Tomaž Furlan - Wear XIV (00:02:28)
Production:
Wear XV is part of a series of studio video performances in which the artist explores the concepts of body and human behavior in contemporary society. A static shot focuses the attention on the artist's action and on its sense or nonsense. Using poor materials for building artificial body extensions, the artist transforms himself in a kind of automaton who performs ordinary everyday actions. In this case the artist, sitting in a corner, sews and wears foam rubber clothes and accessories, while a sort o...
DIVA Art video
658 results in works
Tomaž Furlan - Wear XV (00:04:14)
Production: MSUM+MG, 2013
Wear XV is part of a series of studio video performances in which the artist explores the concepts of body and human behavior in contemporary society. A static shot focuses the attention on the artist's action and on its sense or nonsense. Using poor materials for building artificial body extensions, the artist transforms himself in a kind of automaton who performs ordinary everyday actions. In this case the artist, sitting in a corner, sews and wears foam rubber clothes and accessories, while a sort o...
Production: MSUM+MG, 2013
Wear XV is part of a series of studio video performances in which the artist explores the concepts of body and human behavior in contemporary society. A static shot focuses the attention on the artist's action and on its sense or nonsense. Using poor materials for building artificial body extensions, the artist transforms himself in a kind of automaton who performs ordinary everyday actions. In this case the artist, sitting in a corner, sews and wears foam rubber clothes and accessories, while a sort o...
Nataša Skušek - Heri (04:02)
Production: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Bližnji posnetek obrite moške glave. Iz ušesa mu 'raste' šop razmršenih dolgih rdečih las, ki jih ženske roke skrbno urej...
Production: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Bližnji posnetek obrite moške glave. Iz ušesa mu 'raste' šop razmršenih dolgih rdečih las, ki jih ženske roke skrbno urej...
Nataša Skušek - Huzar (01:05)
Production: N.S., 2011
Video prikazuje moškega v spodnjicah, ki trdno spi na postelji. Ženska roka ga obmetava z obešalniki, vendar ga to ne zbudi. Čez nekaj časa se telo v spanju začne tresti, kot bi skušalo odvreči nakopičene obešalnike. Video v avtoričinem humornem stilu obarvanava napetosti v partnerskem odnosu in se poigrava s sterotipnimi vlogami družbenih spolov.
Production: N.S., 2011
Video prikazuje moškega v spodnjicah, ki trdno spi na postelji. Ženska roka ga obmetava z obešalniki, vendar ga to ne zbudi. Čez nekaj časa se telo v spanju začne tresti, kot bi skušalo odvreči nakopičene obešalnike. Video v avtoričinem humornem stilu obarvanava napetosti v partnerskem odnosu in se poigrava s sterotipnimi vlogami družbenih spolov.
Nataša Skušek - khm_khm (6:34)
Production: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Bližnji posnetek prikazuje hranjenje moškega, ki ga izza njegovega hrbta izvaja ženska. Humorna gesta, poznana iz komedij 'slapstick', se poigr...
Production: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Bližnji posnetek prikazuje hranjenje moškega, ki ga izza njegovega hrbta izvaja ženska. Humorna gesta, poznana iz komedij 'slapstick', se poigr...
Nataša Skušek - Golica (03:54)
Production: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Video Golica spremlja zvok živižganja istoimenske ponarodele melodije narodnozabavnega ansambla. Žvižganje daje tempo potresavanju ženske zadn...
Production: N.S., 2013
Videoperfomans je bil vključen na samostojno razstavo z naslovom Pravi moški v Galeriji Alkatraz leta 2014. Nataša Skušek v svojih delih obravnava stereotipne družbene, seksualne in družinske vloge, ki jih družba pripisuje ženskam. Dela na razstavi so se na humoren način osredotočala na partnerske odnose in vlogo moškega. Video Golica spremlja zvok živižganja istoimenske ponarodele melodije narodnozabavnega ansambla. Žvižganje daje tempo potresavanju ženske zadn...
Evelin Stermitz - Women in War (00:03:05)
Production: E.S., 2010
The artist has compiled a collage of stereotypical images of attractive women, which she found with the search tag 'women' on YouTube. The audio background is made of various reports of violence against women during wars and conflicts. A red-black color combination of the video symbolizes bloody and pornographic violence against the female body.
Production: E.S., 2010
The artist has compiled a collage of stereotypical images of attractive women, which she found with the search tag 'women' on YouTube. The audio background is made of various reports of violence against women during wars and conflicts. A red-black color combination of the video symbolizes bloody and pornographic violence against the female body.
Narcis Kantardžić - V Ohridu (00:15:51)
Production: Rusomir Bogdanovski, 1989
Video delo bosanskega umetnika Narcisa Kandardžića, ki je nastalo na likovni koloniji v Makedoniji. Video prikazuje umetnika pred televizijskim sprejemnikov, kjer se predvaja različno vnaprej posneto gradivo, v katerega avtor posega.
Production: Rusomir Bogdanovski, 1989
Video delo bosanskega umetnika Narcisa Kandardžića, ki je nastalo na likovni koloniji v Makedoniji. Video prikazuje umetnika pred televizijskim sprejemnikov, kjer se predvaja različno vnaprej posneto gradivo, v katerega avtor posega.
Valérie Wolf Gang - Distant Memory (00:02:43)
Subtitle: English subtitles
Production: 2014
"Distant Memory" is a video poetry, which speaks about the times that once were. It all starts with a random event which evokes narrator’s memories about the times before the disintegration of Yugoslavia and encourages reflection about what the war actually brings and how quickly people forget everything. The poem can be interpreted as a letter or a personal confession of an unknown man written for the mighty Tito’s ship Galeb. The ship has a symbolic value in the poem and through the variety...
Subtitle: English subtitles
Production: 2014
"Distant Memory" is a video poetry, which speaks about the times that once were. It all starts with a random event which evokes narrator’s memories about the times before the disintegration of Yugoslavia and encourages reflection about what the war actually brings and how quickly people forget everything. The poem can be interpreted as a letter or a personal confession of an unknown man written for the mighty Tito’s ship Galeb. The ship has a symbolic value in the poem and through the variety...
Ana Sluga - Still Life I (00:02:23)
Production: 2011
Bližnji statičen posnetek semaforja, na katerem se v realnem času zamenjata dva cikla luči. V podlagi se vrti melanholična klavirska glasba iz filma Shindlerjev seznam. Predmet tihožitja na posnetku ni prizor iz narave, ampak del urbanega javnega prostora. Semafor kot naprava, ki s svetlobo odmerja čas in gibanje. Izrez kadra nakazuje subjektiven pogled voznika ali sovoznika, ki pa se ne premakne, ko posveti zelena luč. Neaktivnost lahko razumemo kot nezmožnost sprejemanja odločitev in z njimi...
Production: 2011
Bližnji statičen posnetek semaforja, na katerem se v realnem času zamenjata dva cikla luči. V podlagi se vrti melanholična klavirska glasba iz filma Shindlerjev seznam. Predmet tihožitja na posnetku ni prizor iz narave, ampak del urbanega javnega prostora. Semafor kot naprava, ki s svetlobo odmerja čas in gibanje. Izrez kadra nakazuje subjektiven pogled voznika ali sovoznika, ki pa se ne premakne, ko posveti zelena luč. Neaktivnost lahko razumemo kot nezmožnost sprejemanja odločitev in z njimi...