zveni projekt rahlo sarkastično. Umetnikov komentar je več kot očiten - ali v tem okolju potrošništva splo...
Production: Galerija Kapelica, 2004
Video prikazuje proces izdelave in uporabo stavbenega objekta, zgrajanega iz recikliranega materiala. Stavbeni objekt je mobilen in se lahko kot parazit postavi na različna urbana mesta, kjer s svojo amatersko radio postajo lahko uporabniku oddaja zvočne informacije iz okolja. Avtorjeva izbira mesta za instalacijo objekta je zelo sugestivna. V nakupovalnem centru, pod panojem "To je moje mesto", zveni projekt rahlo sarkastično. Umetnikov komentar je več kot očiten - ali v tem okolju potrošništva splo...
Sašo Sedlaček - Qi Gai (00:16:16)
Production:
Robot-Žicar v azijskem gospodarskem središču - mogoče gre za najboljšo adaptacijo Sedlačekova projekta. Namreč, v boljšem okolju si ga ne bi mogli zamisliti. V tehnološko napredni državi je bil projektu z značilno robotično socialno noto uspeh zagotovljen. V stresnem hitrem in individualističnem okolju se funkcija Robota-Žicarja kaže v svoji pravi luči - pritegne pozornost s svojo tehnološko nedolžnostjo in tako opravi svojo funkcijo zbiranja denarja.
Production:
Robot-Žicar v azijskem gospodarskem središču - mogoče gre za najboljšo adaptacijo Sedlačekova projekta. Namreč, v boljšem okolju si ga ne bi mogli zamisliti. V tehnološko napredni državi je bil projektu z značilno robotično socialno noto uspeh zagotovljen. V stresnem hitrem in individualističnem okolju se funkcija Robota-Žicarja kaže v svoji pravi luči - pritegne pozornost s svojo tehnološko nedolžnostjo in tako opravi svojo funkcijo zbiranja denarja.
Nataša Prosenc Stearns - Afterlife (00:02:43)
Production: Nataša Prosenc, 2010
Video is part of the series Haiku Videos, which originate in daily recordings with minimal staging. They are created when a real life situation motivates an idea. Like in Haiku poetry, the images of Haiku Videos are based on directly observed events, objects or occurrences.
Production: Nataša Prosenc, 2010
Video is part of the series Haiku Videos, which originate in daily recordings with minimal staging. They are created when a real life situation motivates an idea. Like in Haiku poetry, the images of Haiku Videos are based on directly observed events, objects or occurrences.
Nataša Prosenc Stearns - Going Where (00:02:15)
Production: 2010
Video is part of the series Haiku Videos, which originate in daily recordings with minimal staging. They are created when a real life situation motivates an idea. Like in Haiku poetry, the images of Haiku Videos are based on directly observed events, objects or occurrences.
Production: 2010
Video is part of the series Haiku Videos, which originate in daily recordings with minimal staging. They are created when a real life situation motivates an idea. Like in Haiku poetry, the images of Haiku Videos are based on directly observed events, objects or occurrences.
3kolektiv - Rezervoar "Svinja je umetnost in umetnost je svinja" (00:04:18)
Production: 3kolektiv in Luka Kastelic, 2012
Avtorski video je del celostnega projekta Rezervoar "Svinja je umetnost in umetnost je svinja". Prvi del projekta je bil podnaslovljen Rezervoar, izhajajoč iz definicije besede »rezervoár« po SSKJ, ki je zaprt prostor ali posoda za shranjevanje navadno večjih količin nečesa; zbiralnik, hranilnik. Video delo je montirani dokument prenosa objekta od lokacije njegovega izdelave v Biljah pri Novi Gorici do lokacije njegove postavitve v Ljubljani. Sama pot in dislociranje kipa je bilo izvedeno k...
Production: 3kolektiv in Luka Kastelic, 2012
Avtorski video je del celostnega projekta Rezervoar "Svinja je umetnost in umetnost je svinja". Prvi del projekta je bil podnaslovljen Rezervoar, izhajajoč iz definicije besede »rezervoár« po SSKJ, ki je zaprt prostor ali posoda za shranjevanje navadno večjih količin nečesa; zbiralnik, hranilnik. Video delo je montirani dokument prenosa objekta od lokacije njegovega izdelave v Biljah pri Novi Gorici do lokacije njegove postavitve v Ljubljani. Sama pot in dislociranje kipa je bilo izvedeno k...
Noemi Veberič Levovnik - You go to my head / Screen No. 2 (00:01:19)
Production:
Production: