Neven Korda, Dario Seraval, Zemira Alajbegović - A.R. (00:04:44)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih video spotov skupine Borghesia 'Tako mladi'
Produkcija: FV Video, ŠKUC Forum, 1985
V videu je dinamičnost ustvarjena s kombiniranjem pozitivnih in negativnih različic posnetkov urbanih in subkulturnih dogajanj. Tradicionalna in alternativna kultura sta v neprestanem boju. Tekst skladbe je zelo enostaven, reduciran na ponavljanje besed, ki ne sledijo strukturi stavka. Video v odnosu do teksta predstavlja določeno informativno obilje in nadomešča ekonomičnost teksta.(DIVA)
Video je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Tako mladi" (Tako mladi, Divja hor...
DIVA 1980-1989
91 rezultatov med deli
Miha Vipotnik - Prostor 2 (01:53)
Produkcija: Max-Max (Brut), 1986
Avtor v svojem video delu poda ironično izjavo, ki se nanaša na stanje takratne domače video produkcije in njene (ne)vključenosti v televizijski program (posnete za oddajo "Petak u 22", TV Beograd, 1984). Umetnik sprva v slogu televizijskih napovedovalcev sedi v studiu. Avtorjeva izjava se nadaljuje v offu preko montaže segmentov njegovega starejšega črno-belega videa z naslovom Prostor, obdelanih s chroma key postopkom. Video je bil predvajan v sklopu Avtovizije (1986), prve oddaje o avt...
Produkcija: Max-Max (Brut), 1986
Avtor v svojem video delu poda ironično izjavo, ki se nanaša na stanje takratne domače video produkcije in njene (ne)vključenosti v televizijski program (posnete za oddajo "Petak u 22", TV Beograd, 1984). Umetnik sprva v slogu televizijskih napovedovalcev sedi v studiu. Avtorjeva izjava se nadaljuje v offu preko montaže segmentov njegovega starejšega črno-belega videa z naslovom Prostor, obdelanih s chroma key postopkom. Video je bil predvajan v sklopu Avtovizije (1986), prve oddaje o avt...
Miha Vipotnik - Avtovizija (14:54)
Podnaslov: TV oddaja o video artu na Slovenskem
Produkcija: M.A.X. M.A.X., 1986
Avtovizija je bila avtorska oddaja, ki sta jo v produkciji M.A.X. M.A.X. za RTV Ljubljana (v okviru oddaje Integrali) leta 1986 realizirala Miha Vipotnik kot režiser in Marijan Osole–Max kot montažer. Napovedana kot »edini program o avtorskih prispevkih videastov, o video artu na Slovenskem« je bila primer kreativne rabe tehnologije, izredno video delo z inventivno špico vred, ki je ustrezalo sami tematiki. Oddaja vsebuje tudi Vipotnikovo izjavo/govorečo glavo o odklonilnem odnos...
Podnaslov: TV oddaja o video artu na Slovenskem
Produkcija: M.A.X. M.A.X., 1986
Avtovizija je bila avtorska oddaja, ki sta jo v produkciji M.A.X. M.A.X. za RTV Ljubljana (v okviru oddaje Integrali) leta 1986 realizirala Miha Vipotnik kot režiser in Marijan Osole–Max kot montažer. Napovedana kot »edini program o avtorskih prispevkih videastov, o video artu na Slovenskem« je bila primer kreativne rabe tehnologije, izredno video delo z inventivno špico vred, ki je ustrezalo sami tematiki. Oddaja vsebuje tudi Vipotnikovo izjavo/govorečo glavo o odklonilnem odnos...
Neven Korda - Dežuje (00:02:29)
Produkcija: ATV - FV Video, ŠKD Forum & Brut, 1986
Videospot za skladbo Dežuje legendarnega ženskega hard core kolektiva Tožibabe iz Ljubljane. Kontrast posnetkov praznega fantomskega urbanega prostora in žive "underground" scene. Sporočilo je jasno – brez alternative mesto ne obstaja.
Produkcija: ATV - FV Video, ŠKD Forum & Brut, 1986
Videospot za skladbo Dežuje legendarnega ženskega hard core kolektiva Tožibabe iz Ljubljane. Kontrast posnetkov praznega fantomskega urbanega prostora in žive "underground" scene. Sporočilo je jasno – brez alternative mesto ne obstaja.
Alen Ožbolt, Janez Jordan, V.S.S.D. - She was what he had missed (00:11:23)
Produkcija: Škuc - Forum, 1986
Cel sistem reprezentacije neke umetnine je nekakšno vnaprejšnje organiziranje vednosti, neke vednosti, ki pa jo avtor venomer prikriva; da jo slutiti tako, da jo skrije. Ona je bila tisto, kar je bil zgrešil; iskal je, ker ni vedel, da je to kar išče že našel, da se mu to kar išče vselej že ponuja. Naslov je tu morda prav zato, ker sem ne spada. (vir: Š-F)
Produkcija: Škuc - Forum, 1986
Cel sistem reprezentacije neke umetnine je nekakšno vnaprejšnje organiziranje vednosti, neke vednosti, ki pa jo avtor venomer prikriva; da jo slutiti tako, da jo skrije. Ona je bila tisto, kar je bil zgrešil; iskal je, ker ni vedel, da je to kar išče že našel, da se mu to kar išče vselej že ponuja. Naslov je tu morda prav zato, ker sem ne spada. (vir: Š-F)
Marko A. Kovačič - Ogledalo pozna skrivnost (00:02:34)
Produkcija: 1986
Video je nastal na osnovi istoimenskega performansa. Metamorfozo slike omogoča elektronska tehnologija. Plastenje ospredja z ozadjem spremenjeni podobi daje večjo dinamičnost, hkrati pa tudi učinek eksperimenta in je korak dalje v rabi croma key postopka. Z uporabo digitalnih zrcalnih učinkov se ista podoba podvaja v ritmu glasbe. (vir: Videodokument) Dodan je kratek video projekt,narejen v okviru TV oddaje Avtovizija.
Produkcija: 1986
Video je nastal na osnovi istoimenskega performansa. Metamorfozo slike omogoča elektronska tehnologija. Plastenje ospredja z ozadjem spremenjeni podobi daje večjo dinamičnost, hkrati pa tudi učinek eksperimenta in je korak dalje v rabi croma key postopka. Z uporabo digitalnih zrcalnih učinkov se ista podoba podvaja v ritmu glasbe. (vir: Videodokument) Dodan je kratek video projekt,narejen v okviru TV oddaje Avtovizija.
Marko A. Kovačič - American Dream (00:06:43)
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z napovedjo približevanja zahodnim sistemom liberalnega kapitalizma. (Vir: DIVA)
Produkcija: Brut film, 1986
Ambivalentno razgrajevanje fantazij o obljubljeni deželi in vere v umetnost, ki poteka v stereotipni igri nenehnih skrivalnic. Gre za dialektično konfrontacijo svojevrstne heroičnosti režima, ki je deloval s prepovedmi in odmaknjenostjo od ljudi, z napovedjo približevanja zahodnim sistemom liberalnega kapitalizma. (Vir: DIVA)
Jurij Korenc - Svetloba sence (0:27:20)
Podnaslov: predstava Svetloba giba, svetloba sence
Produkcija: Cankarjev dom, Viba film, Studio 37, 1987
Video tematizira proceduro izdelave skulpture; statični kadri ob dramatični ambientalni glasbi prikazujejo zamrznjene in gibljive slike kiparskega materiala - gline. Roke kiparke začno gnesti material in ga obdelovati v figuralno skulpturo. Premiki rok so počasni in skoraj elegantni, prizori se sprevržejo v abstraktni, zamegljeni prikaz plesočih figur, ki postajajo vse bolj jasne. Rezultat celotne procedure je stoječi ženski akt.
Podnaslov: predstava Svetloba giba, svetloba sence
Produkcija: Cankarjev dom, Viba film, Studio 37, 1987
Video tematizira proceduro izdelave skulpture; statični kadri ob dramatični ambientalni glasbi prikazujejo zamrznjene in gibljive slike kiparskega materiala - gline. Roke kiparke začno gnesti material in ga obdelovati v figuralno skulpturo. Premiki rok so počasni in skoraj elegantni, prizori se sprevržejo v abstraktni, zamegljeni prikaz plesočih figur, ki postajajo vse bolj jasne. Rezultat celotne procedure je stoječi ženski akt.
Neven Korda - Venceremos (0:04:19)
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia
Produkcija: FV Video / Škuc - Forum, Brut film; compilation FV Video, Brut, VS Video / Forum, E-motion film, TV Slovenija & PIAS, Ljubljana, 1987
Je scratch zgodovina ljubljanske alternativne scene, od punk obdobja do nastanka alternativnih gibanj: gay, mirovnega in ženskega; njim je spot tudi posvečen. Pretok subkulturnih podob, ljudi, simbolov, grafitov se prepleta z dogodki in podobami "velike" jugoslovanske zgodovine. (Š-F) Video delo je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Triumf želje" (Dokument, G.U.M., Poppers, Triptih Bodočniki, Ni upanja ni strahu, Discipline, Blato, Ona, Venceremos). Kompilacija nadalj...
Podnaslov: Iz kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia
Produkcija: FV Video / Škuc - Forum, Brut film; compilation FV Video, Brut, VS Video / Forum, E-motion film, TV Slovenija & PIAS, Ljubljana, 1987
Je scratch zgodovina ljubljanske alternativne scene, od punk obdobja do nastanka alternativnih gibanj: gay, mirovnega in ženskega; njim je spot tudi posvečen. Pretok subkulturnih podob, ljudi, simbolov, grafitov se prepleta z dogodki in podobami "velike" jugoslovanske zgodovine. (Š-F) Video delo je del kompilacije glasbenih spotov skupine Borghesia z naslovom "Triumf želje" (Dokument, G.U.M., Poppers, Triptih Bodočniki, Ni upanja ni strahu, Discipline, Blato, Ona, Venceremos). Kompilacija nadalj...
Jane Štravs - Jane Štravs (00:05:30)
Produkcija: ATV, 1987
Video montaža Štravsovih fotografij (Borghesia, Laibach, Videosex...) z glasbenimi, tekstovnimi in vizualnimi intervencijami. (vir: Š-F)
Produkcija: ATV, 1987
Video montaža Štravsovih fotografij (Borghesia, Laibach, Videosex...) z glasbenimi, tekstovnimi in vizualnimi intervencijami. (vir: Š-F)